Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 gru 2024, o 23:22



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Długie BARENDY, czyli końcówki kierownicy 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 maja 2010, o 21:40
Posty: 266
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Post Długie BARENDY, czyli końcówki kierownicy
Widziałem czasami przeglądając wasze sprzęty w galerii, że macie założone długie barendy. Moje pytanie brzmi, Czy można je gdzieś na rynku polskim dostać, czy ktoś to np struga jak crashpady?? Chyba, że to są takie po prostu:
http://www.puig.pl/karbon_oslony_i_konc ... -p871.html

_________________
Motocykl jak narkotyk, wyniszcza powoli lub zabija natychmiast . . .
SUZUKI SV 650 S K7 - zniszczona


14 wrz 2010, o 13:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Długie BARENDY, czyli końcówki kierownicy
Oryginalne suzuki są dość długie i ciężkie. Generalnie unikałbym ciężarków z tworzywa sztucznego, bo niestety powinny swoje ważyć. Im cięższe końcówki tym mniejsza skłonność kierownicy do wpadania w drgania, więc dla mnie aluminiowe i plastikowe są z miejsca skreślone.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


14 wrz 2010, o 18:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Długie BARENDY, czyli końcówki kierownicy
Ja mam aluminiowe (chyba, łatwo się piłowały pod aluminiową kierownicę) i nie narzekam na drgania kiery.

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


14 wrz 2010, o 18:20
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Długie BARENDY, czyli końcówki kierownicy
lasooch napisał(a):
Oryginalne suzuki są dość długie i ciężkie. Generalnie unikałbym ciężarków z tworzywa sztucznego, bo niestety powinny swoje ważyć. Im cięższe końcówki tym mniejsza skłonność kierownicy do wpadania w drgania, więc dla mnie aluminiowe i plastikowe są z miejsca skreślone.

Mówisz o drżeniu kierownicy czy szimie?

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


14 wrz 2010, o 18:49
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 01:50
Posty: 278
Lokalizacja: Śrem
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000s 2006r
Post Re: Długie BARENDY, czyli końcówki kierownicy
O drganiach, a od shimmy może Cię jedynie amortyzator skrętu uchronić :]

_________________
Suzuki SV 650s K5 blue/black >> SV 1000s K6 grey/black
Obrazek
Obrazek


14 wrz 2010, o 21:12
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 5 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL