Autor |
Wiadomość |
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli chodzi Ci o wyczyszczenie gwintu śruby z resztek kleju, to zrób to mechanicznie (szczotka druciana, nożyk itp.)
|
7 kwi 2011, o 19:18 |
|
|
zonq
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:36 Posty: 334 Lokalizacja: Koszalin
Płeć: mężczyzna
Moto: Czorna SV650 K1
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Niestety chodzi o nakrętki, gdzieś wyczytałem że trzeba dobrze nagrzać, więc jutro pobawię się opalarką.
_________________ Czorna SV650 K1
|
7 kwi 2011, o 19:55 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Małą szczoteczką drucianą też byś dał radę, bo wątpię czy podgrzanie pomoże. Ale próbuj. A jak nie to zostaw to w cholerę
|
7 kwi 2011, o 20:09 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podgrzanie zazwyczaj pomaga
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
7 kwi 2011, o 20:35 |
|
|
whistler26
motocyklista
Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 03:27 Posty: 127 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witka.
Zakupiłem dzisiaj nową oponę na tył, bo obecna się skończyła.. i normalnie jestem w szoku co mi babeczka powiedziała. Do tej pory śmigałem na Dunlopach D220. Toteż, poczytałem nasze forum, nawet zapytałem jaką następną oponę i zdecydowałem- Michelin Pilot Power da rade. Jakież było moje zdziwienie jak zajechałem do miejsca gdzie wymieniają opony i Pani mi powiedziała, że odradza mi Pilot Power'a a proponuje Dunlopa SportMax Smart Road'a..
Pytam się czemu, no i zrobiła mi 5 minutowy wykład który sprowadzał się generalnie do tego, że na przodzie mam teraz sportową gumę i że na tył musi iść twardsza. Pilot Power jest stosunkowo miękką gumą i moto nie byłoby stabilne blablabla.. Z tego co mówiła, to sensownie brzmiała, zmieniają opony tam od x lat więc teoretycznie znają się na rzeczy. Koniec końców, wziąłem tego Smart Road'a.
I teraz pytanie do Was: śmiga to była czy miała babeczka trochę racji?
|
8 kwi 2011, o 22:19 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z przodu nadal masz D220 tak? I babka powiedziała, że to guma sportowa A poza tym to co babka mówiła? RoadSmart jest gumą bardziej turystyczną, Pilot power idzie w kierunku sportu. Faktycznie na bardziej miękkiej oponie motocykl może być mniej stabilny przy dużych prędkościach (teoria), ale czy aż na tyle, żeby było to w jakiś szczególny sposób przeszkadzało? Wątpię. Roadsmart to też dobra oponka
|
8 kwi 2011, o 22:28 |
|
|
golkow
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03 Posty: 713 Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
5-letni D220 na przodzie to jakaś tragedia - zmieniaj czym prędzej - ja bym tej gumy nie nazwał sportową. Natomiast RoadSmart miał zrobiną piekną reklamę, ale testujący tę gumę w którymś z testów stwierdzili, że drastycznie spadają jej włościwości po przejechaniu 4000 km. O tyle jest przyzwoita, że na mokrym trzyma podobno nieźle.
_________________ SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R http://www.bikepics.com/members/golkow
|
8 kwi 2011, o 22:36 |
|
|
whistler26
motocyklista
Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 03:27 Posty: 127 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
@Dono: tak, na przodzie wciąż D220. Dla mnie ni jak się ona ma do sportowego laczka No ale skoro Pani tak powiedziała. Z racji że robię dłuższe wypady i generalnie więcej bujam się wokół komina niż na torze, to Roadsmart jako a'la turystyczna guma powinna dać rade. @Golkow: o kurcze.. że już po 4k kończy się jej właściwości Rozejrzałem się po ang forach to niektórzy piszą że nawet 10k km w niej zrobili..
|
8 kwi 2011, o 23:02 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A mój komplet Pilot Powerów trzyma już 11 tys. Przód nadal w stanie db+, tył jeszcze z tysiąc (może 2, ale to spokojnie wtedy) wytrzyma. Jeżeli z przodu masz miękką gumę, a jakaś białogłowa doradza Ci założenie z tyłu twardej to po ki h** producenci tworzą komplety gum na raz na przód i tył, skoro jakaś przemądrzała babka wie lepiej? Gościu, zastanów się Zresztą rób jak chcesz - twoje pieniądze
_________________ SVNERWUS
|
9 kwi 2011, o 01:03 |
|
|
voorek
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 01:50 Posty: 278 Lokalizacja: Śrem
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000s 2006r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W dodatku miękka guma to miękka guma, trzyma lepiej i nie zależnie czy musiał bym wymieniać co 6k km wolał bym taką i nie czuć niekontrolowanych uślizgów i za każdym razem cieszyć się że nie skończyło się szlifem...
_________________
Suzuki SV 650s K5 blue/black >> SV 1000s K6 grey/black
|
9 kwi 2011, o 10:27 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W sumie to dobrze Ci doradziła Z przodu masz starego klocka, raczej twardego i dalekiego od "sportowej" opony Gdybyś założył na tył miękkiego pilot powera, to nie wykorzystałbyś raczej jego potencjału z takim przodem. A tak masz road smart'a, który środek ma twardy i się wolno zużywa, a boki miękkie i nieźle trzyma w zakrętach. Żywot tej opony na tylnym kole SV moim zdaniem przynajmniej 20tys.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
9 kwi 2011, o 11:33 |
|
|
golkow
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03 Posty: 713 Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W 7/2010 Motocyklu był test opon turystycznych - testowano siedem gum na dystansie 4500km. Po tym dystansie guma ta miała najwyższe zużycie - wyprzedziła jedynie Conti Road Attack. Niemniej jednak uważam tak jak Lasooch, że do 15-20 tys. przy grzecznej jeździe powinna dać radę. To na co zwracają uwagę testujący to po 4500 km guma ta ma znacznie gorsze właściwości prowadzenia. Przejawia się to podobno dużym momentem prostującym w zakrętach - tyle mówi test. Poza tym to bardzo dobra guma - na twoim miejscu kupiłbym RS na przód i spokojnie sobie śmigał.
_________________ SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R http://www.bikepics.com/members/golkow
|
9 kwi 2011, o 12:57 |
|
|
bantiru
SV Rider
Dołączył(a): 24 lis 2010, o 08:10 Posty: 614 Lokalizacja: Lębork
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000 s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy luz na tulejach tarczy hamulcowej to norma czy można go usunąć?
_________________
|
9 kwi 2011, o 15:09 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najpierw szukamy, potem pytamy: viewtopic.php?f=23&t=1916
_________________ SVNERWUS
|
9 kwi 2011, o 19:07 |
|
|
gruby33
SV Rider
Dołączył(a): 13 gru 2010, o 00:12 Posty: 938 Lokalizacja: Baniocha
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650A 2016
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy właścicieli gaźnikowych SV650 też maszyny nie kręcą się więcej niż na 11,5tyś obr.? Dziś na postoju przypadkowo to odkryłem. Przy gazowałem parę razy i dałem na full manetkę. Dochodziło do 11,5tyś i odcięcie
_________________ Polerowanie reflektorów fb.com/polerowanko
|
10 kwi 2011, o 13:32 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak jest
|
10 kwi 2011, o 13:43 |
|
|
MarcinK89
motorowerzysta
Dołączył(a): 11 wrz 2010, o 23:54 Posty: 63 Lokalizacja: Warszawa - Wesoła
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej dzisiaj zauważyłem kręcąc zębatką przy silniku na wbitym biegu że jest drobny luz na wałku, zębatka robi mały obrót o jakieś ja wiem 15 stopni czy to normalne?
|
10 kwi 2011, o 17:06 |
|
|
massiv86
rowerzysta
Dołączył(a): 22 lut 2011, o 08:57 Posty: 36 Lokalizacja: Jasło
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, zakupiłem suzi ze zdartą tylną oponą, ale dorzucono mi lekko używaną (pewnie dotarta dopiero) oponkę Bridgestone (nie pamiętam jaki model ) rozmiar 180/55/17. Pytanie: zmieści mi się to? Nie będzie tarło o łańcuch/wahacz czy cokolwiek innego? suzi sv650s 2002r pozdro
_________________ Jazz do it RIDE!
|
10 kwi 2011, o 17:27 |
|
|
miskof
SV Rider
Dołączył(a): 8 mar 2010, o 23:24 Posty: 688 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Honda - ADV350
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podobno będzie, 160 jest z tyłu.
_________________ SV650S 2005r GG:58339
|
10 kwi 2011, o 17:33 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
180 jeszcze się chyba zmieści, bo ktoś na forum jeździł na takim rozmiarze... Na tym kapciu motocykl będzie się gorzej prowadził i będzie osiągał mniejsze prędkości. OT: Miskof, nie dzwoniłeś
|
10 kwi 2011, o 17:37 |
|
|