Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
Ogranicznik skrętu - da się spawać?
Autor |
Wiadomość |
sergio
motocyklista
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 19:45 Posty: 132 Lokalizacja: Warszawa
|
Ogranicznik skrętu - da się spawać?
Cześć,
Nieźle wyglebiłem na torze w Lulinie. Generalnie poszły drobiazgi typu lampa / chłodnica / klamka sprzęgła. Niemniej jednak nieźle szarpnęło kierownicą i poszedł ogranicznik skrętu - odłamał się od niego kawał aluminium. Jest sens to spawać czy rama się nadaje do śmietnika? Rzecz jasna motocykla bym już nie sprzedawał tylko pojeździł a później sprzedał na części bez ramy.
Pozdro, Sergiusz
_________________ SV 650 N 2002
|
6 wrz 2010, o 09:41 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Ogranicznik skrętu - da się spawać?
Spawaj. Chyba nie będziesz z tego powodu szukał następnej ramy. Znajdź dobry zakład i jazda.
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
6 wrz 2010, o 09:59 |
|
|
sergio
motocyklista
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 19:45 Posty: 132 Lokalizacja: Warszawa
|
Re: Ogranicznik skrętu - da się spawać?
Dzięki. Z główki bebechy trzeba wyjąć czy nie trzeba?
_________________ SV 650 N 2002
|
6 wrz 2010, o 10:08 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Ogranicznik skrętu - da się spawać?
Jak wyciągniesz lagi to będzie łątwiejszy dostęp do spawanego elementu. Najlepiej wyciągnąć całą półkę ale trochę więcej roboty jest.
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
6 wrz 2010, o 11:08 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Ogranicznik skrętu - da się spawać?
Lepiej wyciągnąć wszystko, co się da, bo jak już robić to porządnie. Szukaj zakładu, który spawa aluminium, bo to inne spawanie jest. Jeżeli to tylko ogranicznik skrętu, to może szkoda się z tym męczyć. Sprawdź sobie za to, czy poza tym rama jest OK, nie mówię nawet o jakiś tam laserowych pomiarach - na początek wystarczy zobaczyć jak jeździ na prostej i w zakręcie oraz z puszczoną kierą na prostej. Jak jest coś nie tak, to jeszcze nie tragedia, bo mogły się tylko lagi przekręcić w półkach (normalna rzecz w enduro/cross, ale tam o to łatwiej, bo lagi są dużo dłuższe) i wtedy wystarczy je poluźnić i ustawić na nowo. Swoją drogą, to musiała być ładna gleba. Ostro pojechałeś I p.s. - jak rama prosta, to ja nie widzę nic złego w sprzedaży sprzęta w całości lub na części, także z ramą.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
6 wrz 2010, o 12:42 |
|
|
sergio
motocyklista
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 19:45 Posty: 132 Lokalizacja: Warszawa
|
Re: Ogranicznik skrętu - da się spawać?
Gleba konkret z 80 km/h zatrzymanie w miejscu w dołku na trawniku. Co do jeżdżenia prosto - lagi są krzywe, klamka sprzęgła w proszku - na razie nie ma jak tego sprawdzić...
_________________ SV 650 N 2002
|
6 wrz 2010, o 13:05 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Ogranicznik skrętu - da się spawać?
To kiepsko - lagi, półki i rama to najgorsze co może być przy glebie, bo kupowanie tego na allegro jest obarczone b-dużym ryzykiem I jak wracałeś, na lawecie? Właśnie tego się najbardziej boję jak jadę na tor - gleba to pikuś, zdarza się, ale jak trzeba wrócić 100-200 km na chatę, a nie ma jak, to już ciężko
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
6 wrz 2010, o 13:15 |
|
|
sergio
motocyklista
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 19:45 Posty: 132 Lokalizacja: Warszawa
|
Re: Ogranicznik skrętu - da się spawać?
Dzięki uprzejmości gościa z Hornet Cupu wróciłem w lux warunkach. Ramy nie zmieniam, lagi można kupić nowe, półki są całe.
_________________ SV 650 N 2002
|
6 wrz 2010, o 16:53 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Ogranicznik skrętu - da się spawać?
Nie masz coś szczęścia do tego motocykla... Półki nawet jeśli na oko wydają się całe, to mogą być minimalnie prekrzywione, skoro lagi są pogięte. Dla własnego spokoju wysłałbym to do Bielska, żeby zmierzyli i ew. wyprostowali.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
6 wrz 2010, o 17:22 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Ogranicznik skrętu - da się spawać?
A tam od razu do Bielska - linijka w łapę i lecimy Jak masz wrażenie, że to niedokładnie, to 2 browary i od razu będziesz zadowolony z pomiaru Po jeszcze dwóch uznasz, że dokładniej się nie da Tylko na tych 4 to już poprzestań bo po kolejnych dwóch jeszcze ogłosisz w sieci, że mierzysz i prostujesz: ramy, lagi, półki (i dalej: felgi, siodła, ogonek świnki )
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
6 wrz 2010, o 18:43 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Ogranicznik skrętu - da się spawać?
Sety robił mi człowiek w tym miejscu. Ma odrobinę "artystyczne" podejście więc i za takie rzeczy pewnie się weźmie. Niestety nie mam tutaj danych kontaktowych, odezwij się jeśli chcesz namiary na człowieka.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
7 wrz 2010, o 06:56 |
|
|
sergio
motocyklista
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 19:45 Posty: 132 Lokalizacja: Warszawa
|
Re: Ogranicznik skrętu - da się spawać?
Dzięki za rady - ja spawałem na Radzymińskiej - wyszło 30 zeta. Moto złożone i jeździ równiutko
_________________ SV 650 N 2002
|
3 paź 2010, o 22:37 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|