Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Różnica jest spora, ale czy faktycznie na plus. U mnie tylni hebel stał się przez to nerwowy i wbrew pozorom słabiej dozowalny, zasadniczo działa ON/OFF
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
15 lut 2011, o 21:39 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może to też stąd, że noga, zwłaszcza w ciężkim bucie jest zawsze mniej precyzyjna od dłoni. Pamiętam, że na początku (na standardowych, gumowych przewodach) bardzo łatwo zrywałem przyczepność tyłu, ale wyćwiczyłem to i nawet na mokrym muszę się postarać, depnąć do końca. Może z tym jest podobnie. Wniosek nasuwa mi się jednak taki, że nie warto.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
15 lut 2011, o 22:33 |
|
|
Suzi Mua
SV Rider
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58 Posty: 683 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czyli chyba dobrze zrobiłem nie wymieniając tyłu na stalowy oplot. W serwisie - Wilcza Garage, zdecydowanie mi odradzali oplot z tyłu, a i stówkę zaoszczędziłem przy okazji. Jako, że ja używam tylnego hebla, to wolę czuć co się z nim dzieje, a nie ON/OFF, tak więc podtrzymuję swoje zdanie w tym temacie - "motocyklisty teoretyka". P.S. Bardzo duże znaczenie podczas hamowania tyłem ma pozycja (wysokość) pedału. Po kilku regulacjach, udało mi się tak dobrać wysokość, że nie zrywam przyczepności, a jak miałem pedał ustawiony za wysoko, to co rusz, blokowałem tylne koło. Aha i wysokość lewarka zmiany biegów, nie koniecznie równa się wysokości pedału hamulca.
_________________ Slow down, Be aware, Take care, Survive
!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!
|
15 lut 2011, o 22:34 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie: w jakiej odległości od przykręconego wypełnienia powinno być ramionko gdzie się przykręca lusterko (zaznaczone na czerwono)? Jak ktoś by mógł to prosiłbym o foto
|
16 lut 2011, o 11:15 |
|
|
Suzi Mua
SV Rider
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58 Posty: 683 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak Mi wyjaśnisz o co Ci chodzi z wypełnieniem i o którą odległość chodzi, to z przyjemnością cyknę fotkę, bo póki co nie rozumiem zdania: "w jakiej odległości od przykręconego wypełnienia powinno być ramionko gdzie się przykręca lusterko (zaznaczone na czerwono)?"
_________________ Slow down, Be aware, Take care, Survive
!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!
|
17 lut 2011, o 03:10 |
|
|
gregors79
rowerzysta
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 19:27 Posty: 12 Lokalizacja: Śląsk Cieszyński
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800 FI
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witajcie. Mam takie pytanko: przymierzam się do wymiany oleju w lagach i czy mogę wymienić olej nie rozbierając całych lag? Mam taką (pompkę) może uda mi się olej wyssać przez gore.....bo korków spustowych nie ma ... co wy na to...
|
17 lut 2011, o 15:38 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Całkiem rozbierać zawieszenia nie musisz, ale obawiam się, że lagi z półek będziesz musiał wyjąć i wylać olej przez korki. Ale jakby się udało pompką wyssać przynajmniej po 400ml z każdej goleni, to daj znać, gdzie taką pompkę można kupić
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
17 lut 2011, o 16:05 |
|
|
Carry
kluska
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05 Posty: 778 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W sumie jakby wysysać i składać moto do przodu to może i by dało rade Daj znać jak poszło A do wymiany oleju nie potrzebujesz rozbierać całych lag tylko trzeba wyjąć je z półek i wylać olej po odkręceniu od góry korków.
_________________ ECU flashing - Carry/MotoTune +48600403686 Polub Nas:
Zapraszamy!
|
17 lut 2011, o 16:33 |
|
|
suzuki75
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:02 Posty: 133 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA K7
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ SV 650 SA K7 ABS www.klimatyzator.waw.pl
|
18 lut 2011, o 09:14 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co prawda nie ma tam ceny, ale chyba jednak nie warto Chociaż pomysł wyssania oleju jednak nie jest wyssany z palca
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
18 lut 2011, o 10:16 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wg mnie jeżeli ktoś posiada podnośnik lub opanował ściąganie przedniego koła domowymi sposobami to zajmie mu to około 15 minut więcej(odkręcając koło i lagi). Taki pojemnik podciśnieniowy kilka groszy kosztuje,a olej wymienia się raz na dwa lata Po dwóch latach odsysamy pompeczką,a za dwa lata trzeba wymienić uszczelniacze, więc i tak trzeba wyciągnąć lagi Warto się w to bawić? Chyba, że komuś się to urządzenie przyda jeszcze do czegoś. Przy używaniu tej pompki raz na 2-4 lata to ona się szybciej rozszczelni od leżenia niż uszczelniacze w lagach od jazdy
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
18 lut 2011, o 10:48 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podobno różne zboczki już mają zastosowanie dla takich "pompeczek" Różne dziwne historie słyszałem gdzie, jak i po co się to podłącza. Aż się wierzyć nie chce
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
18 lut 2011, o 12:20 |
|
|
baad
motocyklista
Dołączył(a): 13 gru 2010, o 13:14 Posty: 171 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K7 (ex S'ka)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, szybkie pytanko, jak jest zamontowany licznik w N'kach po 2003 r.? Jakoś do lampy, do ramy czy może inaczej? Dzięki za odpowiedzi.
|
18 lut 2011, o 14:16 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Do półki górnej.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
18 lut 2011, o 15:13 |
|
|
suzuki75
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:02 Posty: 133 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA K7
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
cena: 140,22 brutto używana głównie do wymian oleju w silnikach w łodziach motorowych gdzie operacja ta ( bez tego wynalazku )wymagała wstawienia łajby do suchego doku... 90% produkcji tej firmy jest exportowana, a te pompy do "wysysania oleju" głównie do Australii gdzie sprawdzają się doskonale. P.S. znam osobiście właściciela Marolex'u...montowałem mu klimatyzację
_________________ SV 650 SA K7 ABS www.klimatyzator.waw.pl
|
18 lut 2011, o 15:27 |
|
|
jaco1509
chef master
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Do wyssania oleju takie coś najlepiej, tylko wężyk trzeba przdłużyć. Sprawdza się super. http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... strzykawka
_________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
|
18 lut 2011, o 17:07 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja to bym poleciał do apteki po jakieś dwie strzykawki 5ml, do tego jakiś wężyk gumowy skołować i napewno wyjdzie dużo taniej...ale wysysanie oleju zajmie więcej czasu
|
18 lut 2011, o 17:20 |
|
|
Suzi Mua
SV Rider
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58 Posty: 683 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ze swojego Bombera w rowerze dokładnie taką metodą wpuszczałem i wyciągałem olej w celu dobrania prawidłowej ilości, bo w serwisówce podali taką ilość oleju, która się nie mieściła w lagach Metoda się sprawdza. Myślę, że moto bardziej, bo ciężko go obrócić kołami do góry jak rower i zlać olej.
_________________ Slow down, Be aware, Take care, Survive
!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!
|
18 lut 2011, o 18:09 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
OT: W serwisówkach do bomberów raz podają ilość oleju w ml, a raz poziom lustra od krawędzi lagi. Zorientowałem się niestety dopiero po złożeniu, bo mi amor dobijał jak głupi Mnie zastanawia jedynie z tą pompą, czy da się wyssać cały olej z goleni. Konstrukcja amortyzatora uniemożliwia wpuszczenie rurki na sam dół, więc IMO, patent nie zadziała. Dlatego pisałem wyżej o tych 400ml ściągniętego oleju.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
18 lut 2011, o 18:25 |
|
|
DANEK
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 13:01 Posty: 1660
Płeć: mężczyzna
Moto: MT01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
OT:Hehe wyobraziłem sobie jak ktoś przy drodze obraca moto i zakłada łańcuch , bo mu spadł .
_________________
|
18 lut 2011, o 18:32 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|