Autor |
Wiadomość |
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Po odłączeniu przerywacza nadal migają? To chyba magia, nic nie poradzisz. Ekim, wstaw fotkę sprzęta i wszystkiego się zaraz dowiesz Lpt, macie tam u siebie coś takiego jak Centrostal? Tam powinieneś kupić.
|
14 kwi 2011, o 19:57 |
|
|
jaco1509
chef master
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cienki, ja bym rozebrał włączniki na manetce i odpiął przełącznik awaryjnych i wtedy zobaczysz czy wina włącznika, czy kable gdzieś dalej się zwarły np. Napisz jeszcze czy masz alarm, bo to też może być nie bez znaczenia.
_________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
|
14 kwi 2011, o 20:02 |
|
|
cienki
motorowerzysta
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 12:43 Posty: 63
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No właśnie. Alarm się posrał, po wyjęciu bezpiecznika od alarmu wszystko wraca do normy Dzięki za podpowiedź
_________________ sv 650 k8
|
14 kwi 2011, o 20:43 |
|
|
Ekim
SV Rider
Dołączył(a): 1 mar 2011, o 13:27 Posty: 368 Lokalizacja: WWL, Marki
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Właśnie chciałem wstawić sprzęta do galerii i nie wiedziałem jakim K go opisać. W końcu znalazłem jakiegoś XLS po italiańsku (code série suzuki.xls) znalazłem swoje oznaczenie VIN: SV650S K3 2003 JS1BY132100 TYP silnika:P507 Seria:100001 V2 INJECTION CARENEE Kolory: YC2 BLE YD8 ARG YAV ORA Zdjęcia niebawem w galerii ... tylko po tych deszczach muszę go nieco umyć Pozdrowka i dzięki za chęci
_________________ Romet Komar >> Zephyr 550 B '91 >> SV 650 S '05 >> ER 6N '14
|
14 kwi 2011, o 21:12 |
|
|
Carry
kluska
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05 Posty: 778 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
K3
_________________ ECU flashing - Carry/MotoTune +48600403686 Polub Nas:
Zapraszamy!
|
14 kwi 2011, o 21:51 |
|
|
xairo
SV Rider
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 23:32 Posty: 609 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: cafe racer
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy dobrze mi się wydaje, że w K8 w czujniku biegów wyprowadzone są styki dla każdego biegu?
|
15 kwi 2011, o 09:17 |
|
|
jaco1509
chef master
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak jest w gaźnikowej. We wtryskowej zmienia się napięcie na odpowiednich przewodach.
_________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
|
15 kwi 2011, o 09:45 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W gaźnikowej są kable tylko dla 3 pierwszych biegów z tego co mi wiadomo. W K3-K6 jest jeden kabelek ze zmiennym napięciem dla każdego biegu. Jako że w K7 układ sterujący i część elektryki została zmieniona, możliwe że przy czujniku biegów też pojawiły się zmiany. Xairo proponuję po prostu tam zajrzeć i ew. zapytać, opisując co zobaczyłeś.
|
15 kwi 2011, o 12:38 |
|
|
xairo
SV Rider
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 23:32 Posty: 609 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: cafe racer
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A zobaczyłem to: http://allegro.pl/suzuki-sv-650-08-czuj ... 06752.htmlZ tym że na wyjściu są chyba tylko dwa kabelki z tego co widzę... czyli pomiar napięcia?
|
15 kwi 2011, o 13:22 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Są trzy kabelki, czyli tak samo jak w K3-K6. Jest 6 pinów, każdy pin ma inną rezystancję, połączone są z różowym kablem (+5V), w zależności od włączonego biegu obwód jest zamykany przez odpowiedni pin (rezystor).
|
15 kwi 2011, o 17:17 |
|
|
pablator
pieszy
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 21:28 Posty: 6
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanie w temacie czujnika luzu: Czy to co kapie gdy się go ściągnie, to olej z silnika czy olej ze skrzyni biegów? (jeśli pie#$%e od rzeczy to sory, jestem fish w sprawach budowy silnika )
|
17 kwi 2011, o 17:38 |
|
|
mr0zd
SV Rider
Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08 Posty: 922
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Olej z silnika a olej ze skrzyni to to samo. To nie samochód.
_________________
http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony
|
17 kwi 2011, o 17:56 |
|
|
ariell0n
pieszy
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 22:42 Posty: 8 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wybaczcie że odbiegam o najświeższej części tego tematu ale potrzebuje pilnej pomocy. Miałem po taniości remont generalny silnika (spowodowany urwanym korbowodem). Jak kupiłem motor to strasznie dużo palił (na trasie jakież 7-8 litrów nie przekraczając 5 tyś obrotów). Po regulacji gaźników u mechanika trochę spadło ale nie było to satysfakcjonujące. Kiedy w tym sezonie odebrałem moto od mechanika, który robił mi reanimacje silnika postanowiłem podjąć kolejną walkę ze spalaniem. Oddałem motor do autoryzowanego serwisu suzuki w Warszawie. Kiedy go odebrałem motor na zimno zaczął strzelać i dymić (spalania jeszcze porządnie nie zmierzyłem). Wróciłem do w/w serwisu i usłyszałem od mechanika, że to że dymi to nie wina gaźnika tylko poprzedni mechanik coś spaprał (wydaje mi się, że to typowa śpiewka) i że to jest leciwy motocykl i tak już musi być. Powiedział, że on z tym nic już nie zrobi bo ustawił według parametrów serwisowych. Mówił też, że podniósł poziomu paliwa bo stwierdził, że były zbyt niskie. Sądząc po tym co powiedział to teraz będzie kotłować jeszcze więcej bo te poziomy zostały obniżone żeby zmniejszyć zużycie paliwa. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale motor przy temp -1 nie powinien odpalać bez ssania. Ja u siebie ssania nie używam więc mniemam że on i tak pobiera zbyt dużo. Ktoś z was pisał o mechaniku z Międzyborowa, który jest dobry w te klocki i używa analizatora spalin a nie tylko serwisówki. Proszę o namiary do tego mechanika (kiedyś jeden motocyklista dał mi na niego namiar ale ktoś mi zwinął telefon i nie zdążyłem skorzystać.
|
17 kwi 2011, o 23:45 |
|
|
Lukan16
motorowerzysta
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 21:01 Posty: 67 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Będzie strzelał bo zbyt bogatą mieszankę ma.
_________________ SV 650 N 2003r
|
17 kwi 2011, o 23:49 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeden partacz tłumaczy się nieudolnością drugiego znaffcy. Zaprowadź moto do jakiegoś prawdziwego fachowca. Pracy Kudłatego (bo pewnie o nim mowa) nie dane mi było przetestować, ale krążą już o jego zdolnościach legendy. Więc "coś" powinien potrafić, może i twoje moto czeka pod jego ręką coś dobrego
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
Ostatnio edytowano 18 kwi 2011, o 00:04 przez kacperski, łącznie edytowano 1 raz
|
17 kwi 2011, o 23:54 |
|
|
ariell0n
pieszy
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 22:42 Posty: 8 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dodam jeszcze, że nie jestem taki totalnym laikiem ale nie mam czasu się szkolić. Dym z oleju wykluczony- po 1000 km nawet gram nie ubyło. Uszczelniacze zaworów i pierścienie były wymienione.
|
17 kwi 2011, o 23:58 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czyli czarny dym z niedopalonej benzyny? Skończy się pewnie pełną regulacją gaźników wraz z przyległościami.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
18 kwi 2011, o 00:05 |
|
|
ariell0n
pieszy
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 22:42 Posty: 8 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A macie namiar na tego mechanika z Międzyborowa?? Jestem gotów zapłacić kolejną kasę, żeby tylko udowodnić gamoniowi z suzuki że czytać serwisówki to ośmiolatek potrafi a żeby motocykle naprawiać to trzeba się trochę znać na robocie.
|
18 kwi 2011, o 00:31 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No niestety w ASO ciężko oczekiwać innego poziomu obsługi... Jeżeli na zimno zapala bez ssania, to masz o wiele zbyt bogatą mieszankę. Nic dziwnego, że na ciepło wywala przez tłumik niedopaloną benzynę Rafał Pluta, znany jako Kudłaty: Międzyborów, ul. Żwirki i Wigury bodajże 2, tel: 664388084 Kudłaty się ceni, ale jakość jego usług jest na najwyższym poziomie. Z resztą jeśli sam się znasz na rzeczy, to jak do niego podjedziesz i pogadacie trochę, to szybko się zorientujesz, że jest fachowcem
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
18 kwi 2011, o 00:52 |
|
|
ariell0n
pieszy
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 22:42 Posty: 8 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki wielkie. Za dnia zadzwonię.
|
18 kwi 2011, o 01:01 |
|
|