Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 23 paź 2024, o 04:18



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
slayer napisał(a):
Z tą podpaską to pojechałeś ;)


No co się czepiasz slayer? :D "Siostra daj podpaskę bo idę naprawić lagi w motorze" :obity: :hahaha:

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


1 gru 2010, o 20:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bartosz napisał(a):
Jakieś rzemiosło to co piszesz. Jest sens kombinować jeżeli mamy pierwsze oznaki konieczności wymiany uszczelniaczy w najbliższym czasie? Prędzej czy później trzeba będzie to zrobić. :)


Chodziło mi, że to jest czasowe rozwiązanie, a nie docelowe. Bierzcie podpaski i trytytki w trasy :obity:


2 gru 2010, o 18:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu napisał(a):
Bartosz napisał(a):
Jakieś rzemiosło to co piszesz. Jest sens kombinować jeżeli mamy pierwsze oznaki konieczności wymiany uszczelniaczy w najbliższym czasie? Prędzej czy później trzeba będzie to zrobić. :)


Chodziło mi, że to jest czasowe rozwiązanie, a nie docelowe. Bierzcie podpaski i trytytki w trasy :obity:

Ale właściwie po co? Jeśli mówimy o zużyciu uszczelniacza, a nie rozpitoleniu go przy dzwonie, że olejem wali, to najpierw laga się bardzo delikatnie poci, ubytek jest minimalny i z doświadczenia wiem (dawne dzieje, kilka moto temu), że da się tak przejeździć baaardzo dużo km :) Jak w trasie widzisz, że się poci, to... spokojnie jedziesz dalej.
I jeśli dobrze rozumiem, bo metoda z podpaską (sorry, ale śmiać mi się chce, brzmi to przekomicznie :P :P :P ) nie ogranicza wycieku, a jedynie zbiera wyrzucony olej. Efekt jedynie estetyczny. A śmiech pod knajpą motocyklową jak ludziska obczają, co mam na ladze... lepiej tego uniknąć :P

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


2 gru 2010, o 22:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No bardziej o efekt estetyczny chodzi B) A co do śmiechu pod knajpą to nikt nawet nie zauważy, że to podpaska jak ją się zgrabnie poprzycina...


3 gru 2010, o 19:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanko nie na temat motocykla, a na temat auta: pedał sprzęgła w Berlingo mi terkocze podczas wciskania, a po wcisnieciu nie odbija, linka samoregulacyjna wydaje sie być w porządku. Dodam jeszcze, że jak silnik chodzi to spod maski strasznie piszczy, jakby jakieś łożysko się zatarło, niezaleznie czy pedał sprzęgła jest wciśnięty czy nie. :/
Proszę, nie bijcie, że to nie na temat... :smutas:


4 gru 2010, o 02:06
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli chodzi o sprzęgło to obstawiałbym właśnie linkę. Kolega miał Berlingo i ten mechanizm w połowie linki się rozpiął. Nie chciało się to złożyć, coś stało się ze sprężyną więc kupił nową linkę i problem zniknął.

_________________
SV liter z owiewkom:)


4 gru 2010, o 14:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok, dzięki za odpowiedź :) Tak myślałem, że to może sprężyny przy tarczach sprzęgłowych nie domagają.


4 gru 2010, o 14:36
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu napisał(a):
Ok, dzięki za odpowiedź :) Tak myślałem, że to może sprężyny przy tarczach sprzęgłowych nie domagają.

Może być i sprzęgło, konkretniej docisk ale najpierw zacznij od tańszej naprawy ;)

_________________
SV liter z owiewkom:)


4 gru 2010, o 14:51
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2010, o 13:43
Posty: 69
Lokalizacja: Mielec
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chce na zimę wymontować akumulator z moto, problem w tym że posiadam alarm Datatool i w momencie odłączenia klemy zaczyna wyć syrena. I teraz nie wiem czy jak go na dłużej wyciągnę to się może zabezpieczyć na amen i już moto na wiosnę nie odpalę. Jest jakiś bezpieczny sposób aby wymontować akumulator bez obawy żeby nie zablokować moto. Dodam ze nie posiadam książki do alarmu ani nie znam pinu jeżeli jakowy istnieje. Może ktoś pomoże???

_________________
Dowodem odwagi nie jest umrzeć, lecz żyć.
SV 1000s k3/ Mielec :)


5 gru 2010, o 20:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Więc syrenka/cały alarm zasilany jest z jakiegoś innego źródła niż akumulator? Zawsze w razie zablokowania alarmu możesz go całkiem wywalić i będzie ok.


5 gru 2010, o 21:33
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 5 paź 2010, o 13:30
Posty: 80
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inter99, Ja również mam alarm datatool-model system 3. Tu jest link do strony producenta z manualami.

http://www.datatool.co.uk/consumer/supp ... ion=search
Przy moim alarmie przed odłączeniem aku. trzeba przejść w stan serwisowy- tj. przez zgodnie z instrukcją:
Odbezpieczasz alarm-> włączasz zapłon> przytrzymujesz okrągły przycisk na pilocie aż do pojawienia się sygnału dźwiękowego. Teraz alarm powinien być trybie serwisowym. Co 15s. powinien dać sygnał dźwiękowy.

Aby odłączyć aku: Znajdź bezpiecznik od alarmu (powinien być pod czarna gumową obudową) i wypnij go.
Teraz możesz wyjąć akumulator.
Podłączenie powrotne - wszystkie czynności w odwrotnej kolejności :)
Nawiasem mówiąc ten alarm to dla mnie ból.

_________________
SV 1000S K3


6 gru 2010, o 09:57
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2010, o 13:43
Posty: 69
Lokalizacja: Mielec
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dono ten alarm ma swoje zasilanie awaryjne, i boje się ze się zabezpieczy na "amen" i dopiero będzie lipa, a wywalić to nie taka prosta sprawa bo ma immobilizer. Jednym słowem nie na moja głowę, wole nie ryzykować z jego usunięciem, generalnie mnie wkur... ten alarm ale jak jest to cóż.... przyroda.

_________________
Dowodem odwagi nie jest umrzeć, lecz żyć.
SV 1000s k3/ Mielec :)


6 gru 2010, o 12:09
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2010, o 13:43
Posty: 69
Lokalizacja: Mielec
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
na 7 a podczas wiosennego odpalania nie ma problemu??, nie żąda jakiegoś pinu czy coś podobnego???

_________________
Dowodem odwagi nie jest umrzeć, lecz żyć.
SV 1000s k3/ Mielec :)


6 gru 2010, o 12:10
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 5 paź 2010, o 13:30
Posty: 80
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeszcze nie wiem, czy nie będzie problemów na początku sezonu, bo to będzie moja pierwsza zima z SV'ką.
Ale generalnie planuje doładowywać akumulator 1/mies. ten alarm ma coś takiego jak sleep mode który oszczędza akumulator podczas długich przestojów.
Wciąż nie mogę się do tego niego przyzwyczaić. Jak się wk... do znajdę jakiegoś Mcgivera coby mi ten alarm odszczepił.

_________________
SV 1000S K3


6 gru 2010, o 12:17
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2010, o 13:43
Posty: 69
Lokalizacja: Mielec
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chyba jednak nie będę kombinował i zaryzykuje "zdrowie akumulatora" niż swoje w razie niepowodzenia.

_________________
Dowodem odwagi nie jest umrzeć, lecz żyć.
SV 1000s k3/ Mielec :)


6 gru 2010, o 13:11
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 5 paź 2010, o 13:30
Posty: 80
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wydaje mi się że twój akumulator może nie przeżyć zimy, a co za tym idzie również i alarm którego bateria wew. zależy od zasilania aku. Jeśli doprowadzisz do całkowitego rozładowania baterii, może to spowodować - spike alarm (nie mam bladego pojęcia co to znaczy technicznie po polsku), a wtedy będzie gorzej. Looknij na link do instrukcji którą wcześniej wysłałem. co w takiej sytuacji trzeba działać.
Jestem tylko teoretykiem. Ja również nie posiadam PIN'u do tego alarmu, i stąd mój wkrw.
Dość dużo mało pochlebnych opinii czytałem na temat tego typu alarmu na angielskich stronach.
Dobrze wiedzieć że jest jeszcze ktoś z takim alarmem w swoim moto.
W razie jakby co to daj znać, ja również nie będę bierny

_________________
SV 1000S K3


6 gru 2010, o 13:29
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2010, o 13:43
Posty: 69
Lokalizacja: Mielec
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moto mam już od roku, a co z ty idzie to już druga moja zima, w tamtym roku po prostu doładowywałem akumulator, czasami przepaliłem moto co jakiś czas i nic mu się nie stało, i chyba przy takim rozwiązaniu pozostanę.

_________________
Dowodem odwagi nie jest umrzeć, lecz żyć.
SV 1000s k3/ Mielec :)


7 gru 2010, o 13:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bałbym się jeździć z takim alarmem. Wystarczy, że w trasie cokolwiek spieprzy Ci się z elektryką, poluzuje klema i jesteś w czarnej dupie :) Odcięty zapłon, motocykl wyje, a Ty nie masz bladego pojęcia co robić ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


7 gru 2010, o 13:53
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2010, o 13:43
Posty: 69
Lokalizacja: Mielec
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No może mnie wkur... ten alarm ale nie ma co panikować, nigdy nie było problemu z uruchomieniem moto. Jest to jest zawsze jakieś to zabezpieczenie w sumie, czasem się przydaje bo odstrasza młodych ciekawskich :D

_________________
Dowodem odwagi nie jest umrzeć, lecz żyć.
SV 1000s k3/ Mielec :)


7 gru 2010, o 14:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
inter99 napisał(a):
No może mnie wkur... ten alarm ale nie ma co panikować, nigdy nie było problemu z uruchomieniem moto. Jest to jest zawsze jakieś to zabezpieczenie w sumie, czasem się przydaje bo odstrasza młodych ciekawskich :D

Do tego wystarczy alarm z allegro za 50 zeta i nie będziesz tam miał takich "kwiatków" :P
Może być, że ten twój alarm to jednak i na średnio kumatego złodzieja pomoże, a to już duży plus :spoko:

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


7 gru 2010, o 15:57
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL