Autor |
Wiadomość |
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Przepustnice to wakuometrami podczepianymi do łączek we wtryskach.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
16 lis 2010, o 17:34 |
|
|
pioszu
motocyklista
Dołączył(a): 27 lis 2010, o 19:01 Posty: 287 Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Ludziska, dziś usłyszałem od pewnego mechanika że któreś z sv-ek czyli 650 albo litr miały problem z wycieraniem się górnego gara, czy ktoś coś na ten temat wie?
_________________ SV1000N K4
|
30 lis 2010, o 22:54 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Pierwsze słyszę, może pomyliło mu się z zacierającą się panewką w gaźnikowej SV.
|
30 lis 2010, o 23:06 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Ten mechanik, słyszał od kolegi mechanika, tamten od jeszcze innego kolegi, a ten od koleżanki
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
30 lis 2010, o 23:13 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Który to górny gar w SVce? Jeszcze nigdy od nikogo takich informacji nie słyszałem, by jakiś górny gar się wycierał? Co najwyżej tylny cylinder może być cieplejszy niż przedni po jeździe, ale to ze względu na to, że jest schowany w ramie - nie zatrze się i nie przegrzeje, bo cały silnik jest chodzony cieczą. To stare Yamahy Virago 750 miały ten problem, ale po 2 latach produkcji wyeliminowano go
_________________ SVNERWUS
|
1 gru 2010, o 00:59 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Chodziło mu pewnie o panewkę przy lataniu na kole, to już ustaliliśmy
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
1 gru 2010, o 17:44 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
A propos panewki, jak wiadomo powszechnie, w SV na gaźnikach zacierają się one od latania na kole. Naszły mnie pewne przemyślenia, z pozoru pewnie śmieszne ale?... Mam z garażu bardzo stromy podjazd. Gdyby "zrzutować" moto na płaszczyznę równoległą do ziemi, okazuje się, że z każdym wjazdem daje ostro na koło popadam w paranoje?
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
9 gru 2010, o 22:00 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Owszem. Od takiego stromego podjazdu się nie zatrze, może co najwyżej dostać samozapłonu - wybuchnie i cały motocykl się spali, dlatego warto go polewać wodą z wiadra po odpaleniu na takim podjeździe.
_________________ SVNERWUS
|
9 gru 2010, o 22:14 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Bzdury Razor piszesz, wiadro sprawdzało się przy WSK-ach i innych wiejskich sprzętach, do SV serwisówka zaleca użycie konewki.
|
9 gru 2010, o 22:26 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Ejj panowie, gdybym nie miał na prawdę ciężkiego podjazdu, sam pewnie bym to uznał za bzdurę, w ostateczności wytaszczył bym moto przed i dopiero odpalał, niestety nie jestem w stanie go wepchnąć na gorę... W sumie pytanie powinno pewnie brzmieć jaki jest bezpieczny dla panewki kat odchylenia przedniego koła od poziomu
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
9 gru 2010, o 22:33 |
|
|
Yeby
SV Rider
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 20:06 Posty: 539 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: czerwona strzała
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Jak będę widział ten znak to rozumiem mam szukać innej drogi? Popadasz w paranoje. Na plecy trochę nie bardzo, ja brałbym rozpęd w garażu, wyłączył silnik przed wjazdem na podjazd i włączył jak już będę na równym sorry ale nie mogłem się powstrzymać
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
SV 650 S K5
|
10 gru 2010, o 00:10 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Latanie na kole to nie tylko przechylenie moto i (bo chyba o to chodzi) gorsze smarowanie pewnych części silnika, które normalnie są dobrze smarowane, tak, jak to przewidział producent. Zwykle (moim skromnym zdaniem) jazda na kole, przynajmniej w wydaniu amatorskim (np. moim ) to także bardzo wysokie obroty. I powtarzanie próby po wielokroć, a gdy już się leszczu nauczy, to jedzie tak, jak długo może. Nie, to nie jest to samo, co stromy podjazd Spokojna głowa
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
10 gru 2010, o 00:28 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Ok, Dzięki A zastanawialiście się kiedyś jak to jest, gdy moto leży (szlifuje) i silnik chodzi, zwykle na wysokich obrotach uzyskanych poprzez nerwowe reakcje na gazie przed/w trakcie wywracania się, coś może się stać?
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
10 gru 2010, o 09:17 |
|
|
Yeby
SV Rider
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 20:06 Posty: 539 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: czerwona strzała
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
U mnie po szlifie z silnikiem nic się nie stało.
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
SV 650 S K5
|
10 gru 2010, o 10:17 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Jak zaliczysz szlifa, to martw się o wszystko, tylko nie o silnik Można stracić sety (podnóżki i dźwignie, mocowania), klamki, przytrzeć wydech, wgiąć chłodnicę, urwać migacz, wygiąć kierę itp. rzeczy. Jak masz SV-s to jeszcze czachę rozpieprzysz. Silnik wyjdzie z tego cało, zwłaszcza że szlifując zlatujesz z moto, puszczasz manetkę i obroty od razu spadają. Dzieje się to momentalnie.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
10 gru 2010, o 11:25 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Szlifa nie miałem, pytanie teoretyczne podyktowane przemyśleniami o mechanice cieczy (oleju w tym przypadku, czy wszędzie dochodzi w takiej sytuacji) dzięki.
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
10 gru 2010, o 12:22 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Jeżeli motocykl będzie leżał na boku, to pompa raczej nie będzie miała skąd zaciągnąć oleju, więc smarowania nie będzie. Ale dlatego właśnie wymyślono czujnik przechyłu, żeby przy glebie silnik się wyłączał od razu
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
10 gru 2010, o 17:50 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
A to ci heca Muszę sprawdzić bo nie wiedziałem nawet o tym
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
10 gru 2010, o 18:36 |
|
|
kapel22
SV Rider
Dołączył(a): 3 sie 2010, o 01:17 Posty: 381 Lokalizacja: Elżbietów
Płeć: mężczyzna
Moto: Ruda SV1000S K3
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
Potwierdzam, mój przy szlifie zgasł
_________________ Ruda SV1000 S K3
|
10 gru 2010, o 19:19 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Trwałość silnika - SV 1000
To znaczy że chcesz zaliczyć szlifa?
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
10 gru 2010, o 19:23 |
|
|