Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Autor |
Wiadomość |
dziwny
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 gru 2010, o 15:06 Posty: 61 Lokalizacja: Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW F650GS Dakar S
|
Czacha z S-ki do N-ki
Domyślam się, że temat będzie kontrowersyjny Otóż posiadam SV N K3. W mieście super jazda, na trasie tragedia powyżej 130km/h. Przyszedł mi do głowy pomysł aby stworzyć hybrydę i w związku z tym otwieram swoje pytanie: - czy do N-ki da rade założyć czasze oczywiście na stelażu z wyściółką i lampą z S-ki? Wiem, że jak się chce S-ke to się nie kupuje N-ki. U mnie zakup wyglądał tak, że miałem do wzięcia sprzęt z pewnej ręki więc tak wyszła N-ka. Ale w miarę jazdy coraz bardziej myślę o założeniu przodu wersji S. Ktoś mógłby zatem powiedzieć - sprzedaj N, kup S. Hmmmm, no nie wiem. Przeróbka jak w temacie dała by mi komfort podróżowania na trasie przy jednoczesnym zachowaniu wygodnej pozycji za kierownicą, a tą z kolei chciałbym zostawić, podobnie jak sety kierowcy. Proszę zatem drodzy forumowicze o Wasze opinie i oczywiście info czy takie rozwiązanie jest w ogóle możliwe do wykonania. Pozdrówki 4 all!!
_________________ Life is a journey. Enjoy the ride!!
|
5 gru 2010, o 23:16 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
Zerknij, czy na główce ramy masz taki hujek do mocowania stelaża owiewki, bo nie wiem czy w N-kach on jest. Jeśli tak to bez problemu założysz owiewkę, stelaż ok. 300zł, owiewka ok. 300zł + jakieś lakierowanie jeśli to konieczne, lampa ok 400zł, szyba 50-150zł, instalacja el. do przedniej lampy ok. 50zł, wypełnienia czachy ok. 350zł dół+góra. Sumując ok 1500zł taka zabawa. Opłaca się?
|
5 gru 2010, o 23:22 |
|
|
dziwny
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 gru 2010, o 15:06 Posty: 61 Lokalizacja: Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW F650GS Dakar S
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
No to mi dałeś na starcie do myślenia. Tak po fakcie liczyłem na bardziej zimowe ceny i łączny koszt ok 700 PLN, Co do lakierowania to sam się bawię tym trochę więc dojdą tylko niewielkie koszta materiałów. Jutro sprawdzę czy mam ten hujek... a tak BTW - jak ten hujek ma wyglądać ? PS.: jeśli ktoś z Forumowej Braci miałby czaszę, wyściółkę, lampę, stelaż i instalację lampy do S powyżej 2003 to dajcie znać na PW:)
_________________ Life is a journey. Enjoy the ride!!
|
5 gru 2010, o 23:47 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
Ciężko będzie Ci się zmieścić w 700zł, ceny są mniej więcej takie jak Ci podałem. Co do lakierowania to tak się wydaje, że koszta materiałów są niewielkie, ale naklejki + lakiery i 200zł nie ma. Chyba, że byś z jakiegoś rozbitka trafił komplet, wtedy możesz targować, ale akurat owiewka, lampa to rzeczy które najczęściej sypią się przy dzwonie. Hujek wygląda tak:
|
5 gru 2010, o 23:55 |
|
|
plastic
Mister SVforum 2014
Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17 Posty: 2100 Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
Tutaj mają troszkę części do Sv-alki: http://allegro.pl/my_page.php?uid=4539584tak się składa, że właśnie pracuje pod Gryficami więc mogę do nich zajrzeć i zobaczyć co i za ile. ech "Części już sprzedane: laga prawa, przedni błotnik, zbiornik, lampa przód, owiewka przód, kierownica prawa strona, szyba od owiewki, kierunki przód, klamka hamulca przedniego" chyba niewiele zostało z tego co może ci się przydać , ale stelaż, lampy...
_________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
|
6 gru 2010, o 01:02 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
Jeżeli chodzi tylko o poprawę komfortu podróżowania (ochrona przed wiatrem), to może jednak się nie opłaca, skoro za drobną część tej kwoty założysz jakąś mega-super-wygodną szybę uniwersalną. Jakby co, to looknij stosowny temat
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
6 gru 2010, o 01:54 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
W Nkach też jest przy główce ramy to cudo do mocowania owiewki, więc będzie do czego przykręcić stelaż. Ale owiewka jest też przykręcana po bokach do ramy, nad chłodnicą, pod bakiem. I w ramach nakedów nie ma tam chyba otworów do jej przykręcenia. A jeśli chodzi o samą ideę przedsięwzięcia, to popieram pm2z - wysoka szyba i po problemie. Albo za 1500zł, które byś przeznaczył na czachę, kup porządny kask, który zmniejszy turbulencje i najtańszą szybę puiga za 50-100zł, która też sporo daje
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
6 gru 2010, o 03:32 |
|
|
dziwny
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 gru 2010, o 15:06 Posty: 61 Lokalizacja: Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW F650GS Dakar S
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
No faktycznie jeśli koszt ma przekroczyć 1000 to gra może być nie warta świeczki w porównaniu do cen szybek. Przyglądałem się tematowi samych szyb do N-ek i nawet w miarę wybór jest. Ale tak szybko się nie poddam. Obadam jak z mocowaniem do ramy i może jak się jakieś świąteczne ceny znajdą to będę myślał nad upgreade'm jak w temacie.
_________________ Life is a journey. Enjoy the ride!!
|
6 gru 2010, o 08:51 |
|
|
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
Nie psuj Nki. Pliiis...
_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
6 gru 2010, o 20:16 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
Faktycznie, zapomniałem o tym. Tylko to wygląda trochę inaczej, owiewka nie jest przykręcana do ramy, ale do uchwytów, które przykręcane są do ramy od wewnętrznej strony. Skoro przy ramie N-ki jest hujek, to są i pewnie wypustki z gwintem do przykręcenia tych uchwytów.
|
6 gru 2010, o 21:25 |
|
|
dziwny
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 gru 2010, o 15:06 Posty: 61 Lokalizacja: Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW F650GS Dakar S
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
Mirku a Ty masz ta niebieską czy tą żółtą? bo w niebieskim avatarze widzę ciekawą szybę/półowiewkę. Co to za model?
_________________ Life is a journey. Enjoy the ride!!
|
7 gru 2010, o 09:32 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
Jest temat o szybkach, powinieneś mieć tam dość linków, fotek i cen. Z mojego doświadczenia - mała szyba g*wno daje Bez żadnej owiewki silny opór powietrza czułem przy ok. 130 km/h, z tyci-szybą to już 170 km/h, ale to nie oznacza, że z tą tyci-szybą dobrze się jeździ przy 120-140 km/h, to przecież wciąż golas i dłuższe przeloty były dla mnie problematyczne nawet bez przekraczania 140 km/h. Teraz mam szybę gigant, dokupiłem jeszcze deflektor i wydaje się być rewelacyjnie, ale nie zrobiłem z nią więcej niż 250 km na raz, więc trudno mi się wypowiadać.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
7 gru 2010, o 14:12 |
|
|
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
W sumie to mam obie. Żółtą jeździ Magda a ja niebieską, ale do rzeczy. Owiewka Puig za 35 euro + lakier, który ogarniesz bez problemu. Więcej zdjęć tej owiewki na motocyklu w mojej galerii. Zapraszam i mam nadzieję, że podejmiesz jedyną i słuszną decyzję.
_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
7 gru 2010, o 15:57 |
|
|
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
dziwny tylko sie nie spodziewaj prosze ze dasz owiewke w stylu miroslawa to bedziesz mial komfort jak z eski.. jezdzilem duzo na esce to swoje wiem!
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
|
9 gru 2010, o 10:29 |
|
|
dziwny
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 gru 2010, o 15:06 Posty: 61 Lokalizacja: Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW F650GS Dakar S
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
A to wiadomo - efekt nie będzie taki sam. Poprzyglądałem się sporo Puigom. Kilka modeli jest fajnych (np. Windy i Track) ale żeby było śmiesznie to najbardziej mi się podoba szyba dedykowana do GSR'a ( http://www.puig.tv/imagenes/PUIG7651.jpg ) Tylko pytanie czy da rade ją wpasować do SV. Kształt tej szybki mógłby trochę odmienić oblicze tradycyjnej i rzekłbym konserwatywnej okrągłej lampy lekko ją przysłaniając - co Wy na to?
_________________ Life is a journey. Enjoy the ride!!
|
9 gru 2010, o 20:57 |
|
|
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
no z okragla lampa bedzie to wygladac co najmniej dyskusyjnie... chyba ze lampe tez wsadzisz od gsr`a ktos tu taki patent przetrenowal juz
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
|
10 gru 2010, o 18:26 |
|
|
flanel81
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58 Posty: 1492 Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
Te owiewki głu:)no dają, jak będziesz pędział ponad 130 to jakaś tam różnica jest, poniżej nie widzę różnicy. Do tego SV jest dość wysoka co skutecznie pogarsza sprawę. Swoją trzymam tylko dlatego, że mi się podoba. Z drugiej strony jak pożyczyłem ją kiedyś koledze na er-5 to chłopak zachwalał, tyle że tam siędzi się w motocyklu a z SV zawsze na moto. Takie moje zdanie.
_________________ Były posiadacz SV1000N Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200
|
10 gru 2010, o 19:03 |
|
|
dziwny
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 gru 2010, o 15:06 Posty: 61 Lokalizacja: Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW F650GS Dakar S
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
Hehe!! klamka zapadła!! Będzie czasza z S-ki Części pokupione, paczuszki w drodze Potrzebne jeszcze dolne wypełnienia, lusterka i szyba...ale na spokojnie. Przede mną akcja LAKIER a jeszcze przed nią akcja golas - czyli rozbieranie zadupka, błotniczka i baku. No i mam jeszcze jedno pytanie - Bo widziałem na fotach Waszych zacnych sprzętów, że niektórzy posiadacze ESEK mają kiery gięte przy wersji S (masło maślane ) - przejdzie kiera z Nki? czy bardziej prostą trza? Dajcie znać jakie kiery (poza krótkimi sportowymi typowymi dla ESKI) macie zamontowane Pozdrówki
_________________ Life is a journey. Enjoy the ride!!
|
10 sty 2011, o 21:48 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
Tak, kierownica z N-ki do S-ki może być, nie musisz nic zmieniać. Offtop: Mam do sprzedania dolne wypełnienie i szybę jakby Cię interesowały
|
10 sty 2011, o 22:04 |
|
|
spazz
chachar
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
|
Re: Czacha z S-ki do N-ki
szybe mam i chyba lusterka tez mam jakbys chcial. odstapie za tz co laska
_________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
|
10 sty 2011, o 22:31 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|