Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 24 paź 2024, o 16:23



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kacperski napisał(a):
Nie moja strona, nie moje słowa. ;)


Nie moje słowa? :] Cytujesz w wypowiedzi fragment mówiący, że kto używa wymienionych wyrazów naprzemiennie jest imbecylem. Teraz piszesz, że to nie ty :hmm: Ja to tylko "powtórzyłem" po tobie ;P ;) ;)
Z góry zaznaczam, że osobiście wypowiedź z linku traktuję żartobliwie i dla mnie po prostu to brzmi: w/w wyrazy nie mają jednakowego znaczenia

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


24 maja 2011, o 11:09
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Znowu mnie w coś wkręcają, co za ludzie :P

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


24 maja 2011, o 11:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bartosz napisał(a):
Zawieszenie masz podkręcone na maksa? Olej wlałeś gęstszy? U mnie jest oryginalny olej, a jak już wspomniałem zawieszenie nie jest skręcone do końca bo miałem takie przypadki o których piszesz. Nie tylko na pierwszym biegu, ale również na trzecim przy 120km/h.


Z przodu mam progresywne sprężyny WP, olej musi być co najmniej 10W bo jest naprawdę twardo.

Bartosz napisał(a):
Z doświadczenia wiem, że Sv częściej idzie na koło jak jest tył twardszy, więc nie wiem czy w dobrą stronę idziesz....


Cytuj:
Tłumienie odbicia jest stricte powiązane z napięciem wstępnym sprężyn, ponieważ zwiększanie napięcia wstępnego zmniejsza tłumienie odbicia /przez zwiększenie działającej siły/ i aby zachować wcześniejsze proporcje powinno być skorygowane.

Tłumienie odbicia
• Zawieszenie tylne
Zbyt silne tłumienie odbicia może powodować:
- przeskakiwanie tylnego koła z wyboju na wybój, nie nadążanie za wgłębieniami w nawierzchni
- odbijanie się tylnego koła podczas hamowania
- przysiadanie tyłu podczas przyśpieszania, a tym samym podsterowność na wyjściach z zakrętów
- przegrzewanie amortyzatora; spadek sprawności w miarę jazdy

Zbyt słabe tłumienie odbicia może powodować:
- zbyt szybkie wysuwanie się tylnego zawieszenia podczas hamowania powodujące podskoczenie tyłu
- niestabilność przy „przekładaniu” motocykla z zakrętu w zakręt


Czyli wychodzi na to, że właśnie, jak zmniejszy się napięcie wstępne tyłu to zwiększy się tłumieni odbicia czyli przysiadanie tyłu - shimmy i odrywanie przedniego koła...nawet tego doświadczyłem - na obecnym ustawieniu 5/7 odkręciłem gaz na dwójce w pochyleniu to najpierw było shimmy, potem koło oderwało się od ziemi i poleciałem do zewnętrznej zakrętu...prawie w krawężnik :flaga: O tyle jest dobrze na tym ustawieniu, że jak mam długie łuki to jak w nie wpadam na 3ce czy 4ce to odkręcam gaz na full i spokojnie cały czas przyspieszam bez obawy o uślizgi.

Wcześniej jeździłem z ustawieniem tyłu 7/7 i nie spotykało mnie shimmy ani jakieś małe niekontrolowane wheelie...ale tył w zakrętach prowadził się nie pewnie, tak jakby przeskakiwał na wybojach... tyłek i lędźwia bolały potem :sad: Dodatkowo było niestabilnie przy ostrej zmianie kierunku, aż strach było w ogóle przesuwać się po siedzeniu i jeździłem jakbym kij połknął.

Dzisiaj mam polatać z towarzyszami po mieście to przed tym ustawię sobie 6/7, zabiorę też klucz pazurkowy (jeżdżę bez narzędzi bo walały mi się po całym schowku) to najwyżej potem jeszcze zwiększę na 7/7.


EDIT: zdecydowałem, że zrobię przekładkę tylnego monoshocka. Będzie pasował z GSX-Rów? Jak tak to których?


24 maja 2011, o 13:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu,, dalej wg mnie moto idzie lepiej na koło jak jest twarde zawieszenie, ale z miejsca, jak trzyma guma :)
Trochę pomieszałem, więc sprostuje swój błąd :) Co innego jest jeśli szarpiemy moto na pierwszym biegu do pionu, a co innego jak jedziemy 40-130km/h.
Jeżeli chodzi o jazdę to w Motocykliście Doskonałym było nawet napisane, że dobre(nie za miękkie) ustawienie tyłu dociąża podczas przyspieszania przednie koło :)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


24 maja 2011, o 15:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Racja, racja :)

Zagłębiłem się w temacie zmiany monoshock'a - pasuje napewno od GSX-R 1000 K3-K6 i od ZX6R 2003-2006, tylko, że przeszkadza koszyk akumulatora. Trzeba w nim wyciąć otwór i podłożyć coś, żeby aku się w tym koszyku do samego końca nie zapadało. Znając realia mojego warsztatu to dorobiłbym jakieś mocowanie akumulatora z bednarki :obity:


24 maja 2011, o 16:06
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 21 sie 2010, o 10:37
Posty: 39
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Po 5 minutach jazdy kiedy silnik się nagrzeje i zaczynają ciężko wchodzić biegi, czasem w ogóle się nie da żadnego wbić, na postoju jak wrzucam 1 sinik gaśnie. Naciągnąłem linkę ale nie pomogło, co to może być?


24 maja 2011, o 20:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zmień olej na początek.


24 maja 2011, o 21:12
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 21 sie 2010, o 10:37
Posty: 39
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale mam wymieniany przed sezonem, może zrobiłem na nim ze 100km. Cały problem się zaczął po wymianie uszczelniacza pręcika od sprzęgła bo mi przepuszczał.


24 maja 2011, o 21:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to coś żeś spieprzył przy wymianie. Zajrzyj tam. Już nie wspomnę, że trzeba od razu było napisać, że coś "naprawiałeś" przy sprzęgle.


24 maja 2011, o 21:41
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 21 sie 2010, o 10:37
Posty: 39
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
a co mogłem zrobic nie tak wyjełem wodzik wymieniłem uszczelniacz wyregulowałem sprzegło i wszystko.


25 maja 2011, o 09:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No jeśli przed dłubaniem w sprzęgle było ok, a po dłubaniu jest do dupy, to wniosek nasuwa się taki, że jednak coś mogłeś zrobić źle :mrgreen:
A co dokładnie, to bez kryształowej kuli raczej nie zgadniemy :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


25 maja 2011, o 09:45
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 12:49
Posty: 57
Lokalizacja: WX
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej,
jakoś mam dziwne wrażenie że moja suzi się kiepsko zbiera (porównywałem z Z750 niby powinno być tak samo a odstawałem) na co może mieć na to wpływ? Dajcie ogólny punkt zaczepienia, a ja się wgłębię w temat ...

Pozdrawiam
Zielony :)

motór 650S K5


25 maja 2011, o 11:28
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ca. 4s do setki i Vmax>210 ;)

PS. Dobrze przeciągnięty z750 wciągnie małą sv, fizyki nie oszukasz.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


25 maja 2011, o 11:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kacperski napisał(a):
ca. 4s do setki


Powiadają, że po strzale ze sprzęgła na starcie jest nawet 3s :mrgreen:


25 maja 2011, o 13:00
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nowy serial dla najmłodszych:
Jeździmy ze Słoniem odc.1 "Jak efektownie zaliczyć backflipa" :P

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


25 maja 2011, o 13:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu uczy i bawia hop sasa sialala / x3 :mrgreen:


25 maja 2011, o 16:22
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 12:49
Posty: 57
Lokalizacja: WX
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zaraza zaraz, SV650 jak w takim razie przyspiesza :hmm:


25 maja 2011, o 16:38
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:15
Posty: 109
Lokalizacja: k/Leżajsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S k6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć. Panowie kto ma czas i ochotę żeby rozebrać swoją SV i sprawdzić jedną rzecz?
Jaka jest odległość od przepustnicy do górnej krawędzi króćca ssącego przy skrajnym zamkniętym położeniu przepustnicy, tak jak jest zaznaczone na zdjęciu.
Podejrzewam, że jest to przyczyną sporadycznego gaśnięcia silnika przy nagłej przygazówce, przez to, że przepustnice zostają za bardzo przymknięte.

Foto:
Obrazek

_________________
Sv 650 S K6


25 maja 2011, o 18:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A dlaczego mogą zostać przymknięte? Czyżby nie dlatego, że są ustawione za niskie obroty biegu jałowego?

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


25 maja 2011, o 18:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2010, o 23:33
Posty: 623
Lokalizacja: Kobyłka WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: 1000 S K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy może mi ktoś pokazać na zdjęciu który należy wymienić opornik do kierów ledowych??? dzięks z góry.

_________________
Tak łatwo pomylić głupotę z odwagą, a rozsądek z tchórzostwem.


25 maja 2011, o 21:48
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL