Autor |
Wiadomość |
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hehe, przeloty zdecydowanie wpływają pro-zdrowotnie na pracę silnika. Jeszcze lepsze efekty widać przy litrowych egzemplarzach
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
21 lis 2010, o 22:54 |
|
|
Yeby
SV Rider
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 20:06 Posty: 539 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: czerwona strzała
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Od czego zależy umieszczenie tych naklejek? Chodzi mi czy takie coś posiadają tylko svałki z UK czy oryginalnie wszystkie z tymi naklejkami wychodzą. (mowa o skach 03++) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/314 ... 8ef94.html
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
SV 650 S K5
|
22 lis 2010, o 19:47 |
|
|
DANEK
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 13:01 Posty: 1660
Płeć: mężczyzna
Moto: MT01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hehe temat warningow wraca jak bumerang przynajmniej na starym forum był spory temat o tym. Generalnie każdy sprzęt wyjeżdżający z fabryki jest wyposażony w naklejki dotyczące bezpiecznego użytkowania. Jeżeli dobrze pamiętam ze starego forum, to dyskusja dotyczyła tego, że gdy są te naklejki to sprzęt jest nie bity itp.
_________________
|
22 lis 2010, o 20:17 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pic na wodę, naklejki można kupić za grosze na allegro. Nie zauważysz różnicy nie mając oryginalnych pod ręką.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
23 lis 2010, o 08:23 |
|
|
StreetBM
motorowerzysta
Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 16:27 Posty: 81
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam. a ja mam pytanie mam do kupienia oryginalny napęd z powypadkowego moto od sv z 2007r z przebiegiem 4tyś dostałem fakturę potwierdzającą ten przebieg i czy taki napęd długo jeszcze pośmiga??? Przebieg wygląda na autentyczny w 100% ponieważ na zdjęciach jeszcze są oryginalne opony z widocznymi paskami w niektórych miejscach i napęd wygląda bardzo dobrze cena 200PLN. Wstawiam fotkę zębatki tył:
|
23 lis 2010, o 09:17 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pośmiga, mój oryginalny napęd ma 23 tys. km i wytrzyma jeszcze długo. Zębatka wygląda ładnie, cena też.
|
23 lis 2010, o 09:21 |
|
|
woockush
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 sie 2010, o 10:27 Posty: 81 Lokalizacja: Szczecin/Olsztyn
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N '99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tylko, że akurat tylna zębatka zużywa się najmniej. Nie wiadomo w jakim stanie jest reszta elementów. Osobiście kupiłem motocykl z napędem do wymiany: łańcuch był wyciągnięty do granic możliwości (szlifował wahacz), przednia zębatka miała zęby rekina, a na tylnej nie było widać śladów zużycia. Poza tym nowy napęd kosztuje 400 złotych - czy faktycznie jest sens przyciąć dwie stówki??
_________________
|
23 lis 2010, o 10:07 |
|
|
DANEK
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 13:01 Posty: 1660
Płeć: mężczyzna
Moto: MT01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No dokładnie taka sama dyskusja była na starym forum chyba nie ma sensu tego powtarzać.
_________________
|
23 lis 2010, o 10:58 |
|
|
StreetBM
motorowerzysta
Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 16:27 Posty: 81
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam jeszcze pytanie odnośnie obniżenia przodu na pułkach: czy taka modyfikacja nie pogorszy warunków jezdnych motocykla??
|
23 lis 2010, o 21:52 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Laik ze mnie, ale stawiam na to, że pogorszy. Ktoś to przecież wyliczył tak a nie inaczej nie dla "fajnego" wyglądu, ale chyba właśnie dla własności jezdnych. No, ale zawsze możesz spróbować, pobujać się po kilku winklach i ocenić.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
24 lis 2010, o 00:21 |
|
|
szlosu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34 Posty: 322 Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy pogorszy? Na pewno zdecydowanie zmieni, obniżając przód automatyczne zmienią się nastawy tylnego zawieszenia i podejrzewam że moto będzie się prowadziło w dość nieprzewidywalny sposób.
Nurtuje mnie pytanie, co Cię skłania do takiego obniżenia?
|
24 lis 2010, o 00:42 |
|
|
zbyszek
SV Rider
Dołączył(a): 13 paź 2010, o 12:16 Posty: 353 Lokalizacja: KR/KNT
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S=>GSX-R750
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie dostaje do ziemi
_________________ http://www.bikepics.com/members/zbyszek83/
|
24 lis 2010, o 00:55 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Motocykl przez obniżenie na półkach będzie miał inny kąt główki ramy. Czyli w efekcie będzie bardziej zwrotny, bardziej nerwowy, będzie łatwiej reagować na ruch kierownicą. Ale coś za coś. Będzie większa skłonność do shimmy oraz zmniejszy się prześwit w zakręcie. No i rozkład nacisku kół się zmieni. Przedniego koła wzrośnie, tylnego zmaleje, więc odczuwalnie dla kierowcy przednie zawieszenie będzie bardziej nurkować przy hamowaniu, wcześniej dobijać itd. Jak jest mus, żeby obniżyć, to już lepiej równomiernie opuścić przód i tył - przód na półkach, tył na dog bonesach. Wtedy tracimy jedynie prześwit w zakręcie, a geometria motocykla zostaje mniej więcej taka sama jak fabryczna. A najlepiej to zacząć od obniżenia samej kanapy o kilka cm, różnica będzie wielka.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
24 lis 2010, o 01:29 |
|
|
raptor
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:50 Posty: 526 Lokalizacja: śląskie
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zdarza mi się podnosić moto za uchwyt pasażera / muszę tak że 20 cm przesunąć tył, taki garaż / ale nie chcę się przekonać jakie będą straty jak mi pęknie a moto walnie o glebę, czy ktoś testował wytrzymałość tego uchwytu?
_________________ 650S K6 > DL650 AK8
|
24 lis 2010, o 21:31 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie, ale wygląda na tyle solidnie, że nie powinien się urwać.
|
24 lis 2010, o 21:40 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tylko dokręć od czasu do czasu śrubki, ostatnio o mały włos nie zgubiłem tej rączki
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
24 lis 2010, o 22:03 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Do uchwytu pasażera mocuje się stelaż pod kufer, więc chyba jednak to wytrzymała rzecz. Poza tym żaden producent nie miałby ochoty świecić oczami przed prasą i klientami, gdyby ktoś zgubił plecaczek, bo się uchwyt urwał (wiem, że nie tak łatwo spać w moto, ale wszystko się może zdarzyć ).
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
24 lis 2010, o 22:51 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W starej SV uchwyt jest solidny i ja wielokrotnie tak już przestawiałem moto.
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
24 lis 2010, o 23:15 |
|
|
raptor
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:50 Posty: 526 Lokalizacja: śląskie
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok, dzięki.
_________________ 650S K6 > DL650 AK8
|
24 lis 2010, o 23:47 |
|
|
AdaSu
motorowerzysta
Dołączył(a): 4 paź 2010, o 00:19 Posty: 83 Lokalizacja: Łódź
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czym najszybciej i najbezpieczniej zmywać smar z okolic łańcucha? (sprężyna, tylna zębatka etc)
|
25 lis 2010, o 11:40 |
|
|