Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Jaką puszke wybrać ? - opinie
Autor |
Wiadomość |
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Strasznie rożne auta wybrałeś. Note najmniejszy klasa B+. Megane klasa C. C3 picasso to tez C ale minivan. Porównanie tych 3 aut nie ma sensu bo są zupełnie inne.
Informacji masz już dużo: Nowy, silnik benzyna i kasa - wszystko co najważniejsze.
Zdecyduj się na segment/klasę auta. Wycieczka po salonach i próbne jazdy.
Następnie analiza ofert, silników, wyposażenia i własnych odczuć i kupno.
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
20 wrz 2010, o 15:17 |
|
 |
hanysxx
motocyklista
Dołączył(a): 19 lip 2010, o 13:06 Posty: 171 Lokalizacja: Lębork
Płeć: mężczyzna
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Samochód wybrany i zamówiony. Byłem oglądać i odbyć jazdę próbną 308 1.6 benz., auto podpisało żonce i na nie się zdecydowała więc zamówiliśmy.
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...
SV 1000S BlueBitch by HanysX my Ex
|
20 wrz 2010, o 15:19 |
|
 |
pink25
SV Rider
Dołączył(a): 22 kwi 2010, o 15:22 Posty: 707 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N 2005
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
To po ptakach  a miałem "zaproponować" Ci fajne auto Citroen C4 w nowej wersji- właśnie oblukałem. We wrześniu będzie pokazany na targach w Paryżu a od stycznia 2011 ma być dostępny w Polsce. Powiem szczerze- jest bardzo fajny! i jak pamiętam jest na płycie właśnie 308. W porównaniu do starego C4 to niebo a ziemia. Zdjęcia nie robiły na mnie większego wrażenia (ale na mnie nic specjalnie wielkiego wrażenia nie robi co ma 4 koła) ale jak pomacałem, posiedziałem pooglądałem to jest naprawdę fajny. Jeździć nie jeździłem bo nie wolno przed oficjalnym pokazem. Z ceną też byś się spokojnie zmieścił.
_________________ Pozdrawiam Pink SV 1000 N, 2005 r. srebrna, szybka GIVI, kufer GIVI
|
20 wrz 2010, o 16:31 |
|
 |
Jedi
SV Rider
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 19:24 Posty: 363 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5(sprzedany)
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Obyś nie wtopił. W mojej rodzinie dwie osoby mają Peugeoty i co chwile coś siada. Szczególnie kuzynowi. Już ma dość tego samochodu. Ale może będziesz miał szczęście. Ja osobiście bym poszedł w coś japońskiego. Mazda, Mitsubishi, Honda..............
_________________ http://www.littlesparkle.pl
Suzuki SV650S K5
|
20 wrz 2010, o 20:24 |
|
 |
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Mitsu 3000GT lub Toyota Supra. Auta warte każdej wydanej na nie złotówki.  Auta które jadą, wyglądają jak samochody a nie czopki i nie zostały stworzone do psucia się bo na serwisie dobrze się zarabia.
_________________
 ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
20 wrz 2010, o 21:14 |
|
 |
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
20 wrz 2010, o 22:13 |
|
 |
mr0zd
SV Rider
Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08 Posty: 922
Płeć: mężczyzna
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Z tego co się orientuje, miał być samochód nowy.
_________________
 http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony
|
20 wrz 2010, o 22:41 |
|
 |
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
 |  |  |  | mr0zd napisał(a): mirek napisał(a): Jedi napisał(a): Ja osobiście bym poszedł w coś japońskiego. Mazda, Mitsubishi, Honda.............. Mitsu 3000GT lub Toyota Supra. Auta warte każdej wydanej na nie złotówki.  Auta które jadą, wyglądają jak samochody a nie czopki i nie zostały stworzone do psucia się bo na serwisie dobrze się zarabia. Z tego co się orientuje, miał być samochód nowy. |  |  |  |  |
Wiem, czytałem... Tyle, że się rozmarzyłem. Poza tym za kasę która trzeba wydać na nowe niby-auto z niby-silnikiem pod maską i które jest bezawaryjne do ostatniego dnia gwarancji, można kupić coś naprawdę fajnego. Ale to już rzecz gustu i zapotrzebowania i z tym dyskutować nie będę. 
_________________
 ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
20 wrz 2010, o 23:35 |
|
 |
hans
motocyklista
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 19:45 Posty: 144 Lokalizacja: Koło :P
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '06
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
A gdzieś to konkretnie wyczytał/wypatrzył? Przepraszam za zaśmiecanie, ale jestem żywotnie zainteresowany takimi informacjami.
_________________ Jeździć nie umiem, ale lubię!
Fast Only Rolling Downhill
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam - Cato Maior
|
21 wrz 2010, o 07:30 |
|
 |
mr0zd
SV Rider
Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08 Posty: 922
Płeć: mężczyzna
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
A Ty nie masz przypadkiem preludki? 
_________________
 http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony
|
21 wrz 2010, o 08:48 |
|
 |
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Mam. I nie przypadkiem a z premedytacją i z pełną świadomością wszedłem w Jej  posiadanie.  Nie interesuję się jakoś specjalnie nowymi czopkami... przepraszam autami, ale jeśli można kupić coś takiego:  to ja właśnie to wybieram.
_________________
 ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
21 wrz 2010, o 09:40 |
|
 |
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Widzisz, nie wiem co jest za mania w polsce, ale bardzo dużo ludzi kupuje VW uważając je za fajne (zwłaszcza passaty). Passat w podstawowej wersji kosztuje 130 tys (podobnie jak Accord, Mazda 6). Może i on jest w miarę dobrze wykonany, ale pospolity i nudny - a dodatki do niego kosztują  Ojciec mój 2 tyg temu zamówił samochód, ponieważ w tym roku likwidują taką ulgę podatkową dla firm, gdzie można wpisać koszt jednorazowy do podatku ( w następnym roku tego już nie będzie). Zamówiony został Opel Insignia 2.0 Disel 160 KM, full wersja (2 strefowa klima, skóra, 8 głośnikowe radio, koła chyba 18' lub 19' - wszystko prócz szyberdachu, bo nie lubi  ) którego wartość w salonie przekracza 140 tys, a z ulgami kosztował będzie 95 tys zł. Mówię o tym, ponieważ jeździł po wszystkich salonach w okolicy, sprawdzał ceny, właściwości i charakterystyki porównywalnych modeli. Padło na Opla (i tak za 3 lata będzie sprzedany i wzięty nowy jako koszt) ponieważ ma porównywalnie mocny silnik Diesla, ale nie ma filtra cząsteczek stałych (który jest naprawdę drogi w wymianie, a zapycha się często jeśli się robi krótkie odcinki a nie długie trasy). Poza tym jest sporo tańszy, jest to nowy model (2009) a nie jak Mazda, VW, Citroen, Peugot - które produkują te same modele już od kilku lat. Dodatkowo Nikt nic nie mówi o Oplach, nikomu się tam nic nie dzieje tak jak np. w fordach, fiatach czy nowych mercedesach (ten ostatni nawet zaczął się wreszcie reklamować w publicznej TV, bo mu sprzedaż spadła  ). Takie moje spostrzeżenia podczas łażenia po tych salonach: - Mercedes - drogi, dodatki jeszcze droższe niż u innych, złą sławą cieszą się nowe modele - Ford, nic do zaproponowania w jakiś dodatkowych ulgach, poza tym "nie ładny" wg. Starego  - Mazda, droga, części drogie, sportowy styl (następny minus, to ma być limuzynka) - Citroen, brak dodatkowych ulg jak u forda - Peugot, stary model, sportowy styl - Honda - tutaj największa kicha, accord widać że disajnem już kilkuletni, silniki w nim oferowane bez rewelacji, przestarzałe, niekonkurencyjne, ceny jak za VW - Seat, tutaj nikt nie zaglądał, gdyż wiadomo, że to mechanika ze starego VW a buda z Hiszpanii, tzn. np. Silniki z nowym Toledo są z poprzednich generacji Passata - VW, nudny ale elegancki, najbardziej popularny i zarazem kradziony samochód w całej polsce, 130 tys. w podstawowej wersji, dodatki droższe niż u konkurencji, filtr cząsteczek stałych - Skoda, tutaj plus, gdyż fajne silniki, ładne wnętrza, dobra cena (mówię o SuperB, gdyż pewnie mało ludzi wie, że Oktavia jest na płycie Golfa, tylko że ma kufer). Jedyny minus który przeważył to filtr cząsteczek stałych - Toyota (avensis), jak to toyota, jeszcze bardziej nudna niż VW, wszystko robione na 1 nutę, silnik tylko z filtrem cząsteczek stałych o bardzo okrojonej mocy (pow. 2 litrów pojemności wchodzi ten podatek, przez co samochód jest kilkanaście tys droższy  - tu mówię o tym silniku 2,2).
_________________ SVNERWUS
|
21 wrz 2010, o 13:46 |
|
 |
mr0zd
SV Rider
Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08 Posty: 922
Płeć: mężczyzna
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Gdyby tylko nie to wnętrze... 
_________________
 http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony
|
21 wrz 2010, o 14:10 |
|
 |
matejator
SV Rider
Dołączył(a): 7 kwi 2010, o 23:15 Posty: 909 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2004
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
 |  |  |  | Razor napisał(a): Widzisz, nie wiem co jest za mania w polsce, ale bardzo dużo ludzi kupuje VW uważając je za fajne (zwłaszcza passaty). Passat w podstawowej wersji kosztuje 130 tys (podobnie jak Accord, Mazda 6). Może i on jest w miarę dobrze wykonany, ale pospolity i nudny - a dodatki do niego kosztują  Ojciec mój 2 tyg temu zamówił samochód, ponieważ w tym roku likwidują taką ulgę podatkową dla firm, gdzie można wpisać koszt jednorazowy do podatku ( w następnym roku tego już nie będzie). Zamówiony został Opel Insignia 2.0 Disel 160 KM, full wersja (2 strefowa klima, skóra, 8 głośnikowe radio, koła chyba 18' lub 19' - wszystko prócz szyberdachu, bo nie lubi  ) którego wartość w salonie przekracza 140 tys, a z ulgami kosztował będzie 95 tys zł. Mówię o tym, ponieważ jeździł po wszystkich salonach w okolicy, sprawdzał ceny, właściwości i charakterystyki porównywalnych modeli. Padło na Opla (i tak za 3 lata będzie sprzedany i wzięty nowy jako koszt) ponieważ ma porównywalnie mocny silnik Diesla, ale nie ma filtra cząsteczek stałych (który jest naprawdę drogi w wymianie, a zapycha się często jeśli się robi krótkie odcinki a nie długie trasy). Poza tym jest sporo tańszy, jest to nowy model (2009) a nie jak Mazda, VW, Citroen, Peugot - które produkują te same modele już od kilku lat. Dodatkowo Nikt nic nie mówi o Oplach, nikomu się tam nic nie dzieje tak jak np. w fordach, fiatach czy nowych mercedesach (ten ostatni nawet zaczął się wreszcie reklamować w publicznej TV, bo mu sprzedaż spadła  ). Takie moje spostrzeżenia podczas łażenia po tych salonach: - Mercedes - drogi, dodatki jeszcze droższe niż u innych, złą sławą cieszą się nowe modele - Ford, nic do zaproponowania w jakiś dodatkowych ulgach, poza tym "nie ładny" wg. Starego  - Mazda, droga, części drogie, sportowy styl (następny minus, to ma być limuzynka) - Citroen, brak dodatkowych ulg jak u forda - Peugot, stary model, sportowy styl - Honda - tutaj największa kicha, accord widać że disajnem już kilkuletni, silniki w nim oferowane bez rewelacji, przestarzałe, niekonkurencyjne, ceny jak za VW - Seat, tutaj nikt nie zaglądał, gdyż wiadomo, że to mechanika ze starego VW a buda z Hiszpanii, tzn. np. Silniki z nowym Toledo są z poprzednich generacji Passata - VW, nudny ale elegancki, najbardziej popularny i zarazem kradziony samochód w całej polsce, 130 tys. w podstawowej wersji, dodatki droższe niż u konkurencji, filtr cząsteczek stałych - Skoda, tutaj plus, gdyż fajne silniki, ładne wnętrza, dobra cena (mówię o SuperB, gdyż pewnie mało ludzi wie, że Oktavia jest na płycie Golfa, tylko że ma kufer). Jedyny minus który przeważył to filtr cząsteczek stałych - Toyota (avensis), jak to toyota, jeszcze bardziej nudna niż VW, wszystko robione na 1 nutę, silnik tylko z filtrem cząsteczek stałych o bardzo okrojonej mocy (pow. 2 litrów pojemności wchodzi ten podatek, przez co samochód jest kilkanaście tys droższy  - tu mówię o tym silniku 2,2). |  |  |  |  |
Opel Insignia 2.0 Disel 160 KM - bardzo fajne auto ale nie idzie jakby miało 160 KM. Jeździłem dokładnie taka wersją o której piszesz. Szału nie robi. Inne Diesle mają lepszego kopa.
_________________ SV650S K4
|
21 wrz 2010, o 19:52 |
|
 |
mr0zd
SV Rider
Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08 Posty: 922
Płeć: mężczyzna
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Po motocyklu to mało jaki samochód ma kopa.
_________________
 http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony
|
21 wrz 2010, o 20:25 |
|
 |
R@F
SV Rider
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 23:49 Posty: 500 Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Morini
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Taa, moja mimo 220 koni też przestała. Zresztą 220 teraz a 10 lat temu to też różnica. A co do silników VW/Audi diesla to Bugi2009 mógłby prace doktorskie pisać. Co z tym się dzieje...
|
21 wrz 2010, o 20:39 |
|
 |
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Spoko, tyle, że jak napisałem powyżej to ma być limuzyna, a nie sportówka. Jakby ważne były osiągi, to by się wzięło benzyniaka 2.0 co ma 220KM  Ważniejszym priorytetem w tym aucie miała być wygoda, komfort, ekonomiczność, bezawaryjność i brak filtra cząsteczek stałych  Zresztą ja też jestem bardziej miłośnikiem limuzyn niż sportowych aut, choć z 2 strony nie można przesadzać i trzeba wsadzić w taki samochód silnik, który będzie miał siłę ruszać takie autko 
_________________ SVNERWUS
|
21 wrz 2010, o 21:15 |
|
 |
Jamez
SV Rider
Dołączył(a): 16 maja 2010, o 16:37 Posty: 1240 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: Z800
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
U mnie w firmie, bodajże 5 szt. - we wszystkich 5 turbiny padały regularnie po 95-96tys. - jak w zegarku. Tyle że to były roczniki za 4-5 lat do tyłu, nie wiem co się od tego czasu zmieniło.
_________________ GS500 -> SV650S K3 -> Z800 Batmobile
|
21 wrz 2010, o 21:41 |
|
 |
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
 |  |  |  | mr0zd napisał(a): mirek napisał(a): mr0zd napisał(a): A Ty nie masz przypadkiem preludki? Mam. I nie przypadkiem a z premedytacją i z pełną świadomością wszedłem w Jej  posiadanie.  Nie interesuję się jakoś specjalnie nowymi czopkami... przepraszam autami, ale jeśli można kupić coś takiego: Obrazek to ja właśnie to wybieram. Gdyby tylko nie to wnętrze...  |  |  |  |  |
Jest trochę spartańskie ale za to dosyć oryginalne. I połowa lat 90 ale i tak fajniejsze niż dzisiejsze auta niemieckie. Poza tym jak fajnie że ludzie maja różne zdanie na auta, ja na przykład już bym wolał Tatę niż Opla. Dacię lub Hindustana, byle nie Opla. 
_________________
 ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
22 wrz 2010, o 10:02 |
|
 |
Jedi
SV Rider
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 19:24 Posty: 363 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5(sprzedany)
|
 Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Razor, bez urazy, ale sporo z tego co wymieniłeś odnośnie danych marek samochodów to rzecz gustu i zależy kto co lubi. A apropos Skody, to nie wiem czy wiesz, ale tam też są silniki VW starej generacji tak jak w Seacie, gdzie według Ciebie to minus. A ja Ci powiem, że to raczej plus, bo te starsze silniki VW były mniej awaryjne niż obecne. Jeśli chodzi o części do samochodów, to teraz chyba u wszystkich marek są drogie. Oczywiście porównując klasy samochodów, bo nie ma co porównywać mercedesa z fiatem przykładowo. Zauważyłem też, że ostatnio firmy samochodowe raczej dążą do tego, żeby zarabiać na serwisie jak najwięcej. Szczególnie na tych tańszych modelach, które oferują. Czyli jednym słowem stają się bardziej awaryjne. No ale może mi się tylko wydaje.
_________________ http://www.littlesparkle.pl
Suzuki SV650S K5
|
23 wrz 2010, o 09:13 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|