Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Autor |
Wiadomość |
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: WSK-nowe życie :)
Już Ci odp na PW, zresztą Razor wcześniej juz napisał - lampa przednia i kierownica. Również tylna lampa nieoryginalna. Siodło chyba oryginał, były takie.
|
17 gru 2010, o 21:29 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: WSK-nowe życie :)
Wg. książki Załęskiego: Dodo, co do lampy tylnej to ta sama lampa co w pierwszych B3kach, ale montowano ją normalnie w B1 tyle, że dopiero po 70 roku.
_________________ SVNERWUS
|
17 gru 2010, o 23:18 |
|
|
DANEK
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 13:01 Posty: 1660
Płeć: mężczyzna
Moto: MT01
|
Re: WSK-nowe życie :)
To w sumie wynika z tych waszych uwag, że tak bardzo jakoś nie jest namotany ten kuń powiedzmy że w normie jak na leciwe żelazo.
_________________
|
17 gru 2010, o 23:23 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: WSK-nowe życie :)
Nie jest bardzo namotany, najważniejsze byś wymienił w niej lampę przednią na taką jak była w orginale, gdyż jest z całkiem innego motocykla i mocno się gryzie Dokup te osłony (jak je gdzieś znajdziesz - a nie jest to proste bo są rzadko spotykane, chyba, że na jakimś bazarze oldtimerów) a kierownicę bym już tą zostawił. Reszta jest w miarę kompletna.
_________________ SVNERWUS
|
17 gru 2010, o 23:32 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: WSK-nowe życie :)
No tak, ale w 67 ich nie było powinna być taka podłużna - 2 rodzaje.
|
17 gru 2010, o 23:36 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: WSK-nowe życie :)
Sorry Dodo, błąd w druku
_________________ SVNERWUS
|
17 gru 2010, o 23:40 |
|
|
toro
rowerzysta
Dołączył(a): 27 wrz 2010, o 18:08 Posty: 43 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
|
Re: WSK-nowe życie :)
NIE NO SPRZĘT MIÓD MALYNA, BIG UP!
_________________ Sv 650 99' N
|
17 gru 2010, o 23:47 |
|
|
DANEK
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 13:01 Posty: 1660
Płeć: mężczyzna
Moto: MT01
|
Re: WSK-nowe życie :)
Przeglądałem dzisiaj fajne forum właścicieli i renowatorów wsk, doszli oni do bardzo fajnych wniosków dotyczących polskich motocykli. Tak w skrócie chodziło o to, że odbudowując motocykl nie zawsze musimy się przejmować jeżeli są jakieś drobne różnice w detalach np tylna lampa, czy nawet kolorów rożnych elementów lub nie wiemy gdzie zrobić szparunki, ponieważ często bywało tak że motocykl składany w fabryce w poniedziałek wyglądał trochę inaczej niż ten składany w piątek dotyczyło to głownie np. malowań napisów na baku (znajdowały się w rożnych miejscach na baku) itp, często ponoć zdarzało się, że niektóre elementy były nawet w innym kolorze niż w innych motocyklach tego samego modelu. Ponoć wynikało to z tego, że brali co mieli pod ręka gdy brakowało jakiejś części. Generalnie cała rozmowa ich wywiązała się z tego że gość szukał jak dokładnie umieścić napis wsk i jak pomierzyć i okazało się że nawet ci co maja oryginalne motocykle były spore różnice w wymiarach itp. Generalnie fajna rozmowa wyszła. Ale przynajmniej znalazłem kierunek w jakim pójdę w odbudowaniu WIESKI
_________________
|
18 gru 2010, o 21:01 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: WSK-nowe życie :)
No panie toż to oczywiste. Robili jak chcieli i z tego co mieli pod ręką. Przykład 1. WFM na przełomie modelu M06 a M06-S34 teoretycznie różniły się silnikiem (S01, S34), lampą i licznikiem umieszczonym w półce/lampie. W praktyce do modelu M06 kładli już przody z wersji S34, a zarazem do wersji S34 silniki S01 ze starych zapasów. Moja WFM jest z listopada 63 a więc przełom produkcji M06 i M06-S34, mimo że to model S34 to silnik S01 a reszta S34. Przykład 2. Syrena była produkowana często przez pijanych, niedorozwiniętych itp. pracowników czego skutkiem mogą być również różnice teoretycznie modelowe czy np. mnóstwo zacieków na lakierze. Niespasowane drzwi, maska, klapa to norma, tak jak fabryczne kilogramy szpachli. Zresztą nawet fabryka niespecjalne rozróżniała modele, i tak np. model 100 dostał taką nazwę dopiero po wprowadzeniu modelu 101, z czego pierwsze serie miały drewniane elementy karoserii a ostatnie już w całości metalowe. Także Syrena dziś nazywana "setką" w momencie produkcji była po prostu Syreną. Naprzykład początki serii 104 bardziej przypominały model 103, a ostatnie wersje 104 miały już wiecej elementów ze 105, w wyniku czego początek serii 104 może diametralnie różnić się od końcówki serii. itp itd Jeśli chodzi o wski wfmki to fabrycznie paskudne spawy, zacieki to norma, dlatego większość restaurowanych pojazdów jest w lepszym stanie niż wyszło z fabryki.
|
18 gru 2010, o 21:39 |
|
|
soldyy
motocyklista
Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18 Posty: 289
Płeć: mężczyzna
|
Re: WSK-nowe życie :)
_________________ SV1000S K3 Za motórem panny sznurem
|
19 gru 2010, o 20:04 |
|
|
VjankuV
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:21 Posty: 783 Lokalizacja: Siecieborowice/Oława/Wrocław
|
Re: WSK-nowe życie :)
Soldyy świetna robota. Ja również spędziłem trochę godzin przy sprzętach tego typu. Jak chyba większość z nas
_________________ Suzuki SV 650 N 2000r. Janku bikes
|
22 gru 2010, o 17:58 |
|
|
KID
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 09:07 Posty: 689 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000 '10
|
Re: WSK-nowe życie :)
Panowie, szacun! Wszystkie sprzęty pierwsza klasa. Mam tylko pytanie uzupełniające - Wy na tych sprzętach jeździcie na co dzień?
_________________ SV650S -> Z1000 '10
|
28 gru 2010, o 11:16 |
|
|
soldyy
motocyklista
Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18 Posty: 289
Płeć: mężczyzna
|
Re: WSK-nowe życie :)
Nigdy w życiu, jazda zabytkiem przy aktualnym ruchu na drogach to totalna masakra. Nikt nie zwraca praktycznie uwagi, pomijam już fakt, że nie za bardzo lubię machać rękami na zakrętach Nie każdy niestety rozumie, że tym nie da się jechać tak dynamicznie jak samochodem czy współczesnym motocyklem . Do tego nie ma co się oszukiwać, tam się ciągle coś psuje. Ja osobiście jeżdżę tylko rekreacyjnie i to pomijając raczej drogi o dużym natężeniu ruchu. Na co dzień SV jest idealnym materiałem do wyżywania się
_________________ SV1000S K3 Za motórem panny sznurem
|
28 gru 2010, o 13:38 |
|
|
flanel81
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58 Posty: 1492 Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
|
Re: WSK-nowe życie :)
To i ja pochwale się swoimi maszynkami, żadnej już nie mam niestety.
_________________ Były posiadacz SV1000N Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200
|
28 gru 2010, o 15:05 |
|
|
Opal
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:58 Posty: 475 Lokalizacja: Skierniewice
Płeć: mężczyzna
Moto: ...
|
Re: WSK-nowe życie :)
Zielona MZ flanela wygląda prawie jak jakiś współczesny oldtimer europejski. Bardzo fajnie i rasowo wygląda szprychowane przednie koło z chromowanym błotnikiem i tarczowym heblem
_________________ One love, one passion - only motorcycles!
|
2 sty 2011, o 19:39 |
|
|
flanel81
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58 Posty: 1492 Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
|
Re: WSK-nowe życie :)
Byłem z niej bardzo dumny, ale wydaje mi się, że za dużo oczekiwałem od tego moto. Gdyby nie to, że wciąż się psuła jeździł bym nią do dziś. Oczywiście że tarcza z ETZ tak samo jak i piasta, ale zapleciona na felgę 16" od tropika a pompa od japończyka oczywiście
_________________ Były posiadacz SV1000N Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200
Ostatnio edytowano 28 sty 2011, o 21:58 przez flanel81, łącznie edytowano 1 raz
|
2 sty 2011, o 20:04 |
|
|
soldyy
motocyklista
Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18 Posty: 289
Płeć: mężczyzna
|
Re: WSK-nowe życie :)
Jak już mówimy o tarczowym heblu to przyznaj się, że go przełożyłeś z ETZ Toż tam powinien być bęben na 120% a pompa zapożyczona z jakiejś japonii i dobrze bo ETZkowe ciekły masakrycznie
_________________ SV1000S K3 Za motórem panny sznurem
|
3 sty 2011, o 00:26 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: WSK-nowe życie :)
Się tak wszyscy chwalą zabytkami to i ja się pochwalę ... miałem ale już nie mam znajdę fotki to wrzucę.. miałem sobie kiedyś BMW R35, AVO Simsony dwa, Dwie MZ Trophy, Pannonie, Urala, WSKe też miałem , a wszystko się zaczęło od tego, że kupiłem sobie motorynkę za 42000zł w polmozbycie (tyle akurat uzbierałem na komunii ),,, Narobiliście mi smaka na zabytka...muszę sobie coś kupić koniecznie
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
27 sty 2011, o 07:46 |
|
|
VjankuV
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:21 Posty: 783 Lokalizacja: Siecieborowice/Oława/Wrocław
|
Re: WSK-nowe życie :)
| | | | spyra78 napisał(a): Się tak wszyscy chwalą zabytkami to i ja się pochwalę ... miałem ale już nie mam znajdę fotki to wrzucę.. miałem sobie kiedyś BMW R35, AVO Simsony dwa, Dwie MZ Trophy, Pannonie, Urala, WSKe też miałem , a wszystko się zaczęło od tego, że kupiłem sobie motorynkę za 42000zł w polmozbycie (tyle akurat uzbierałem na komunii ),,, Narobiliście mi smaka na zabytka...muszę sobie coś kupić koniecznie | | | | |
Cholera jak koneser. Takie sprzęty wymieniłeś, że szacun.
_________________ Suzuki SV 650 N 2000r. Janku bikes
|
28 sty 2011, o 12:14 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: WSK-nowe życie :)
Chyba AWO
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
28 sty 2011, o 20:03 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|