Autor |
Wiadomość |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
|
14 maja 2011, o 23:37 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
15 maja 2011, o 02:45 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Motocykle z USA są tańsze, ale ta R6S to jakiś rekord - niecałe 30 tys zł za fabrycznie nowy motocykl sportowy...jestem pod wrażeniem. Szkoda, że nie jest to modelowo 2005. 2003/2004 R6 miała klasyczny widelec i rozmiar przedniej opony 120/60... widelec można przeboleć albo zmienić na ten z 2005 rocznika, tak samo jak rozmiar opony
|
15 maja 2011, o 13:16 |
|
|
Kilerpl
Klonowy orator
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32 Posty: 839 Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tanio, w Kanadzie trzeba za nową r6 dać około 46000 zł. Nawet w Usa trzeba dać 37000 zł. Z tego co wyczytałem to r6s była jakaś tańsza wersja R6, ale nie ma aż takiej różnicy aby moto kosztował 30 tys zł Edit: Nie zauważyłem że to jest 2009 rocznik. W takim razie cena by się zgadzała jeżeli ktoś by go sprzedawał bez profitu
_________________ Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu Ego nihil timeo, quia hihil habeo
|
15 maja 2011, o 15:29 |
|
|
seliw
motorowerzysta
Dołączył(a): 18 mar 2011, o 14:33 Posty: 56 Lokalizacja: BB
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam Mam parę pytań na które nie znam odp: 1. czy filtr powietrza ma być mokry od dołu w paliwie? 2. jako że jutro sprawdzę sobie luzy zaworowe to czy mam zakładać stare uszczelki pod pokrywę czy zapodać nowe? 3. czy przy synchro gaźników w sv z 2001 mam dać trójnik na ten "wykorzystany" króciec - od podciśnienia paliwa czy po prostu go zdejmuje, zakładam U rurkę i robię synchro? Z góry dzięki za pomoc.
_________________ ////
|
15 maja 2011, o 21:13 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1. W paliwie raczej nie, ew. w oleju, bo nadmiar oleju z silnika jest wyrzucany odmą właśnie do airboxa. 2. O ile uszczelki nie są zniszczone, to spokojnie można je wykorzystać ponownie. 3. Przy każdym gaźniku masz po 2 króćce, razem 4. 1 z nich jest wykorzystywany do kranika i pompki podciśnieniowej, pozostałe 3 są zaślepione. Możesz zamontować sobie rurki na niewykorzystanych króćcach i tyle
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
16 maja 2011, o 08:55 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Heja, szybkie pytanie: do czego ta rurka i czy zaślepka powinna mieć dziurkę i zasysać powietrze? Są takie dwie, po sztuce na cylinder... wiecie na pewno By spyra78 at 2011-05-16 By spyra78 at 2011-05-16 tak na chłopski rozum to chyba zaślepki by nie było wcale gdyby miała ssać ta rurka powietrze.
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
17 maja 2011, o 03:16 |
|
|
jaco1509
chef master
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli drugi koniec jest podłączony za gaźnikami do dolotu silnika, to są to rurki do synchronizacji przepustnic. Gumki koniecznie muszą być.
_________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
|
17 maja 2011, o 08:00 |
|
|
bantiru
SV Rider
Dołączył(a): 24 lis 2010, o 08:10 Posty: 614 Lokalizacja: Lębork
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000 s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam. Czy nakrętki mocujące tylną zębatkę są samo kontrujące czy zwykłe?
_________________
|
17 maja 2011, o 17:56 |
|
|
mroowkojad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:28 Posty: 727 Lokalizacja: Ursynów pod Warszawą
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O ile dobrze pamiętam to z 2002.
_________________ Żółty Giant Yukon k4 -> Żółta SV650 N k1
|
17 maja 2011, o 18:52 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak rozebrać kierę z manetek i całego osprzętu tak aby pozostały same clip-ony? Czy guma na manetkach nie poniszczy się i czy linki gazu się nie przestawią (rozregulują)?
_________________ 675
|
17 maja 2011, o 19:03 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie odkręcałem, ale uważam na 90%,że nie są bo nie miało by to sensu. Myślę, że właśnie m.in. dlatego zębatka wkładana jest luźno i można wyciągnąć ja dwoma palcami po odkręceniu koła, żeby nie było numerów z odkręcającymi się nakrętkami i latającą zębatką. Aluminiowe łopatki pod zębatką, które wchodzą w gumę i przenoszą napęd na koło są tak rozmieszczone, że te śruby są 5 razy mnie obciążane niż jakby to było skręcone na stałe. Teraz się może wypowiedzieć ten kto odkręcał
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
17 maja 2011, o 20:42 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Odkręcasz ciężarki jak masz, gumę ściągasz za pomocą sprężarki, powietrze ją odklei i gładziutko zejdzie, bez rwania i rozciągania, przełączniki i linki są na śrubki dwie skręcane więc bez problemu zdejmiesz nic nie powinno się rozregulować. Co do zębatki jest na zwykłe śruby bez podkładek, przy ponownym dokręcaniu zębatki używa się loktaila (czy jakoś tak się to pisze), to taki klej do gwintów.
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
17 maja 2011, o 21:00 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A ja bym dał sobie paznokieć uciąć, że tylna zębatka ma nakrętki samokontrujące. Tylko nie z plastikowym zabezpieczeniem, a blaszanym.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
18 maja 2011, o 01:48 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki, tak właśnie myślałem, że się zaślepki powykańczały i przez to mi obroty podskoczyły. Samokontrujaca nakrętka z blaszką - przynajmniej u mnie.
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
18 maja 2011, o 01:54 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To była rozkmina dnia Dlatego prosiłem, żeby odezwał się ktoś kto zna odpowiedź
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
18 maja 2011, o 08:16 |
|
|
Carry
kluska
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05 Posty: 778 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Spyra masz szczęście że masz te rurki bo normalnie to trzeba się ostro napocić żeby się tego dobrać, a z rurkami rach ciach i po synchro
_________________ ECU flashing - Carry/MotoTune +48600403686 Polub Nas:
Zapraszamy!
|
18 maja 2011, o 11:30 |
|
|
malyzck
SV Rider
Dołączył(a): 5 gru 2010, o 23:33 Posty: 623 Lokalizacja: Kobyłka WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: 1000 S K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy wymieniając seryjne kieruneczki na akcesoryjne potrzebne są mi zaślepki do owiewki?
_________________ Tak łatwo pomylić głupotę z odwagą, a rozsądek z tchórzostwem.
|
18 maja 2011, o 11:49 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przeważnie są potrzebne zaślepki, ja właśnie mam komplet kierunków do założenia i jakieś zaślepki będę musiał kombinować.
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
18 maja 2011, o 12:39 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dostępne w larssonie za jakieś 15pln, poszukaj po swoim modelu.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
18 maja 2011, o 12:43 |
|
|