A ja mam do was pytanko: ściągałem ostatnio prawą i lewą kapę silnika do piaskowania i malowania proszkowego, a teraz zabieram się do składania. Zakupiłem uszczelki. Czy podczas montażu należny te uszczelki jeszcze np silikonem przesmarować czy montować na same uszczelki?
A ja mam do was pytanko: ściągałem ostatnio prawą i lewą kapę silnika do piaskowania i malowania proszkowego, a teraz zabieram się do składania. Zakupiłem uszczelki. Czy podczas montażu należny te uszczelki jeszcze np silikonem przesmarować czy montować na same uszczelki?
Zaszkodzić na pewno nie zaszkodzi.
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
SV650 SK5
20 gru 2010, o 12:43
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak nawalisz grubo, że aż farfocle będą w środku wystawać to może zaszkodzić.
Lepiej przesmarować smarem lub olejem i zakładać, znam takiego jednego któremu zachciało się smarować silikonem, po jakimś czasie kawałki silikonu się po odrywały i zatkały kanały smarujące w silniku co doprowadziło do zatarcia panewek
Dobrze, że w Mztkach nie potrzeba uszczelek do takich rzeczy
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
Wiecie może czy da się gdzieś kupić (i gdzie!) naklejki, takie jak tank-pad (takie grube naklejki, żeby pokryły nierówności pod nimi, do tego wytrzymałe), ale koniecznie w różnych innych kształtach albo wymiar pod zamówienie albo ew. szablon, z którego sam będę mógł sobie wyciąć pożądany kształt? No i koniecznie różne wzory, kolory... Na cbr125 mam takie kółeczka z karbonu, dość gruba naklejka, chyba samemu gość ciął, bo brzegi nie są łagodne jak w tank-padzie tylko raczej ostre.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
Wiecie może czy da się gdzieś kupić (i gdzie!) naklejki, takie jak tank-pad (takie grube naklejki, żeby pokryły nierówności pod nimi, do tego wytrzymałe), ale koniecznie w różnych innych kształtach albo wymiar pod zamówienie albo ew. szablon, z którego sam będę mógł sobie wyciąć pożądany kształt? No i koniecznie różne wzory, kolory... Na cbr125 mam takie kółeczka z karbonu, dość gruba naklejka, chyba samemu gość ciął, bo brzegi nie są łagodne jak w tank-padzie tylko raczej ostre.
Zajrzyj tutaj: http://www.grafnet.eu/ na pewno zrobią ci naklejki jakie będziesz chciał.
Ja na pewno będę u nich zamawiał komplet naklejek do sv bo mam zamiar ją przemalować a nigdzie indziej nie widziałem lepiej zrobionych naklejek - no chyba że oryginalne w serwisie, ale cena wiadomo jaka.
Wiecie może czy da się gdzieś kupić (i gdzie!) naklejki, takie jak tank-pad (takie grube naklejki, żeby pokryły nierówności pod nimi, do tego wytrzymałe), ale koniecznie w różnych innych kształtach albo wymiar pod zamówienie albo ew. szablon, z którego sam będę mógł sobie wyciąć pożądany kształt? No i koniecznie różne wzory, kolory... Na cbr125 mam takie kółeczka z karbonu, dość gruba naklejka, chyba samemu gość ciął, bo brzegi nie są łagodne jak w tank-padzie tylko raczej ostre.
Zajrzyj tutaj: http://www.grafnet.eu/ na pewno zrobią ci naklejki jakie będziesz chciał.
Ja na pewno będę u nich zamawiał komplet naklejek do sv bo mam zamiar ją przemalować a nigdzie indziej nie widziałem lepiej zrobionych naklejek - no chyba że oryginalne w serwisie, ale cena wiadomo jaka.
Już ich znalazłem Dzięki. Wysłałem maila z opisem tego, czego potrzebuję i teraz czekam na odpowiedź, ale są święta, więc pewnie trochę to potrwa. Pozdrawiam
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
Płomienia w komorze spalania przy prawidłowym składzie mieszanki powinien być niebieski. Kiedyś motocykl mi walił niebieskimi płomieniami z wydechu przy schodzeniu z obrotów, lecz to zniknęło. Teraz motocykl jak strzeli to czasami jest żółty płomień... zły skład mieszanki?
Płomienia w komorze spalania przy prawidłowym składzie mieszanki powinien być niebieski. Kiedyś motocykl mi walił niebieskimi płomieniami z wydechu przy schodzeniu z obrotów, lecz to zniknęło. Teraz motocykl jak strzeli to czasami jest żółty płomień... zły skład mieszanki?
Podoba mi się ten sposób diagnozowania Instrukcja regulacji gaźników - kręcimy śrubą regulacji do uzyskania określonego koloru płomieni z wydechu; do instrukcji załączony szablon z kolorami Szablon przykładamy do płomienia w celach porównawczych. Uwaga, by nie sfajczyć szablonu!!!
Ja tam specem nie jestem, ale coś mi się kołace po łbie, że niebieski płomień jest wtedy, gdy wyższa temp. spalania. Może ma to coś wspólnego z warunkami przeprowadzania próby - domyślam się, że teraz nie jeździłeś tylko przepalałeś sprzęta, więc może nie był rozgrzany do końca, no i oczywiście temp. powietrza jest duużo niższa niż w sezonie.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
Sprzętem jeździłem ostatnio i nawet nie myślę o przepalaniu. Skład mieszanki można regulować po kolorze płomienia w komorze spalania - świece Colortune dają taka możliwość. Do nich dołączony jest szablon z kolorami płomienia i co one oznaczają - ubogą, bogatą lub prawidłową mieszankę. Kolor płomienia z wydechu powinien być taki sam jak w komorze.
EDIT: na początku sezonu waliło mi niebieskimi ogniami, ale chyba po zmianie świec przestało. Stare świece były czarne wchooj
Tu jest filmik jak koleś reguluje, widać zmianę koloru, porównajcie sobie dźwięk silnika na początku i na końcu filmu - jest różnica w pracy.
No i jeszcze dodam, że przy odcięciu jak strzeli płomień to jeszcze jest taka czarna chmurka... nie podoba mi się to.
25 gru 2010, o 21:38
golkow
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03 Posty: 713 Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Różnią się od oryginału :-) Proponuję kupić używane jeśli nie chcesz przepłacać - nie zapłacisz więcej niż za nowe nieoriginalne. Poza tym pamiętaj, że ważne jest czy są to kierunkowskazy na przód czy na tył oraz czy jest to prawy czy lewy kierunkowskaz.
Słoniu, po kolorze świecy to rozumiem, po płomieniu - musi się dać, bo też to z czegoś wynika, no nie? Ale zalatuje to trochę szarlatanerią
Słoniu napisał(a):
No i jeszcze dodam, że przy odcięciu jak strzeli płomień to jeszcze jest taka czarna chmurka... nie podoba mi się to.
Czarna chmurka to chyba olej Też by mi się nie podobało Może moto delikatnie przypomina, że też ma swoją wytrzymałość i prosi o lżejsze traktowanie Pozdro.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
26 gru 2010, o 15:37
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne