Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 24 paź 2024, o 14:20



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
http://motoallegro.pl/yamaha-yzf-r6-s-n ... 02786.html

Yamaha R6 S...wiecie coś o tym?


14 maja 2011, o 23:37
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tyle znalazłem:

http://forums.sportrider.com/70/6772617 ... index.html

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


15 maja 2011, o 02:45
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Motocykle z USA są tańsze, ale ta R6S to jakiś rekord - niecałe 30 tys zł za fabrycznie nowy motocykl sportowy...jestem pod wrażeniem. Szkoda, że nie jest to modelowo 2005. 2003/2004 R6 miała klasyczny widelec i rozmiar przedniej opony 120/60... widelec można przeboleć albo zmienić na ten z 2005 rocznika, tak samo jak rozmiar opony :)


15 maja 2011, o 13:16
Zobacz profil
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tanio, w Kanadzie trzeba za nową r6 dać około 46000 zł. Nawet w Usa trzeba dać 37000 zł.
Z tego co wyczytałem to r6s była jakaś tańsza wersja R6, ale nie ma aż takiej różnicy aby moto kosztował 30 tys zł :hmm:

Edit:
Nie zauważyłem że to jest 2009 rocznik. W takim razie cena by się zgadzała jeżeli ktoś by go sprzedawał bez profitu :D

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


15 maja 2011, o 15:29
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 18 mar 2011, o 14:33
Posty: 56
Lokalizacja: BB
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam :piwo:

Mam parę pytań na które nie znam odp:

1. czy filtr powietrza ma być mokry od dołu w paliwie?
2. jako że jutro sprawdzę sobie luzy zaworowe to czy mam zakładać stare uszczelki pod pokrywę czy zapodać nowe?
3. czy przy synchro gaźników w sv z 2001 mam dać trójnik na ten "wykorzystany" króciec - od podciśnienia paliwa czy po prostu go zdejmuje, zakładam U rurkę i robię synchro?

Z góry dzięki za pomoc.

_________________
////


15 maja 2011, o 21:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1. W paliwie raczej nie, ew. w oleju, bo nadmiar oleju z silnika jest wyrzucany odmą właśnie do airboxa.
2. O ile uszczelki nie są zniszczone, to spokojnie można je wykorzystać ponownie.
3. Przy każdym gaźniku masz po 2 króćce, razem 4. 1 z nich jest wykorzystywany do kranika i pompki podciśnieniowej, pozostałe 3 są zaślepione. Możesz zamontować sobie rurki na niewykorzystanych króćcach i tyle :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


16 maja 2011, o 08:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Heja, szybkie pytanie:

do czego ta rurka i czy zaślepka powinna mieć dziurkę i zasysać powietrze?

Są takie dwie, po sztuce na cylinder... wiecie na pewno :)

Obrazek
By spyra78 at 2011-05-16
Obrazek
By spyra78 at 2011-05-16
tak na chłopski rozum to chyba zaślepki by nie było wcale gdyby miała ssać ta rurka powietrze.

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


17 maja 2011, o 03:16
Zobacz profil WWW
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli drugi koniec jest podłączony za gaźnikami do dolotu silnika, to są to rurki do synchronizacji przepustnic. Gumki koniecznie muszą być.

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


17 maja 2011, o 08:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2010, o 08:10
Posty: 614
Lokalizacja: Lębork
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000 s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam.
Czy nakrętki mocujące tylną zębatkę są samo kontrujące czy zwykłe?

_________________
Obrazek


17 maja 2011, o 17:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:28
Posty: 727
Lokalizacja: Ursynów pod Warszawą
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
seliw napisał(a):
seliw napisał(a):
A pasuje do rocznika 2001?
sprawdzałem średnica lagi 41 mm i w starej i w nowszej wersji, różnią się tylko długością.



No i :dupa:

"kapsle" z rocznika 2007 nie pasują do 2001

Teraz pytanko:

z którego rocznika są te kapsle:

mroowkojad napisał(a):
Ja w swojej SVce (rocznik 2001) zamontowałem "kapsle" z regulacją i pasowały - tylko, że one wyglądały zupełnie inaczej, niż to co pokazałeś na zdjęciu.

o tak:
Obrazek


O ile dobrze pamiętam to z 2002.

_________________
Żółty Giant Yukon k4 -> Żółta SV650 N k1
Obrazek


17 maja 2011, o 18:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak rozebrać kierę z manetek i całego osprzętu tak aby pozostały same clip-ony? Czy guma na manetkach nie poniszczy się i czy linki gazu się nie przestawią (rozregulują)?

_________________
675


17 maja 2011, o 19:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
bantiru napisał(a):
Witam
Czy nakrętki mocujące tylną zębatkę są samo kontrujące czy zwykłe?


Nie odkręcałem, ale uważam na 90%,że nie są bo nie miało by to sensu. Myślę, że właśnie m.in. dlatego zębatka wkładana jest luźno i można wyciągnąć ja dwoma palcami po odkręceniu koła, żeby nie było numerów z odkręcającymi się nakrętkami i latającą zębatką. Aluminiowe łopatki pod zębatką, które wchodzą w gumę i przenoszą napęd na koło są tak rozmieszczone, że te śruby są 5 razy mnie obciążane niż jakby to było skręcone na stałe.

Teraz się może wypowiedzieć ten kto odkręcał ;)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


17 maja 2011, o 20:42
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dread napisał(a):
Jak rozebrać kierę z manetek i całego osprzętu tak aby pozostały same clip-ony? Czy guma na manetkach nie poniszczy się i czy linki gazu się nie przestawią (rozregulują)?


Odkręcasz ciężarki jak masz, gumę ściągasz za pomocą sprężarki, powietrze ją odklei i gładziutko zejdzie, bez rwania i rozciągania, przełączniki i linki są na śrubki dwie skręcane więc bez problemu zdejmiesz nic nie powinno się rozregulować.


Co do zębatki jest na zwykłe śruby bez podkładek, przy ponownym dokręcaniu zębatki używa się loktaila (czy jakoś tak się to pisze), to taki klej do gwintów.

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


17 maja 2011, o 21:00
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A ja bym dał sobie paznokieć uciąć, że tylna zębatka ma nakrętki samokontrujące. Tylko nie z plastikowym zabezpieczeniem, a blaszanym.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


18 maja 2011, o 01:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jaco1509 napisał(a):
Jeśli drugi koniec jest podłączony za gaźnikami do dolotu silnika, to są to rurki do synchronizacji przepustnic. Gumki koniecznie muszą być.


Dzięki, tak właśnie myślałem, że się zaślepki powykańczały i przez to mi obroty podskoczyły.


lasooch napisał(a):
A ja bym dał sobie paznokieć uciąć, że tylna zębatka ma nakrętki samokontrujące. Tylko nie z plastikowym zabezpieczeniem, a blaszanym.


Samokontrujaca nakrętka z blaszką - przynajmniej u mnie.

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


18 maja 2011, o 01:54
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lasooch napisał(a):
A ja bym dał sobie paznokieć uciąć, że tylna zębatka ma nakrętki samokontrujące. Tylko nie z plastikowym zabezpieczeniem, a blaszanym.


To była rozkmina dnia :mrgreen: :obity: Dlatego prosiłem, żeby odezwał się ktoś kto zna odpowiedź :obity:

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


18 maja 2011, o 08:16
Zobacz profil
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Spyra masz szczęście że masz te rurki bo normalnie to trzeba się ostro napocić żeby się tego dobrać, a z rurkami rach ciach i po synchro :)

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


18 maja 2011, o 11:30
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2010, o 23:33
Posty: 623
Lokalizacja: Kobyłka WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: 1000 S K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy wymieniając seryjne kieruneczki na akcesoryjne potrzebne są mi zaślepki do owiewki?

_________________
Tak łatwo pomylić głupotę z odwagą, a rozsądek z tchórzostwem.


18 maja 2011, o 11:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przeważnie są potrzebne zaślepki, ja właśnie mam komplet kierunków do założenia i jakieś zaślepki będę musiał kombinować.

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


18 maja 2011, o 12:39
Zobacz profil WWW
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
malyzck napisał(a):
Czy wymieniając seryjne kieruneczki na akcesoryjne potrzebne są mi zaślepki do owiewki?

Dostępne w larssonie za jakieś 15pln, poszukaj po swoim modelu.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


18 maja 2011, o 12:43
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL