Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 24 paź 2024, o 14:13



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2010, o 23:33
Posty: 623
Lokalizacja: Kobyłka WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: 1000 S K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki panowie.

_________________
Tak łatwo pomylić głupotę z odwagą, a rozsądek z tchórzostwem.


18 maja 2011, o 13:31
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2010, o 13:14
Posty: 171
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K7 (ex S'ka)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanko: czy zbyt mocno naciągnięta linka sprzęgła może powodować ślizganie się sprzęgła? :> Ostatnio robiłem regulację i teraz wyczuwam jakby się ślizgało :/


18 maja 2011, o 15:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 20:06
Posty: 539
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: czerwona strzała
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, niech ktoś mądrzejszy napisze dlaczego :D W k8 na 99% będzie podobnie.

Obrazek

_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...

SV 650 S K5


18 maja 2011, o 16:53
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie dlatego, że jest zbyt mocno naciągnięta linka :D

Jeszcze 2 takie numery i wstawią mi specjalny status :obity:

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


18 maja 2011, o 17:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48
Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1. Czy otwierając pokrywę coby zawory wyregulować, trzeba wymieniać uszczelkę? Jeśli tak to ile coś takiego kosztuje?
2. Co siedzi pod pokrywą silnika od lewej?
3. Jak sprawdzić luzy na panewkach? (czyt. gdzie)
4. Czemu mi cieknie olej z napinacza łańcuszka rozrządu?

_________________
Obrazek


18 maja 2011, o 21:04
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2011, o 10:32
Posty: 26
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S `99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanie: czy podciśnienie wychodzące z przedniego gaźnika powinno być zaślepione? Oraz czy mogło to być powodem strzelania w dolot?


18 maja 2011, o 22:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 20:06
Posty: 539
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: czerwona strzała
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kacperski napisał(a):
Pewnie dlatego, że jest zbyt mocno naciągnięta linka :D

Jeszcze 2 takie numery i wstawią mi specjalny status :obity:


... Chodzi mi o wyjaśnienie co dokładnie dzieje się ze sprzęgłem w silniku gdy linka jest za mocno naciągnięta, ja tego nie umiem fachowo wytłumaczyć ;P

_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...

SV 650 S K5


18 maja 2011, o 23:31
Zobacz profil
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
markervip napisał(a):
1. Czy otwierając pokrywę coby zawory wyregulować, trzeba wymieniać uszczelkę? Jeśli tak to ile coś takiego kosztuje?
2. Co siedzi pod pokrywą silnika od lewej?
3. Jak sprawdzić luzy na panewkach? (czyt. gdzie)
4. Czemu mi cieknie olej z napinacza łańcuszka rozrządu?



1. Jeśli nie uszkodzi się przy zdejmowaniu pokrywy, to cienko przesmarowujesz silikonem i po sprawie.
2. Alternator. Pływa w oleju, więc jeśli chcesz ściągać tą pokrywę to spuszczasz olej i kupujesz nowa uszczelkę.
3. ....
4. Cieknie na połączeniu z silnikiem? Jeśli tak to uszkodzona uszczelka pod napinaczem. Jeśli ze śrubki, to uszczelka pod śrubką.

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


19 maja 2011, o 07:19
Zobacz profil
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
p_r_z_e_m_k_o napisał(a):
Szybkie pytanie: czy podciśnienie wychodzące z przedniego gaźnika powinno być zaślepione? Oraz czy mogło to być powodem strzelania w dolot?


Powinno być zaślepione. U mnie objawiało się to niezłym strzelaniem z komina :D :D :D

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


19 maja 2011, o 07:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2011, o 23:32
Posty: 609
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: cafe racer
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Takie pytanie trochę nie w tym dziale, ale post odpowiedni.
Kto z forumowiczów ma przewody w czerwonym i carbonowym oplocie.
Muszę porównać fotki.


19 maja 2011, o 07:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48
Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jaco1509 napisał(a):
2. Alternator. Pływa w oleju, więc jeśli chcesz ściągać tą pokrywę to spuszczasz olej i kupujesz nowa uszczelkę.

Dokładnie chodzi mi o to pod tą śrubką na imbus... siedzi pod tym taka duża śruba i jak nią poruszam (podważając kluczem, nie kręcąc!) to się delikatnie rusza... tak ma być?

Obrazek

_________________
Obrazek


19 maja 2011, o 07:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pod śrubą na imbus masz koniec wału korbowego. Na końcu wału jest stożkowy czop, na który wsadzone jest koło magnesowe i dokręcone nakrętką lub śrubą (nie pamiętam). Kręcąc tą śrubą/nakrętką (czyli całym wałem) ustawiasz wał i wałki rozrządu w odpowiednich pozycjach do sprawdzania luzów zaworowych.

Wyżej było jeszcze pytanie o luzy na panewkach. Więc możemy mierzyć luzy na panewkach w bloku silnika, w których osadzony jest wał korbowy. Lub wariant 2 - panewki w stopie korbowodu współpracujące z czopami korbowymi. Tak czy inaczej do zmierzenia czegokolwiek trzeba wyjąć wał z silnika.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


19 maja 2011, o 08:26
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2010, o 13:14
Posty: 171
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K7 (ex S'ka)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Yeby napisał(a):
kacperski napisał(a):
Pewnie dlatego, że jest zbyt mocno naciągnięta linka :D

Jeszcze 2 takie numery i wstawią mi specjalny status :obity:


... Chodzi mi o wyjaśnienie co dokładnie dzieje się ze sprzęgłem w silniku gdy linka jest za mocno naciągnięta, ja tego nie umiem fachowo wytłumaczyć ;P


A ja zapomniałem dopisać że ustawiłem ten luz 10 -15 mm przy klamce a sprzęgło zaczęło się ślizgać (zauważam to jak wrzucam 2, przy trójce już niestety nie dałem rady sprawdzić :> Ale spoko spróbuje trochę poluzować i zobaczę jak będzie. :bojesie:


19 maja 2011, o 09:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
baad napisał(a):
Yeby napisał(a):
kacperski napisał(a):
Pewnie dlatego, że jest zbyt mocno naciągnięta linka :D

Jeszcze 2 takie numery i wstawią mi specjalny status :obity:


... Chodzi mi o wyjaśnienie co dokładnie dzieje się ze sprzęgłem w silniku gdy linka jest za mocno naciągnięta, ja tego nie umiem fachowo wytłumaczyć ;P


A ja zapomniałem dopisać że ustawiłem ten luz 10 -15 mm przy klamce a sprzęgło zaczęło się ślizgać (zauważam to jak wrzucam 2, przy trójce już niestety nie dałem rady sprawdzić :> Ale spoko spróbuje trochę poluzować i zobaczę jak będzie. :bojesie:

Specem nie jestem, ale pewnie gdy masz za mocno naciągniętą linkę to tak jakbyś miał lekko wciśnięte sprzęgło, czyli delikatnie zaczynają rozłączać się tarcze i dlatego się ślizga :]

_________________
675


19 maja 2011, o 09:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 23:30
Posty: 320
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej,

Mam szybkie pytanie: chce zakupić ten napęd - http://allegro.pl/naped-did-vx-suzuki-dr-650-96-00-sv-650-99-08-i1604355775.html - ale nie wiem jakie dokładnie zębatki na przód i tył do N-ki z 2003roku.

Możecie poradzić?

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc!


19 maja 2011, o 12:20
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 18 mar 2011, o 14:33
Posty: 56
Lokalizacja: BB
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Carry napisał(a):
Spyra masz szczęście że masz te rurki bo normalnie to trzeba się ostro napocić żeby się tego dobrać, a z rurkami rach ciach i po synchro :)


Nie wiem czemu wszyscy tak twierdzą, mi wystarczyły długie szczypce + trochę wyczucia i już nie mam zamiaru przedłużać wyjścia do synchro.
Tym bardziej że robi się je raz na sezon a dodatkowe rurki ponad oryginał jakoś mi nie leżą.

_________________
////


19 maja 2011, o 12:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 23:30
Posty: 320
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Już znalazłem :) Łańcuch: 110. Zębatki 15 - 45 :)

Pozdrawiam


19 maja 2011, o 12:52
Zobacz profil
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja robiłem w 2005 i łapek małych nie mam dlatego było ciężko, w roczniku 99 też mi lepiej poszło.

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


19 maja 2011, o 14:35
Zobacz profil WWW
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Yeby napisał(a):
... Chodzi mi o wyjaśnienie co dokładnie dzieje się ze sprzęgłem w silniku gdy linka jest za mocno naciągnięta, ja tego nie umiem fachowo wytłumaczyć ;P

Jak już Dread napisał, lecisz wtedy na lekkim półsprzęgle. Tarcze nie są ściskane z pełną siłą i zaczynają się ślizgać przy większym obciążeniu.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


19 maja 2011, o 15:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2010, o 20:06
Posty: 539
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: czerwona strzała
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Od samego początku oto mi chodziło :)

_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...

SV 650 S K5


19 maja 2011, o 15:28
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL