Sory słoniu że nie odpowiem na Twoje pytanie bo mi się przypomniało inne
Czy w Waszych zuzkach jak włączycie zapłon, słychać pompę paliwa, a strzałka obrotomierza wędruje do czerwonego pola i wraca do zera?? (mowie jeszcze na wyłączonym silniku) tak jak w subaru jest np?
Ok, właśnie raz tak miałem po podłączeniu aku, później już nie i dlatego pytałem czy coś się popsuło. Dzięki
_________________ SV1000N K4
23 sty 2011, o 12:48
zurek100
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03 Posty: 261 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mi się tak robi czasem...chociaż mam Svke gaźnikową. Często też np idzie do połowy, tam wibruje i wraca... Nie wiem od czego to zależy Tak średnio raz w tyg mi się tak działo w zeszłym sezonie. Ktoś ma jakieś pomysły?
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03 Posty: 261 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To ja wiem Ale czasami mi się tak dzieje Ale przejeździłem tak cały sezon i nic się nie działo (odpukać w niemalowane). Raz tylko musiałem aku wymienić i tyle...
Rozpoczynamy znowu przewód doktorski? w smarowaniu linek habilitację już mamy
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
23 sty 2011, o 14:22
zurek100
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03 Posty: 261 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z innej beczki: czy muszę mieć dobrze wyregulowane gaźniki, żeby wyregulować zawory? Czy te operacje nie są aż tak powiązane i można je robić w różnych terminach i kolejności?
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03 Posty: 261 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki bardzo Taka opcja mi bardziej pasuje, bo zawory oddam do mechanika (200zł- Adammoto w Gdyni) A z gaźnikami to sam spróbuje się pobawić
23 sty 2011, o 17:45
Suzi Mua
SV Rider
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58 Posty: 683 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak dla mnie to zawory prędzej się wyreguluje samemu, bo wystarczy wiedzieć krok po kroku co i jak zrobić i mieć dobre szczelinomierze, a przy gaźnikach trzeba podpiąć oprzyrządowanie, żeby je zsynchronizować... Ja sobie gaźniki sam rozłożyłem, wyczyściłem, wymieniłem zaworki iglicowe i uszczelki, a po wkręceniu dałem chłopakom w serwisie do zsynchronizowania.
_________________ Slow down, Be aware, Take care, Survive
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03 Posty: 261 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kumpel ma wakuometr, także myślę, że jakoś sobie poradzę Z tego co czytałem to wydaje się być w miarę proste. Podpiąć wakuometr i regulować śrubą do wyrównaniu wskazówek i tyle? Chyba, że nie mam racji to mnie poprawcie
23 sty 2011, o 18:22
Suzi Mua
SV Rider
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58 Posty: 683 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dokładnie tak się to robi. Pamiętać należy tylko o jednej ważnej rzeczy - żeby silnik był rozgrzany, bo inaczej to dupa. W SVce jest o tyle prościej, że obserwuje się tylko dwa słupki, a nie 4
_________________ Slow down, Be aware, Take care, Survive
Które kołki zamówić m5 x12 czy m6 x 12?? Potrzebuje do tych plastików "zadupkowych".
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...