Autor |
Wiadomość |
barteq
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42 Posty: 306 Lokalizacja: ok. Oświęcimia
Płeć: mężczyzna
Moto: XT 600
|
Re: Przerobienie S na streeta
Dzięki, nie wiedziałem że to już było. Tak tylko orientacyjnie pytałem bo na niskiej kierownicy się powinno lepiej w zakrętach jeździć.
|
17 mar 2011, o 22:08 |
|
|
DamianG
pieszy
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 15:45 Posty: 6 Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2001
|
Re: Przerobienie S na streeta
Ja zmieniłem górną półkę, kierownice od s-ki i powiem że lepiej się jeździ, nie ma kłopotu z linkami tylko mocowanie lampy trzeba delikatnie przerobić wraz z mocowaniem licznika ale to nie powinien być większy kłopot.
|
23 mar 2011, o 23:48 |
|
|
andrzej.enzo
motocyklista
Dołączył(a): 1 kwi 2010, o 09:36 Posty: 103 Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: 650N K7
|
Re: Przerobienie S na streeta
A próbował ktoś ściągnąć kiere z eNki, obrócić ją o 180 stopni wokół swojej osi jak i osi motocykla? Teoretycznie uzyskamy układ zbliżony do kierownicy eSki. Tylko nie wiem czy nie będzie ona kolidowała np. z bakiem - od jakiegoś czasu chodzi mi to po głowie ale jeszcze się za to nie wziąłem - próbował już ktoś?
_________________ 886691996
|
27 mar 2011, o 11:00 |
|
|
romek
platynowy down
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 14:53 Posty: 453 Lokalizacja: Warszawa -LLB
Płeć: mężczyzna
|
Re: Przerobienie S na streeta
Orientuje się ktoś jaka jest średnica kierownicy do Nki 2004? Chcę wymienić i nie wiem jakiej szukać. Tu ( http://www.sv650.info/index.php?id=opis/parametry ) nie ma
|
27 mar 2011, o 15:29 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Przerobienie S na streeta
Większość motocykli (w tym SV) ma standardowy rozmiar - 22mm. Większe średnice - 25,4mm zdarzają się głównie w endurakach.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
27 mar 2011, o 16:11 |
|
|
dziwny
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 gru 2010, o 15:06 Posty: 61 Lokalizacja: Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW F650GS Dakar S
|
Re: Przerobienie S na streeta
No trochę o mnie zapomnieliśmy - miałem się pochwalić, ale muszę ładną dokumentację stworzyć. Otóż zrobiłem już z Nki eSkę!! :D:D HURRAA. Powiem w skrócie tak (bo pochwalę się pełną recenzją i kosztami za niedługo) Kasy trochę zeszło choć polowałem okazje - ok 1200zł. Generalnie efekt końcowy to Ska z giętą kierownicą. Co do samego zabiegu to efekt o tyle mi się podoba, że chciałem go trochę na trasy przygotować i już zastosowanie seryjnej szyby daje dla mnie zadowalający rezultat. Z szeroką kierą prowadzenie jest bajkowe (ostatnio się bawiłem i sobie slalom między studzienkami robiłem - super:P) SV nic nie straciła ze swojej zwinności i zwrotności, pozycja jest wygodna dla rąk i pleców, wygląd nabrał sportowej eSkowej agresji:D:D:D Oki ...bo taki obszerny ten skrót myślowy się zrobił. Już wkrótce pochwalę się rezultatem na Forum... a jak ktoś będzie na rozpoczęciu w Częstochowie to może mnie spotkać na diabolicznie czarnej 2k3 bez żadnych naklejek (nalepy będą forumowe jak się doślą, a resztę "wlepek" muszę przemyśleć).
_________________ Life is a journey. Enjoy the ride!!
|
13 kwi 2011, o 21:06 |
|
|
danele
rowerzysta
Dołączył(a): 17 lis 2010, o 08:19 Posty: 33 Lokalizacja: Żywiec
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 2001 Street
|
Re: Przerobienie S na streeta
Mam pytanie dot. przeróbki S-ki na N-kę - Przy zmianie półki w S-ce na półkę z N-ki i montując akcesoryjną kierownicę np. Lucasa, oryginalna linka sprzęgła zahacza ,,metalowym prowadzeniem" o górną półkę. Czy można zastosować w tym wypadku dłuższą linkę sprzęgła z Bandita 600? Jeżeli tak to, z którego modelu?
|
20 kwi 2011, o 15:59 |
|
|
Opal
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:58 Posty: 475 Lokalizacja: Skierniewice
Płeć: mężczyzna
Moto: ...
|
Re: Przerobienie S na streeta
Możesz założyć np. od Junaka. Po minimalnych przeróbkach pasuje, a kosztuje całe 11 zł :-) Nie ma metalowego prowadzenia, pancerz jest w całości elastyczny, więc poprowadzisz sobie ją jak chcesz.
_________________ One love, one passion - only motorcycles!
|
21 kwi 2011, o 21:14 |
|
|
danele
rowerzysta
Dołączył(a): 17 lis 2010, o 08:19 Posty: 33 Lokalizacja: Żywiec
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 2001 Street
|
Re: Przerobienie S na streeta
Problem już rozwiązany - linka sprzęgła pasuje z Bandita 600 00-05r. Mam jeszcze pytanie: czy wiązkę elektryczna znajdującą się przy zegarach w S-ce można zastąpić wiązką z N -ki? Wiązka w S-ce jest bardzo długa i nie ma jej gdzie schować, podpięcie pod licznik mnie nie interesuje ponieważ i tak będę montował coś z koso lub acewella.
|
5 maja 2011, o 15:54 |
|
|
Opal
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:58 Posty: 475 Lokalizacja: Skierniewice
Płeć: mężczyzna
Moto: ...
|
Re: Przerobienie S na streeta
Według mnie ta z N-ki będzie tej samej długości, ew. nawet dłuższa, bo przełączniki są wyżej umieszczone niż w S-ce. Upychaj to gdzieś. Chyba nie ma co kombinować za bardzo.
_________________ One love, one passion - only motorcycles!
|
5 maja 2011, o 22:00 |
|
|
Radek SV
motocyklista
Dołączył(a): 21 kwi 2011, o 21:43 Posty: 190
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2001 street
|
Re: Przerobienie S na streeta
Ok, ja mam przerobiony S na streeta ale kiery jeszcze nie zmieniłem - a zamierzam ale bez zmiany pulki... Jest taki bajer który się wspawuje w półkę i nie osłabia konstrukcji półki w przeciwieństwie do wiercenia Poza tym czekam na fundusze i będę montować takie światełka: http://allegro.pl/lampa-przod-soczewkow ... 73845.htmlwszyscy jeżdżą z podwójnymi poziomo a ja wole pionowo jak w KTM 690 duke.... i do tego takie liczniki: http://allegro.pl/licznik-uniwersalny-k ... 17331.html
|
6 maja 2011, o 09:54 |
|
|
baad
motocyklista
Dołączył(a): 13 gru 2010, o 13:14 Posty: 171 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K7 (ex S'ka)
|
Re: Przerobienie S na streeta
A jak wygląda ten bajer??? Ja też mam przeróbkę z S na N z kierą od S ale chcę zmienić kiere tylko że ciężko półke dostać, jak możesz to powiedz coś więcej o tym "czymś" wspawanym w półkę. Ja poupychałem w lampę od N tam jest sporo miejsca, a co do długości to chyba jest podobna tylko że w S masz podwójne przewody do żarówek (bo są 2 reflektory).
|
6 maja 2011, o 11:13 |
|
|
Radek SV
motocyklista
Dołączył(a): 21 kwi 2011, o 21:43 Posty: 190
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2001 street
|
Re: Przerobienie S na streeta
Wiem stary. Ciężko znaleźć, a jak coś się pojawi na allegro to oszołomy jakieś mega sumy chcą za to. Nie widziałem tej pulki jeszcze ale jak wstawiałem moto do mechanika to mi o tym powiedział, że ma gdzieś taki gadżet ...tylko nie mógł znaleźć jak byłem... z tego co mi wytłumaczył to blacha z wmontowanymi rajzerami. Tylko nie wiem czy spasuje do twojego, bo w nowym modelu stacyjka jest w innym miejscu na polce.
|
6 maja 2011, o 11:19 |
|
|
danele
rowerzysta
Dołączył(a): 17 lis 2010, o 08:19 Posty: 33 Lokalizacja: Żywiec
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 2001 Street
|
Re: Przerobienie S na streeta
Wczoraj właśnie zabrałem się za skracanie wiązek elektrycznych wychodzących z przełączników z prawej i lewej strony kierownicy. Trochę zabawy przy tym jest, ale na razie całość jakoś ogarniam, problem zacznie się przy wiązce wychodzącej od silnika bo tam jest straszny galimatias. Wiązki muszę skrócić, ponieważ nie ma miejsca żeby je gdziekolwiek upchać a zresztą jakby to wyglądało - ma być ładnie a przy tym minimum kabli Do lampy kabli nie schowam bo mam reflektor z Buella i wszytko będzie widać.
|
6 maja 2011, o 12:57 |
|
|
Kris
motorowerzysta
Dołączył(a): 5 lis 2010, o 12:34 Posty: 69
Płeć: mężczyzna
|
Re: Przerobienie S na streeta
Właśnie przerabiam S na N ale u mnie wygląda na to że wszystkie linki są za krótkie (gazu , sprzęgła i ssania). Co zrobiliście że tylko od sprzęgła mieliście za krótką.
_________________ Niech moc będzie z Wami
Suzuki SV650S 2000
|
15 mar 2012, o 20:22 |
|
|
danele
rowerzysta
Dołączył(a): 17 lis 2010, o 08:19 Posty: 33 Lokalizacja: Żywiec
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 2001 Street
|
Re: Przerobienie S na streeta
A zmieniasz kierownicę - może przesadziłeś z szerokością ?
|
12 kwi 2012, o 13:46 |
|
|
strugar
rowerzysta
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 23:28 Posty: 40 Lokalizacja: dzierżoniów/wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: GSF 1200S K1
|
Re: Przerobienie S na streeta
odgrzewam temat pytanie do tych co przerabiali S na N jak rozwiązaliście problem lusterek? nie chce przekładać kierownicy i górnej półki. opcja są takie http://allegro.pl/lustra-lusterka-uniwe ... 01364.html ale czy coś w nich widać? taka przejściówka ma sens http://www.moto-akcesoria.pl/mocowanie- ... ne,p,20077 ale tylko z prawej strony a mnie to nie urządza.
_________________ 4 koła tylko quattro 2 koła tylko SUZUKI
SV u nowego właściciela w garażu zamieszkał nowy lokator GSF 1200 S K1
|
6 cze 2012, o 11:14 |
|
|
Tomeczek
motocyklista
Dołączył(a): 26 cze 2011, o 14:56 Posty: 220 Lokalizacja: Poznań\Jarocin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K4 golas
|
Re: Przerobienie S na streeta
takie troche "harleyowe" te z linku;) ja mam takie: https://lh4.googleusercontent.com/-tnis ... 110519.JPG sferyczne, widać dużo, ale trzeba sie przyzwyczaić że obraz jest oddalony.
_________________ SV 650 k4 na golasa
|
6 cze 2012, o 13:02 |
|
|
lebiodek
motocyklista
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 16:41 Posty: 172 Lokalizacja: Łódź
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S->N 2000
|
Re: Przerobienie S na streeta
Dalej w tym temacie: Jak radzicie sobie z zegarami? Te z S zostają, czy zamieniacie na zegary z N? Czy może uda się dopasować od czegoś innego?
|
6 cze 2012, o 14:10 |
|
|