Autor |
Wiadomość |
Lenio
motocyklista
Dołączył(a): 6 lis 2010, o 13:02 Posty: 120 Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słyszałem kiedyś ciekawą teorię o lusterkach. Przy większych prędkościach musisz się kłaść i kąt patrzenia w lusterko się zmienia dlatego jak lecisz 200+ i lusterko się złoży powinieneś mieć dobrą widoczność
_________________ SV650SK5 -> Lubię placki ! gg:8275156
|
2 kwi 2011, o 03:32 |
|
|
rafal2491
rowerzysta
Dołączył(a): 13 lut 2011, o 15:54 Posty: 44 Lokalizacja: Gogolin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Haha Co do tego to prawda Ja mam tak że powyżej 220 mi się składa Nawet jak przykręcam to z czasem się to samo dzieje
|
2 kwi 2011, o 18:45 |
|
|
ArturSV650S
rowerzysta
Dołączył(a): 16 mar 2011, o 15:52 Posty: 40 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie jak to jest z licznikiem km. Który jest który? Bo ja na Trip A i B mam to samo czy 24tys coś. a na ODO mam 5 tys. Który w takim razie jest do kasowania, trip AB chyba nie powinien pokazywać przebiegu całkowitego?
_________________ Peace Sells... But Who's Buying?
|
2 kwi 2011, o 19:39 |
|
|
DANEK
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 13:01 Posty: 1660
Płeć: mężczyzna
Moto: MT01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeżeli naprawdę jest tak jak piszesz to ktoś ci skręcił licznik z 24tys. na 5. A i B to liczniki przebiegu dziennego możesz je kasować. ODO to główny przebieg. Jak nie dawno kupiłeś żelazo to ja bym pojechał obić mordę handlarzynie.
_________________
|
2 kwi 2011, o 19:43 |
|
|
ArturSV650S
rowerzysta
Dołączył(a): 16 mar 2011, o 15:52 Posty: 40 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kur... Da się to jakoś doprowadzić do normy? Ale motor już taki z Włoch przyjechał od pierwszego właściciela. Kolega mi go sprowadził i od razu tak było tylko że nie zwracałem uwagi.
_________________ Peace Sells... But Who's Buying?
Ostatnio edytowano 2 kwi 2011, o 19:49 przez ArturSV650S, łącznie edytowano 1 raz
|
2 kwi 2011, o 19:47 |
|
|
DANEK
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 13:01 Posty: 1660
Płeć: mężczyzna
Moto: MT01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, skasować A i B hehehe.
_________________
|
2 kwi 2011, o 19:48 |
|
|
ArturSV650S
rowerzysta
Dołączył(a): 16 mar 2011, o 15:52 Posty: 40 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak skasuje to będę miał 5 tys przebiegu...
....Byłem w garażu i ODO- 5780 Trip A/B -2456.7 Czyli wychodzi że motor ma nie cale 6 tys przebiegu o ile nie cofany licznik, ale czy w motorach cofają liczniki? Moto było używane przez jedną osobę od 2005r.
_________________ Peace Sells... But Who's Buying?
|
2 kwi 2011, o 19:51 |
|
|
porucznik_M
motorowerzysta
Dołączył(a): 5 paź 2010, o 00:07 Posty: 52 Lokalizacja: Dwikozy/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To jak z tymi lusterkami? Ono się nie składa całkiem tylko do takiej pozycji, że średnio coś widzę. Da rade ten zawiasik jakoś hmm skręcić?
|
2 kwi 2011, o 20:24 |
|
|
DANEK
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 13:01 Posty: 1660
Płeć: mężczyzna
Moto: MT01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mieszasz Kolego trochę, bo nie patrzysz na przecinki.
_________________
|
2 kwi 2011, o 20:28 |
|
|
ArturSV650S
rowerzysta
Dołączył(a): 16 mar 2011, o 15:52 Posty: 40 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wiem, przepraszam za wprowadzenie w błąd
_________________ Peace Sells... But Who's Buying?
|
2 kwi 2011, o 22:52 |
|
|
jak_zawsze
motorowerzysta
Dołączył(a): 4 sie 2010, o 08:57 Posty: 98 Lokalizacja: ... za 7 górami, za 7 lasami ! (NE) i (GA)
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1ooo N '04
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zaciski... blokowały mi się dwa tłoczki w przednim zacisku, w larssonie kupiłem komplet naprawczy http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NDQxMDU4OA==&bid=110428 doszedł w ciągu 12h. Rozebrałem zaciski, zadowolony że będzie lepiej chodzić i d ! W komplecie jest po osiem identycznych gumek na identyczne tłoczki natomiast u mnie są po dwa różne na zaciski, więc z kompletu gumki pasują tylko na te mniejsze tłoczki... na większe trzeba naciągać ale chyba nie o to chodzi przecież. Wie ktoś może od czego w takim razie mam zaciski?? (podobne są u bandyty) Jeździć się chce ale bez przedniego hamulca to Nie wiem teraz od czego mam szukać nowych kompletów. A może wie ktoś od czego będą pasowały zaciski żeby kupić i przykręcić? Chodzi o rozstaw śrub od gsxr'a jakiegoś może?
_________________ ... o2o sv1ooo N ! (PICTURE) Niezliczona ilość dodatków, modyfikacji, otarć, przetarć i zadrapań oraz dwie wgniotki na zbiorniku !
|
3 kwi 2011, o 12:16 |
|
|
gruby33
SV Rider
Dołączył(a): 13 gru 2010, o 00:12 Posty: 938 Lokalizacja: Baniocha
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650A 2016
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanie Otóż przy wymianie oleju trochę się zagapiłem i wlałem troszkę za dużo oleju Kiedy moto stoi prosto (jak przy jeździe) to okienko jest całe zakryte. Kiedy moto opieram o podnóżek to olej jest na 1/2 okienka. Może tak zostać czy lepiej spuścić trochę tego oleju?
_________________ Polerowanie reflektorów fb.com/polerowanko
|
3 kwi 2011, o 13:25 |
|
|
MiszCZ
motocyklista
Dołączył(a): 26 lut 2010, o 07:21 Posty: 187 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: rsv 1000r tuono
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Imo lepiej trochę spuścić, do F jak moto będzie w pionie, no chyba że będziesz użytkował sv tylko na gumie Aaa zapomniał bym, wlewa ktoś olej do nowego filtra oleju przed założeniem ?? Bo podobno jak się tego nie zrobi to mogą polecieć panewki na wałkach rozrządu Cytuje słowa kolegi, proszę nie bijcie Aa i jego znajomi przez nie wlanie do filterka oleju podobno zatarli silniki w swoich gsxr
_________________ SV 650 n '00 -> SV 1000 s '03 -> RSV 1000R Tuono '06
|
3 kwi 2011, o 15:24 |
|
|
woockush
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 sie 2010, o 10:27 Posty: 81 Lokalizacja: Szczecin/Olsztyn
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N '99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja nieco wlewam i rozprowadzam w filtrze obracając go, aczkolwiek serwisówka nic nie mówi o tego typu procedurach Nawet po zlaniu oleju pozostaje film olejowy na panewkach, więc o ile przy pierwszym odpaleniu silnik nie wejdzie na bardzo wysokie obroty to nic złego się nie stanie.
_________________
|
3 kwi 2011, o 16:53 |
|
|
fibat
SV Rider
Dołączył(a): 14 maja 2010, o 17:03 Posty: 496 Lokalizacja: warszawa/otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K6 sprzedany
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
a kobiety w ciąży nie powinny przechodzić po kablach bo się pępowina dziecku wokół szyjki zaplącze. Powiedz to kolegom-odwdzięcz się dobrą radą viewtopic.php?f=33&t=444
_________________ Przekaż 1% podatku na zakup mojego nowego sprzęta
"nie puszczone bąki unoszą się do głowy, stąd biorą się posrane pomysły"
|
3 kwi 2011, o 17:36 |
|
|
Jaco*l
SV Rider
Dołączył(a): 16 lip 2010, o 23:04 Posty: 514 Lokalizacja: okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: Daytona 675
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A ja mam takie szybkie pytanie: czy po nasmarowaniu łańcucha napędowego macie Koledzy i Koleżanki ufajdane smarem całe koło wahacz i trochę tylnego błotnika po przejechaniu pierwszych 10 kilometrów od tej czynności? Czy ja coś robię nie tak? (za dużo daję smaru? - korzystam ze smaru w sprayu)
_________________ SV 650 -> Z750 -> DAYTONA 675
|
4 kwi 2011, o 13:54 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja po każdym przesmarowaniu łańcucha smarem w sprayu przecieram łańcuch delikatnie szmatką i z grubsza wycieram ten smar. Efekt upaćkanego koła znacznie mniejszy aczkolwiek gdzie niegadzie smarem mam felgę pobrudzoną.
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
4 kwi 2011, o 14:00 |
|
|
Mateuszls91
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 22:57 Posty: 404 Lokalizacja: Siewierz/Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 00' --> XX 97'
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może smar kitowy że tak brudzi Ja używam Bel-Ray i jest idealny. Łańcuch biały po nasmarowaniu i nie ma opcji żeby choć ciutke pochlapał felgę. Polecam
|
4 kwi 2011, o 14:02 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Łańcuch należy smarować tuż po jeździe, kiedy jest gorący i kiedy smar dobrze wnika w ogniwa. Zostawić tak na dłuższy czas i przy następnej jeździe nie będzie chlapać. A jak się smaruje na zimny łańcuch, tuż przed przejażdżką, to większość smaru ląduje na feldze i błotniku To może być jedna z przyczyn, drugą jest gówniany smar
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
4 kwi 2011, o 15:17 |
|
|
mr0zd
SV Rider
Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08 Posty: 922
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Biały Bel-Ray. I oczywiście na ciepły łańcuch.
_________________
http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony
|
4 kwi 2011, o 17:47 |
|
|