Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 24 paź 2024, o 14:12



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48
Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lasooch napisał(a):
koniec wału korbowego.

A powinien się on ruszać gdy go podwantuję? Jeśli tak, to czy ma to coś wspólnego z panewkami?

_________________
Obrazek


19 maja 2011, o 16:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moim zdaniem nie ma prawa nic się ruszać.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


20 maja 2011, o 10:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48
Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to lipa, bo mi się rusza :/
Niech ktoś weźmie i z łaski swojej zobaczy czy mu też się to rusza (delikatnie, nie że tam goni w te i we wte).

_________________
Obrazek


20 maja 2011, o 11:27
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2011, o 08:57
Posty: 36
Lokalizacja: Jasło
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sv650s 2002 rok, 6 bieg, 100 km/h, 4000 rpm, ślizga sprzęgło? Przed wymianą oleju, płynu chłodniczego i regulacji sprzęgła miałem około 3500, może ktoś sprawdzić u siebie? ;)

_________________
Jazz do it ;) RIDE!


20 maja 2011, o 19:19
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Coś mi "stuka"/"rusza się" w przednim zawieszeniu?
Na 100% nie jest to wina łożyska główki ramy, obstawiam że coś w lagach. Nie wiem czy olej był wymieniany?
Macie Panie i Panowie jakieś inne sugestie? (półki dobrze skręcone, koło też, łożysko koła ok, uszczelniacze całe nic nie cieknie, nie poci się)
I od razu pytanko a propos wymiany oleju, polecacie jakiś warsztat w wawie (szybko, tanio i solidnie)?
Niestety nie dysponuję w tej chwili garażem bo sam bym to chętnie zrobił, chyba że ktoś z wawki się zlituje i pomoże z miejscem i robotą :>

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


20 maja 2011, o 20:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
massiv86 napisał(a):
sv650s 2002 rok, 6 bieg, 100 km/h, 4000 rpm, ślizga sprzęgło? Przed wymianą oleju, płynu chłodniczego i regulacji sprzęgła miałem około 3500, może ktoś sprawdzić u siebie? ;)

Nie wiem czy to jakaś podpucha :-) ale u mnie na seryjnych oponach to przy 3500 rpm jest 75 km/h i każde +500 rpm to jakieś +10km/h.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


20 maja 2011, o 22:27
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tigera1 napisał(a):
Coś mi "stuka"/"rusza się" w przednim zawieszeniu?
Na 100% nie jest to wina łożyska główki ramy, obstawiam że coś w lagach. Nie wiem czy olej był wymieniany?
Macie Panie i Panowie jakieś inne sugestie? (półki dobrze skręcone, koło też, łożysko koła ok, uszczelniacze całe nic nie cieknie, nie poci się)
I od razu pytanko a propos wymiany oleju, polecacie jakiś warsztat w wawie (szybko, tanio i solidnie)?
Niestety nie dysponuję w tej chwili garażem bo sam bym to chętnie zrobił, chyba że ktoś z wawki się zlituje i pomoże z miejscem i robotą :>



Luzy na tarczach, a konkretniej na pływakach, poruszaj tarczą ręką do góry i do dołu zobaczysz czy to ten stuk i jaki luz jest.

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


21 maja 2011, o 00:00
Zobacz profil WWW
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pedros napisał(a):
Luzy na tarczach, a konkretniej na pływakach, poruszaj tarczą ręką do góry i do dołu zobaczysz czy to ten stuk i jaki luz jest.


Niestety to nie to. Poza tym mam dziwne wrażenie że przez ten luz/stuk to mi cały przód drży przy niektórych prędkościach.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


21 maja 2011, o 09:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48
Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zadupek z 2003 jest taki sam jak w kolejnych rocznikach?

_________________
Obrazek


21 maja 2011, o 19:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
markervip napisał(a):
Zadupek z 2003 jest taki sam jak w kolejnych rocznikach?

Pytasz o stelaż? jeśli tak to w 2003 był prosty, natomiast od 2004 wzwyż był łamany.

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


21 maja 2011, o 20:37
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 kwi 2010, o 09:36
Posty: 103
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: 650N K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witka,
dziś podczas redukcji (nie mam pojęcia z 5 na 4 czy 4 na 3) wpadł mi na luz, ale kontrolka N nie zapaliła się. Gaz i zero reakcji, ponowna redukcja zaskoczyła i bieg wbity = dalsza jazda. Możliwe :hmm: ? o czym to może świadczyć? Ubiegam pytania - nie nic dziś nie paliłem :]

_________________
886691996


21 maja 2011, o 21:43
Zobacz profil
Mister Menel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58
Posty: 1762
Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Gix 750 k6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Po prostu źle zapiąłeś bieg, wiele razy przy SV mi się to zdarzało, ale chyba nigdy przy redukcji.
Pamiętaj, stopa zaczyna, stopa kończy. Wtedy bieg zapnie się idealnie.

Pozdro.

_________________
Chla ktoś coś :D ?

SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6


21 maja 2011, o 21:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48
Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koki napisał(a):
markervip napisał(a):
Zadupek z 2003 jest taki sam jak w kolejnych rocznikach?

Pytasz o stelaż? jeśli tak to w 2003 był prosty, natomiast od 2004 wzwyż był łamany.

Nie, o owiewkę :]
Właśnie czy mocowania pasują...

_________________
Obrazek


21 maja 2011, o 21:58
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 kwi 2010, o 09:36
Posty: 103
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: 650N K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
maćko napisał(a):
Po prostu źle zapiąłeś bieg, wiele razy przy SV mi się to zdarzało, ale chyba nigdy przy redukcji.
Pamiętaj, stopa zaczyna, stopa kończy. Wtedy bieg zapnie się idealnie.

Pozdro.


Wiem do czego zmierzasz. Też czasem tak mam jak agresywnie przyspieszam to nie zawsze śródstopie idzie w dół i dźwignia nie wraca w pozycję spoczynkową - w tej sytuacji niemożliwe jest dalsze wbijanie biegów. W dzisiejszej sytuacji było hamowanie silnikiem przed zakrętem, zbicie biegu i utrzymywanie prędkości na początku zakrętu - nagle okazuję się że chcę utrzymać prędkość, a motór zero reakcji, jedynie obroty w górę - tak jak na neutralnym. Tak jak wspominałem był to przedział miedzy biegami 3-4, 4-5. Dziwna sprawa, pierwszy raz się spotkałem.

_________________
886691996


21 maja 2011, o 22:41
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
andrzej.enzo napisał(a):
Witka,
dziś podczas redukcji (nie mam pojęcia z 5 na 4 czy 4 na 3) wpadł mi na luz, ale kontrolka N nie zapaliła się. Gaz i zero reakcji, ponowna redukcja zaskoczyła i bieg wbity = dalsza jazda. Możliwe :hmm: ? o czym to może świadczyć? Ubiegam pytania - nie nic dziś nie paliłem :]

Kontrolka luzu działa tylko na "luzie", czyli między 1 a 2. Między pozostałymi biegami, też da się czasem coś takiego wbić. Jeśli to tylko raz, to nic groźnego.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


21 maja 2011, o 22:59
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
andrzej.enzo napisał(a):
Witka,
dziś podczas redukcji (nie mam pojęcia z 5 na 4 czy 4 na 3) wpadł mi na luz, ale kontrolka N nie zapaliła się. Gaz i zero reakcji, ponowna redukcja zaskoczyła i bieg wbity = dalsza jazda. Możliwe :hmm: ? o czym to może świadczyć? Ubiegam pytania - nie nic dziś nie paliłem :]


Trafiłeś na (jak ja to nazywam) między luz, także nie raz to miałem, nie dociągnięcie przy zmianie biegu, nie pamiętam czy z wyższego na mniejszy, czy odwrotnie, ale nie raz mi się to zdarzało, nawet dzisiaj. Spowodowane jest to jak już przed mówcy pisali, nie dokończonym wrzuceniem biegu, taki urok skrzyni w SV czasami po prostu łapię ten "miedzy luz" wtedy sprzęgło odkręcenie obrotów, poprawienie biegu i ognień dalej :) Lecz może to też poniekąd świadczyć o zmianie sprzęgła.

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


22 maja 2011, o 03:18
Zobacz profil WWW
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tigera1 napisał(a):
Pedros napisał(a):
Luzy na tarczach, a konkretniej na pływakach, poruszaj tarczą ręką do góry i do dołu zobaczysz czy to ten stuk i jaki luz jest.


Niestety to nie to. Poza tym mam dziwne wrażenie że przez ten luz/stuk to mi cały przód drży przy niektórych prędkościach.


Może nie wyważona felga?
Jutro będę na motoniedzieli na bp podjedź zobaczymy co to może być, a jak znajdzie się usterka damy jej radę, przednie zawiedzenie często wymieniam w swojej SV.

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


22 maja 2011, o 03:21
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
markervip napisał(a):
koki napisał(a):
markervip napisał(a):
Zadupek z 2003 jest taki sam jak w kolejnych rocznikach?

Pytasz o stelaż? jeśli tak to w 2003 był prosty, natomiast od 2004 wzwyż był łamany.

Nie, o owiewkę :]
Właśnie czy mocowania pasują...

I stelaż zadupka i plastiki zadupka są różne w modelach 2003 i 2004 wzwyż. Kanapy też są inne, plastikowe zaślepki pod kanapą również.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


22 maja 2011, o 10:08
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2010, o 19:01
Posty: 287
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanko małe:

wymieniał ktoś uszczelniacz zębatki zdawczej? Dużo przy tym roboty? Omijając temat ściągnięcia samej zębatki :P :piwo: pozdrawiam.

_________________
SV1000N K4


22 maja 2011, o 10:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pedros napisał(a):
andrzej.enzo napisał(a):
Witka,
dziś podczas redukcji (nie mam pojęcia z 5 na 4 czy 4 na 3) wpadł mi na luz, ale kontrolka N nie zapaliła się. Gaz i zero reakcji, ponowna redukcja zaskoczyła i bieg wbity = dalsza jazda. Możliwe :hmm: ? o czym to może świadczyć? Ubiegam pytania - nie nic dziś nie paliłem :]


Trafiłeś na (jak ja to nazywam) między luz, także nie raz to miałem, nie dociągnięcie przy zmianie biegu, nie pamiętam czy z wyższego na mniejszy, czy odwrotnie, ale nie raz mi się to zdarzało, nawet dzisiaj. Spowodowane jest to jak już przed mówcy pisali, nie dokończonym wrzuceniem biegu, taki urok skrzyni w SV czasami po prostu łapię ten "miedzy luz" wtedy sprzęgło odkręcenie obrotów, poprawienie biegu i ognień dalej :) Lecz może to też poniekąd świadczyć o zmianie sprzęgła.



Wszytko jest proste z tym między luzem i nie ma co się rozwodzić, normalna rzecz. Z drugiej strony wbić luz przy redukcji...? Chyba trzeba po prostu się z tym urodzić ;) Mi się jeszcze nie zdarzyło ;P

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


22 maja 2011, o 12:41
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL