W związku z tym że pod moim bakiem była zamontowana jakaś dziwna uniwersalna uszczelka którą teraz zdemontowałem mam takie pytanie. Co jest pod bakiem w oryginale. Bo na zdjęciach ciężko to zidentyfikować. I da się to dokupić?
Nie ma takiej uszczelki po całym obwodzi zbiornika na wzór Twojej. W oryginale są dwa prostokątne kawałki gumy w środkowej części (po jednym na stronę): http://www.partforyamaha.com/pages/OemP ... 2f%2fK6%29 (zaznaczone jako nr 9). Pytaj w ASO, albo szperaj na allegro.
_________________ One love, one passion - only motorcycles!
Dwa pytania: 1. Grzeje mi się prawa tarcza hamulca z przodu i coś tam popiskuje, moto stało dość długo bo kupiłem niedawno i ciężko go było ruszyć z miejsca, dziś po paru kilometrach już gładko chodziło, dotarło się? odpowietrzyło? o co 'be'? 2. Gdzieś wyczytałem (chyba na scigacz.pl) że lekki ciemny dym jest dopuszczalny, grzało się maleństwo i zwróćcie uwagę na dym z rury - jest ewidentnie jasny co prawda nie 'ciągły', ponoć znaczy to wyeksploatowany silnik, mam powód do zmartwień?? Było około 15 stopni na polu/dworze ???? ? ? ?? ? ? ??
Ad.2
dzięki, pozdro
_________________ Jazz do it RIDE!
12 kwi 2011, o 23:06
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1. Pewnie się zastało wszystko, jeśli się rozruszało to jest ok, jeśli nadal się grzeje, to rozbierz zacisk, wyczyść przesmaruj wszystko i będzie ok. 2. Na moje oko to tylko para wodna, więc wszystko w normie.
12 kwi 2011, o 23:14
bantiru
SV Rider
Dołączył(a): 24 lis 2010, o 08:10 Posty: 614 Lokalizacja: Lębork
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000 s 2003
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Razor napisał(a):
bantiru napisał(a):
Czy luz na tulejach tarczy hamulcowej to norma czy można go usunąć?
W 650 też są pływające, po tych pływakach ocenia się zużycie tarczy, jak się zacznie nią ruszać i będą przeskoki optycznie wyraźne a przy prowadzeniu moto i zahamowaniu będzie słychać "pstryk" tarcze nadają się na wymianę.
Gdzie można dostać płytę cienkiego aluminium powiedzmy 2 mm? Chcę wykonać dystanse do kierunków do Opalowego fendera by wyszły nad tablicę jak u Ambasadora
_________________ everybody dies but not everybody lives
Dołączył(a): 8 mar 2010, o 23:24 Posty: 688 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Honda - ADV350
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja mam pytanie czy ktoś testował z Was kamerkę GO PRO?
Wszystko pięknie ładnie tylko kurna nie wiem w jaki sposób mogę ją "przymocować" do kasku integralnego..? Mam do niej trzymanie, dokładnie takie jak górnicy mają latarki, czyli na 3 pasy. Jeden centralnie przez środek głowy, jeden po lewej stronie i jeden po prawej. Kask jest na tyle obszerny że gumki się ześlizgują z kasku i nie mam wątpliwości że przy 100km/h po prostu spadnie..
Jakby ktoś miał jakiś pomysł to proszę o odpowiedź.
_________________ SV650S 2005r GG:58339
14 kwi 2011, o 13:44
Ekim
SV Rider
Dołączył(a): 1 mar 2011, o 13:27 Posty: 368 Lokalizacja: WWL, Marki
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650S 2005
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak mogę znaleźć jaki mam (K???) model SV 650 S . Zgodnie z dowodem jest 2005, malowanie 2003 a VIN nic mi nie mówi. Jakaś inna metoda? Z tego co wyczytałem K[X] oznacza year model. Right?
To dodam jeszcze że VIN ma JS1BY132100.....
_________________ Romet Komar >> Zephyr 550 B '91 >> SV 650 S '05 >> ER 6N '14
Gdzie można dostać płytę cienkiego aluminium powiedzmy 2 mm? Chcę wykonać dystanse do kierunków do Opalowego fendera by wyszły nad tablicę jak u Ambasadora
Murek, a co to jest za fender el.? Nie wygląda mi to na moją produkcję. Blachę taką zrób z jakiegoś ścinka niepotrzebnego jeżeli naprawdę musisz.
_________________ One love, one passion - only motorcycles!
Opal, na zdjęciu to nie jest Twój fender to jest przykład jak bym chciał u siebie wyciągnąć nad zamiast obok tablicy
_________________ everybody dies but not everybody lives
14 kwi 2011, o 18:17
cienki
motorowerzysta
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 12:43 Posty: 63
Płeć: mężczyzna
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam problem. Cały czas migają mi światła awaryjne bez względu na to czy moto ma włączony zapłon czy nie one i tak sobie migają. Jedyny sposób na wyłączenie tego to odłączenie akumulatora. Ale od początku: pojechałem na uczelnie, moto postało tam kilka godzin, wracam do moto odpalam - i wtedy te chujki zaczęły sobie migać i tak migają już pół dnia. Pomyślałem że z uwagi na to że mam ledowe kierunkowskazy a więc i ledowy przerywacz to może ten syf się popsuł - niestety nie. Po odłączeniu przerywacza światła awaryjne cały czas radośnie sobie migają. Domyślam się że gdzieś jest jakieś zwarcie, tylko gdzie? Jakby ktoś miał jakiś pomysł z chęcią posłucham.
Pytanie do mistrzów - gdzie dostanę blachę nierdzewną, kwasówkę czy coś - do owinięcia tłumików, których powierzchnia musi zostać wymieniona. Blacha grubości 0.4 mm albo jeszcze mniej, i fajna tania i w ogóle
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...