Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 19:52



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Trwałość silnika - SV 1000 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Trwałość silnika - SV 1000
slayer napisał(a):
Bartosz napisał(a):
lasooch napisał(a):
Ale dlatego właśnie wymyślono czujnik przechyłu, żeby przy glebie silnik się wyłączał od razu :)



A to ci heca :D Muszę sprawdzić bo nie wiedziałem nawet o tym :mrgreen:


To znaczy że chcesz zaliczyć szlifa? :P


Nie, myślałem raczej o czymś takim z Sv w roli głównej :mrgreen:


Jak będziesz chciał skorzystać to daj znać ;P Odepnę czujnik przechyłu i jaaazda!!!

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


10 gru 2010, o 20:25
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Trwałość silnika - SV 1000
Chętnie skorzystam ale tylko wtedy gdy ja będę odkręcać gaz w twojej esfałce :mrgreen:

_________________
SV liter z owiewkom:)


10 gru 2010, o 20:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 20:06
Posty: 539
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: czerwona strzała
Post Re: Trwałość silnika - SV 1000
kapel22 napisał(a):
Potwierdzam, mój przy szlifie zgasł :)


Mój pracował na wolnych obrotach :/

_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...

SV 650 S K5


10 gru 2010, o 20:57
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Trwałość silnika - SV 1000
Czujnik przechylenia se sprawdź - jest pod siedzeniem. Serwisówka w dłoń i jazda ;)

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


12 gru 2010, o 00:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Trwałość silnika - SV 1000
Yeby napisał(a):
kapel22 napisał(a):
Potwierdzam, mój przy szlifie zgasł :)


Mój pracował na wolnych obrotach :/

O ile mnie pamięć nie myli, to u mnie tak samo :(
lpt napisał(a):
Czujnik przechylenia se sprawdź - jest pod siedzeniem. Serwisówka w dłoń i jazda ;)
Jakieś bliższe namiary? Może chociaż angielska nazwa tego ustrojstwa, bo znajdę, a nie będę wiedział, że to to :)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


12 gru 2010, o 15:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Trwałość silnika - SV 1000
pm2z napisał(a):
Yeby napisał(a):
kapel22 napisał(a):
Potwierdzam, mój przy szlifie zgasł :)


Mój pracował na wolnych obrotach :/

O ile mnie pamięć nie myli, to u mnie tak samo :(


:obity: Co u ciebie tak samo? :hahaha:

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


12 gru 2010, o 16:14
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Trwałość silnika - SV 1000
Tip over sensor - jesli komuś nie gaśnie na ślizgu...

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


12 gru 2010, o 16:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Trwałość silnika - SV 1000
lpt napisał(a):
Tip over sensor - jesli komuś nie gaśnie na ślizgu...

Rozdział 8. serwisówki (electrical system) - jest tam cała masa czujników, ale nic nie ma o tip over sensor :( Może jakaś podpowiedź :)
Aha, mam sv-650-n-2004, temat się tyczy 1000, ale ktoś już tu pisał o 650 :)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


12 gru 2010, o 21:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:07
Posty: 707
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sprint ST
Post Re: Trwałość silnika - SV 1000
Masz tu swoją podpowiedź :)
http://i214.photobucket.com/albums/cc85 ... ge-6-1.jpg
trzeci od lewej u góry.

_________________
Obrazek
SV650S K6


12 gru 2010, o 22:19
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04
Posty: 191
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
Post Re: Trwałość silnika - SV 1000
pm2z napisał(a):
Może jakaś podpowiedź :)
Aha, mam sv-650-n-2004, temat się tyczy 1000, ale ktoś już tu pisał o 650 :)


Odkopię temat, bo ostatnio grzebałem za czujnikiem przechyłu czyli Tip Over Sensor
Może się przyda dla potomności...

Czujnik zlokalizowany jest pod siedzeniem kierowcy.
Jest przypięty do obudowy akumulatora od strony zbiornika paliwa.
Bardzo dobrze go widać patrząc na obudowę od strony zbiorniczka płynu hamulcowego układu tylnego. (jest za nim schowany)

Reakcja silnika motocykla na zadziałanie czujnika nie jest natychmiastowa.
Potrzeba ok. 3-4 sekund od przechylenia czujnika (na przechylonym motocyklu nie sprawdzałem :]) aby silnik zgasł.
Przy zgaśnięciu silnika z powodu zadziałania czujnika na liczniku wywali błąd układu wtryskowego FI.

Po zamocowaniu czujnika we właściwej pozycji (tudzież postawienia motocykla na koła), ponownym załączeniu zapłonu, motocykl powinien odpalić jakby nigdy nic...

poniżej temat z fotami

http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=4015&p=81074&hilit=tip+over#p81074


11 gru 2011, o 22:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2807
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Trwałość silnika - SV 1000
Racja
silnik gaśnie po kilku sekundach od położenia
Możecie sprawdzić jeśli macie np. crash pady.
z silnikiem nic wam się nie stanie a będziecie mieć pewność, że działa czujnik


12 gru 2011, o 17:10
Zobacz profil
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: Trwałość silnika - SV 1000
lessero napisał(a):
pm2z napisał(a):
Może jakaś podpowiedź :)
Aha, mam sv-650-n-2004, temat się tyczy 1000, ale ktoś już tu pisał o 650 :)


Odkopię temat, bo ostatnio grzebałem za czujnikiem przechyłu czyli Tip Over Sensor
Może się przyda dla potomności...

Czujnik zlokalizowany jest pod siedzeniem kierowcy.
Jest przypięty do obudowy akumulatora od strony zbiornika paliwa.
Bardzo dobrze go widać patrząc na obudowę od strony zbiorniczka płynu hamulcowego układu tylnego. (jest za nim schowany)

Reakcja silnika motocykla na zadziałanie czujnika nie jest natychmiastowa.
Potrzeba ok. 3-4 sekund od przechylenia czujnika (na przechylonym motocyklu nie sprawdzałem :]) aby silnik zgasł.
Przy zgaśnięciu silnika z powodu zadziałania czujnika na liczniku wywali błąd układu wtryskowego FI.

Po zamocowaniu czujnika we właściwej pozycji (tudzież postawienia motocykla na koła), ponownym załączeniu zapłonu, motocykl powinien odpalić jakby nigdy nic...

poniżej temat z fotami

http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=4015&p=81074&hilit=tip+over#p81074



archeolog :P

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


12 gru 2011, o 18:28
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 20 lut 2011, o 09:45
Posty: 120
Lokalizacja: WPI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S
Post Re: Trwałość silnika - SV 1000
powracając do tematu żywotności silnika, to byłem szczęśliwym posiadaczem DLa 1000 z przebiegiem 68 tys km i silnik chodził "bez mrugnięcia" :) (dla niewtajemniczonych to ten sam silnik co w SVce litrowej)
dzisiejsze technologie pozwalają przejechać znaczne ilości kilometrów, jeden tylko warunek serwis i nie kręcenie licznika. A na początku tematu dobrze zauważono, że wszystkie motocykle wystawione do sprzedaży mają coś ok. 25 tys km, i tak jak samochody, wszystkie mają niewiele ponad 170-180 tys km. To daje tylko do myślenia dla kupujących, bo jak spojrzeć ogłoszenia na mobile.de czy motoscout24.de to tam jakoś motocykle mają po 50-70 tys po 8-10 latach eksploatacji i jakoś nikt z tego powodu nie kręci szafy...

i ten mit o konieczności wymiany łańcuszka rozrządu, czy o jego wyciąganiu się, podejrzewam, że w żadnym innym kraju nie sprzedaje się więcej łańcuszków rozrządu jak w Polsce, normalnie zaścianek to mało... ludzie czytajcie instrukcje...


17 gru 2011, o 10:48
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL