Autor |
Wiadomość |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki bardzo
|
22 maja 2011, o 13:33 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A co to jest niby niemożliwe? czy jak? Bo nie kumam. Ja zawsze jak podjeżdżam np. do świateł to redukcja z 2 na luz. normalka.
_________________ 675
|
22 maja 2011, o 16:45 |
|
|
sad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chodziło raczej o wbicie luzu przy redukcji np. z 5 na 4 bieg
_________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
|
22 maja 2011, o 16:48 |
|
|
dasio
rowerzysta
Dołączył(a): 30 kwi 2011, o 22:51 Posty: 42 Lokalizacja: WCI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Po odpaleniu silnika i jego pracy przez kilka minut wcisnąłem dźwignię sprzęgła i chciałem wrzucić bieg po czym silnik zgasł. Działo się tak zarówno gdy wrzucałem 1 i 2. Linka naciągnięta, śruby nie poluzowane. WTF?
|
22 maja 2011, o 17:47 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sprawdź czujnik (kabel też) rozłożenia stopki.
|
22 maja 2011, o 17:52 |
|
|
kinio02
motocyklista
Dołączył(a): 28 paź 2010, o 15:14 Posty: 208 Lokalizacja: Łódź/Tomaszów Maz.
Płeć: mężczyzna
Moto: Aprilia Tuono1000R/Y
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Temat na czasie - regulowałem sprzęgło i zrzuciłem przewody przy klamce sprzęgła. Objaw ten sam. Sprawdź przewody przy klamce od dołu.
_________________
było:SV650S K6 jest: Aprilia Tuono 1000R i YZF250
|
23 maja 2011, o 12:58 |
|
|
Jaco*l
SV Rider
Dołączył(a): 16 lip 2010, o 23:04 Posty: 514 Lokalizacja: okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: Daytona 675
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak można naprawić kostki elektryczne (złącza konektorowe)? wymiana na nowe? bo zauważyłem mały problem raz mam światło mijania a raz nie mam, i efekt jest wynikiem ruszania się wiązki przewodów elektrycznych w trakcie jazdy po naszych dziurawych małopolskich drogach
_________________ SV 650 -> Z750 -> DAYTONA 675
|
23 maja 2011, o 19:02 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli to się tyczy samego światła mijania to obczaj które to kable i je "zmostkuj" ponad złączką, żeby przez nią nie przechodziły. Lutownica, szkot, 20 minut roboty.
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
23 maja 2011, o 19:28 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie: Jakimi śrubami przykręcany jest stelaż czachy w SV 650S >03'? Chodzi mi o rozmiar gwintu oraz rodzaj/typ klucza.
|
23 maja 2011, o 23:23 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podczas ostrego przyspieszania na pierwszym biegu sv dostaje shimmy przez unoszenie się przedniego koła przy 9-10 tys obr, nawet jak prawię leżę na zbiorniku. Napięcie wstępne z tyłu mam ustawione 5 na 7 możliwych pozycji. Jak myślicie, czy to za mało jak na 100 kg wagi jeźdźca? Zwiększyć na 6 lub 7? Jak ta sprawa wygląda u Was?
|
23 maja 2011, o 23:31 |
|
|
I'm not a hero
SV Rider
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przez weekend zdemontuję to powiem, chyba że ktoś mnie uprzedzi...
_________________
|
23 maja 2011, o 23:47 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No może ktoś akurat wie bo mi to trochę potrzebne do weekendu, nie na gwałt ale ta informacja mi się przyda
|
24 maja 2011, o 00:00 |
|
|
Yeby
SV Rider
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 20:06 Posty: 539 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: czerwona strzała
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
2 śruby M6, rodzaj klucza 13 mm. Na 99%, głowy nie daje uciąć
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
SV 650 S K5
|
24 maja 2011, o 00:09 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wydaje mi się że tam są torksy a nie sześciokąt... No ale w sumie już nie ważne, o rozmiar gwintu bardziej mi chodziło. Łeb 13 dla M6? Dziwna sprawa.
|
24 maja 2011, o 00:16 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie no, to to akurat na bank nie jest prawda Do M6 przysługuje klucz 10, do M8 - 13. Wg polskich norm W japońskich wynalazkach do M8 jest klucz 12mm, do M10 - 14mm. Wydaje mi się, że idą 2 śruby M8 z ampulowym łbem, ale głowy nie dam...
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
24 maja 2011, o 02:08 |
|
|
Yeby
SV Rider
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 20:06 Posty: 539 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: czerwona strzała
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na sto % są to sześciokątne śruby, bynajmniej u mnie są. lasooch masz racje M8 (wczoraj trochę wstawiony byłem ;p). Nawet biorąc to na logikę, jak klucz 12-13 to śruba m8. Długość niema większego znaczenia bo przechodzą na wylot. Byłem sprawdzić, udało mi się wsadzić tam grzechotkę z 12 i 13. Teraz coś mi świta, że 12 dokręcałem te śruby bo 13 przeskakiwała. To samo z odkręcaniem.
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
SV 650 S K5
|
24 maja 2011, o 07:48 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja przy tej wadze tył ustawiony mam na przedostatni ząbek. Przód z resztą też. Z doświadczenia wiem, że Sv częściej idzie na koło jak jest tył twardszy, więc nie wiem czy w dobrą stronę idziesz.... Odkręcasz manetę, tył się nie chce ugiąć, guma trzyma nawierzchni i masz przód w górze. Na miękkim zawieszeniu jak odpuścisz gaz na pół sekundy to sprężyna się rozejdzie i położy przód na ziemię. Z drugiej strony jeżeli ważysz około 100 to wątpię żeby ci się dobrze jeździło na miękkim zawieszeniu. U mnie poniżej 6 ząbka na tyle bujało w złożeniu na zakrętach. Sprawa wygląda tak, że prawdopodobnie problem wynika z przedniego zawieszenia. Shimmy dostajesz dlatego, że gdy przód jest przykładowo 1mm nad ziemią to przy uderzeniu o nierówność(nawet tą nie widoczną dla nas, wynikającą z ułożenia nie dziurawego asfaltu), amorki nie są dociążone i nie chcą się ugiąć tylko zaczynają machać kołem na boki. Zawieszenie masz podkręcone na maksa? Olej wlałeś gęstszy? U mnie jest oryginalny olej, a jak już wspomniałem zawieszenie nie jest skręcone do końca bo miałem takie przypadki o których piszesz. Nie tylko na pierwszym biegu, ale również na trzecim przy 120km/h.
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
24 maja 2011, o 08:33 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
24 maja 2011, o 10:02 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To Kacper pojechał przynajmniej na ostro i bynajmniej się z tym nie pierdzielił
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
24 maja 2011, o 10:44 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie moja strona, nie moje słowa.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
24 maja 2011, o 10:56 |
|
|