Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 29 gru 2024, o 11:04



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 413 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna strona
Jaką puszke wybrać ? - opinie 
Autor Wiadomość
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Jedi napisał(a):
A apropos Skody, to nie wiem czy wiesz, ale tam też są silniki VW starej generacji tak jak w Seacie, gdzie według Ciebie to minus.


A nie prawda, w Skodach siedzą nowe silniki benzynowe TSI (czego w seacie nie ma, bo ten ma z poprzednich generacji) i całkiem nowe diesle :)

Ale masz rację, trochę przekoloryzowałem opinię wg gustu i własnych odczuć po zwiedzaniu salonów tych marek ;)

_________________
SVNERWUS


23 wrz 2010, o 11:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 456
Lokalizacja: SB
Płeć: mężczyzna
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Wracając jeszcze do Skody:
Razor napisał(a):
...pewnie mało ludzi wie, że Oktavia jest na płycie Golfa, tylko że ma kufer)...

Zainteresowani wiedzą, bo jest to duży plus (niskie koszta wymiany zawieszenia i doskonały dostęp do zamienników dobrej jakości).

Superb kombi 2.0TDI 170KM 4x4 - świetne auto klasy premium. Audi A6 Avant Quattro ze zbliżonym wyposażeniem kosztuje 100k więcej.

_________________
Pozdrawiam! :tomekk:


23 wrz 2010, o 12:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2010, o 19:24
Posty: 363
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5(sprzedany)
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Razor napisał(a):
Jedi napisał(a):
A apropos Skody, to nie wiem czy wiesz, ale tam też są silniki VW starej generacji tak jak w Seacie, gdzie według Ciebie to minus.


A nie prawda, w Skodach siedzą nowe silniki benzynowe TSI (czego w seacie nie ma, bo ten ma z poprzednich generacji) i całkiem nowe diesle :)

Ale masz rację, trochę przekoloryzowałem opinię wg gustu i własnych odczuć po zwiedzaniu salonów tych marek ;)



Hmmmmmmmmm to może teraz w tych nowych już montują, bo kiedyś oglądałem TVN Turbo i pokazywali Fabie i Połowke i koleś mówił, że w tej Skodzinie siedzi starszej generacji silnik diesla VW, głośniejszy, ale bardziej niezawodny niż ten nowy. No ale może teraz już ładują te nowe :]

_________________
http://www.littlesparkle.pl

Suzuki SV650S K5
Obrazek


24 wrz 2010, o 09:03
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2010, o 23:15
Posty: 909
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2004
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Jedi napisał(a):
Razor napisał(a):
Jedi napisał(a):
A apropos Skody, to nie wiem czy wiesz, ale tam też są silniki VW starej generacji tak jak w Seacie, gdzie według Ciebie to minus.


A nie prawda, w Skodach siedzą nowe silniki benzynowe TSI (czego w seacie nie ma, bo ten ma z poprzednich generacji) i całkiem nowe diesle :)

Ale masz rację, trochę przekoloryzowałem opinię wg gustu i własnych odczuć po zwiedzaniu salonów tych marek ;)



Hmmmmmmmmm to może teraz w tych nowych już montują, bo kiedyś oglądałem TVN Turbo i pokazywali Fabie i Połowke i koleś mówił, że w tej Skodzinie siedzi starszej generacji silnik diesla VW, głośniejszy, ale bardziej niezawodny niż ten nowy. No ale może teraz już ładują te nowe :]


Pewnie oglądałeś jak jeszcze TSI nie produkowali w ogóle :D

_________________
SV650S K4


24 wrz 2010, o 12:33
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2010, o 19:24
Posty: 363
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5(sprzedany)
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
To było jakoś na początku tego roku chyba. Teraz w sumie w ogóle nie oglądam, bo nie mam u siebie TV :P

_________________
http://www.littlesparkle.pl

Suzuki SV650S K5
Obrazek


24 wrz 2010, o 12:35
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:51
Posty: 262
Lokalizacja: Zbąszynek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Co powiecie na taki wózek? Robią na zamówienie, kosztuje 150tys. funtów.

Obrazek

_________________
Mówią: jest pan wariatem, alkoholikiem, głupcem, idiotą, grafomanem, erotomanem, zerem, przestępcą, nikim...
Tak - mówię - tak!


20 paź 2010, o 20:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2010, o 23:15
Posty: 909
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2004
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Pozostanę przy klasycznych autach. Wolałbym SLS-a.

_________________
SV650S K4


20 paź 2010, o 22:10
Zobacz profil WWW
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
lcddisplay napisał(a):
Co powiecie na taki wózek? Robią na zamówienie, kosztuje 150tys. funtów.

Obrazek


Dokładnie 140 tys funtów, silnik duża V8 amerykańska z 2 turbinami, pali 4,7 l na 3,2 km, to daje jakieś circa 147 l na 100km :obity:

_________________
SVNERWUS


21 paź 2010, o 01:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2010, o 19:24
Posty: 363
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5(sprzedany)
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Razor napisał(a):
lcddisplay napisał(a):
Co powiecie na taki wózek? Robią na zamówienie, kosztuje 150tys. funtów.

Obrazek


Dokładnie 140 tys funtów, silnik duża V8 amerykańska z 2 turbinami, pali 4,7 l na 3,2 km, to daje jakieś circa 147 l na 100km :obity:


Pierdzielisz :omg: To niemożliwe żeby tyle palił .................. Chyba, że się używa batmanowskich dopalaczy :tomekk: :obity: Czyli tego "ogienia" z tyłu ;P

_________________
http://www.littlesparkle.pl

Suzuki SV650S K5
Obrazek


21 paź 2010, o 10:59
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Ja wiem czy niemożliwe? Znajomy ma camaro z silnikiem V8 i podtlenkiem elpidżi. Przy normalnej jeździe wychodzi 30-50/ltr na setkę. Przy mocniejszym używaniu gazu bez problemu podchodził pod 100/100 (startował tym samochodem na ćwierć mili). Więc jeśli to cudo ma V8 dodatkowo z turbosprężarkami, to wcale mnie takie spalanie nie szokuje :P
Razor, a nie wiesz ile kucyków ma ten batmobil?

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


21 paź 2010, o 13:05
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Właśnie tu jest coś podejrzane, gdyż w reportażu o tym samochodzie gadają, że silnik to 400konna V8 z 2 turbinami, a pali 1 galon benzyny na 2 mile. Reportaż był angielski, bo pojazd pochodzi z Yorkshire, więc uznałem, że trzeba wziąć przelicznik angielski - 1 galon angielski ~4,7 l i 1 mila angielska ~1,6km :)

Trochę duże te spalanie... stary ZIŁ w wojskowy palił 100/100 a czołg 200/100, tyle że tamte miały ogromne silniki i proporcjonalnie dużą wagę.

Co do kolegi, to chyba nie ma sekwencji w tej instalacji, albo jest nieszczelna? Jaki to silnik, 350tka (5.7)?

_________________
SVNERWUS


21 paź 2010, o 13:17
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 20:33
Posty: 83
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp
Płeć: mężczyzna
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Denerwują mnie amerykanie... Tyle benzyny się przez nich marnuje. Podczas gdy jakieś 'normalne' (europejskie) auto pali dużo mniej, przy czym ma dużo mniejszą pojemność, a i osiągi też niegorsze.
A i jeszcze kwestia skrzyni, manualnej nie opanują zakapiory jedne.

_________________
Aprilia SR 50 '99 Malaguti Drakon Nkd 50 '06 Suzuki GS 500F K4 Suzuki SV 650S K9
Obrazek


21 paź 2010, o 17:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:07
Posty: 707
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sprint ST
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
C-bool, te ich duże silniki i automatyczne skrzynie niesamowicie poprawiają płynność ruchu ulicznego... Miałeś okazję poobserwować to w praktyce? Jeśli nie, to powiem Ci, że generalnie nie ważne czy jedzie jakiś dziadek, czy paniusia z zakupów to w momencie jak zmienia się światło na zielone to po prostu przenoszą nogę na pedał gazu i jazda ze skrzyżowania. Nawet nie trzeba wysoko kręcić- duży moment i automat robią wszystko za Ciebie.
Jak to u nas wygląda to wszyscy wiemy... zielone... kontemplacja... bieg... kontemplacja... ruszanie... następne samochody w sznurku często powtarzają ten schemat...
To takie moje trzy grosze odnośnie tego jak to Polacy mają świetnie opanowaną manualną skrzynię...

_________________
Obrazek
SV650S K6


21 paź 2010, o 20:03
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:51
Posty: 262
Lokalizacja: Zbąszynek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Słuchajcie, ten Batmobil... Na pewnej amerykańskiej stronie jest tzw. Body Kit za 5,500 dolców. Kuźwa, wystarczy tylko wózek z silnikiem zbudować! Za dwa lata mocno się nad tym zastanowię.


_________________
Mówią: jest pan wariatem, alkoholikiem, głupcem, idiotą, grafomanem, erotomanem, zerem, przestępcą, nikim...
Tak - mówię - tak!


21 paź 2010, o 20:30
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Tu nie chodzi o kulturę samą w sobie (choć po części też) ale o napędzanie koniunktury ;) Duży silnik dużo pali, zapotrzebowanie na paliwo jest dużo większe, ludzie je kupują, dzięki czemu napędzają inne dziedziny gospodarki, jak transport, rafinerie itp. u nasz paliwo kosztuje ~4,50 za litr :!:, gdzie prawdziwa jego wartość to koło 1,60zł. Gdzie reszta? - podatki i odgórnie ustalona cena przez EU, by wyrównać poziom ceny paliw w krajach EU (tyle, że zapominają o wyrównaniu w przody zarobków :/). Poza tym polska ciągnie paliwo albo z Rafinerii Gdańskiej (tankowce) albo z rafinerii płockiej (rurociąg ze wschodu), czyli mamy pośredników. USA ma paliwo z alaski, zatoki meksykańskiej, zawładniętego Iraku (by OPEC za bardzo nie fikał cenowo i miał stracha, co się może stać - wszakże amerykańce pamiętają kryzys z lat 70') i jeszcze kilku pewnie miejsc, gdzie trzyma łapę, dlatego u nich nie ma takich cen. W końcu to samozwańczy strażnik pokoju na ziemi, który dyktuje wszystkim warunki, a jak dostanie bólu brzucha to wszystkie państwa powiązane z nim gospodarczo automatycznie dostają straczki - co zresztą widać od 2 lat.

Swoją drogą sam bym chciał mieć Chargera z 68' z silnikiem 426 HEMI, który kotłuje 35 l przy normalnej jeździe, cieszyć się głośną dużą V8ką i mieć głęboko w d... ile on pali (tak jak to było w USA kiedy wszedł na rynek, bo wtedy galon u nich kosztował 5 centów). Na razie chcę tego, ale w chwili obecnej mogę sobie tylko pomarzyć, gdyż nawet jeśli bym kupił taki samochód (gdyż nie jest aż taki strasznie drogi) to nie stać by mnie było na jego utrzymanie, a po co mi bryka, która by stała w garażu i tylko cieszyła oko - zbędny mebel jeśli nie można go używać.

Pewnie zaraz ktoś powie: jak chcesz mieć taką furę to musisz się liczyć z jego kosztami. Zaraz zaraz, przecież to jest zwykły samochód użytkowy z USA, którym ludzie jeździli (i pewnie nadal gdzieś jeżdżą) normalnie po mieście, w trasę, do pracy czy na zakupy do sklepu. To je jakaś wielka egzotyka, to nie Royce Rolls z lat 20' czy Ferrari z lat 60'. Utrzymanie takiego samochodu powinno być na takim poziomie, by każdy zwykły człowiek powinien temu sprostać. Niestety podatki, akcyza, prawo EU i pośrednicy na to nie pozwalają :/

_________________
SVNERWUS


21 paź 2010, o 20:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2010, o 23:15
Posty: 909
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2004
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Razor napisał(a):
Tu nie chodzi o kulturę samą w sobie (choć po części też) ale o napędzanie koniunktury ;) Duży silnik dużo pali, zapotrzebowanie na paliwo jest dużo większe, ludzie je kupują, dzięki czemu napędzają inne dziedziny gospodarki, jak transport, rafinerie itp. u nasz paliwo kosztuje ~4,50 za litr :!:, gdzie prawdziwa jego wartość to koło 1,60zł. Gdzie reszta? - podatki i odgórnie ustalona cena przez EU, by wyrównać poziom ceny paliw w krajach EU (tyle, że zapominają o wyrównaniu w przody zarobków :/). Poza tym polska ciągnie paliwo albo z Rafinerii Gdańskiej (tankowce) albo z rafinerii płockiej (rurociąg ze wschodu), czyli mamy pośredników. USA ma paliwo z alaski, zatoki meksykańskiej, zawładniętego Iraku (by OPEC za bardzo nie fikał cenowo i miał stracha, co się może stać - wszakże amerykańce pamiętają kryzys z lat 70') i jeszcze kilku pewnie miejsc, gdzie trzyma łapę, dlatego u nich nie ma takich cen. W końcu to samozwańczy strażnik pokoju na ziemi, który dyktuje wszystkim warunki, a jak dostanie bólu brzucha to wszystkie państwa powiązane z nim gospodarczo automatycznie dostają straczki - co zresztą widać od 2 lat.

Swoją drogą sam bym chciał mieć Chargera z 68' z silnikiem 426 HEMI, który kotłuje 35 l przy normalnej jeździe, cieszyć się głośną dużą V8ką i mieć głęboko w d... ile on pali (tak jak to było w USA kiedy wszedł na rynek, bo wtedy galon u nich kosztował 5 centów). Na razie chcę tego, ale w chwili obecnej mogę sobie tylko pomarzyć, gdyż nawet jeśli bym kupił taki samochód (gdyż nie jest aż taki strasznie drogi) to nie stać by mnie było na jego utrzymanie, a po co mi bryka, która by stała w garażu i tylko cieszyła oko - zbędny mebel jeśli nie można go używać.

Pewnie zaraz ktoś powie: jak chcesz mieć taką furę to musisz się liczyć z jego kosztami. Zaraz zaraz, przecież to jest zwykły samochód użytkowy z USA, którym ludzie jeździli (i pewnie nadal gdzieś jeżdżą) normalnie po mieście, w trasę, do pracy czy na zakupy do sklepu. To je jakaś wielka egzotyka, to nie Royce Rolls z lat 20' czy Ferrari z lat 60'. Utrzymanie takiego samochodu powinno być na takim poziomie, by każdy zwykły człowiek powinien temu sprostać. Niestety podatki, akcyza, prawo EU i pośrednicy na to nie pozwalają :/


Prosta recepta. Odwiedź Wujka Sama :)

_________________
SV650S K4


21 paź 2010, o 20:51
Zobacz profil WWW
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
A po h...?

_________________
SVNERWUS


21 paź 2010, o 20:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2010, o 23:15
Posty: 909
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2004
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Np żeby zwiedzić kraj za kierownicą wymarzonego Chargera.

_________________
SV650S K4


21 paź 2010, o 21:03
Zobacz profil WWW
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
A gdzie ja napisałem, że chcę zwiedzać ten kraj? Gdzie jest napisane, że ja w ogóle chce zwiedzać? Nie czytasz ze zrozumieniem ;P
Ja powiedziałem, że chciałbym go mieć i być w stanie go utrzymać, a nie że chcę z kraju wyjeżdżać.

_________________
SVNERWUS


21 paź 2010, o 21:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Jaką puszke wybrać ? - opinie
Jaki kraj, takie samochody. W stanach mógłbyś sobie pozwolić na chargera, a u nas na czinkłaczeno w holenderskim gazie :obity:

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


22 paź 2010, o 01:20
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 413 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL