Jeżeli kolanko grzeje się tylko na ssaniu, gdy motocykl stoi bez chłodzenia wiatrem i ma podwyższone obroty, to wszystko jest w porządku, praktycznie każda SV w nocy robi wtedy za neonówkę.
A teraz od końca. 7,5/100 na trasie przy prędkości 90km/h? Powinna Ci w takich warunkach spalić max. 4,5/100. Masz prawdopodobnie zbyt bogatą mieszankę. Jeżeli motocykl jest świeżo kupiony, to podobnie jak mój przedmówca, polecałbym zrobić przy nim większy serwis niezależnie od tego, jaki ma teraz przebieg i niezależnie od tego jakie bajki sprzedawca opowiada
Trzeba sprawdzić luzy zaworowe, wymienić świece, filtr powietrza, wyczyścić, wyregulować i zsynchronizować gaźniki, powinno pomóc.
Obroty powinny być ustawione właśnie na +/-1200. I na tych obrotach powinien chodzić jak zegarek, jeśli pracował nierówno i trzeba było podkręcić aż do 1700 (
), to zdecydowanie trzeba zrobić przegląd.