Autor |
Wiadomość |
dasio
rowerzysta
Dołączył(a): 30 kwi 2011, o 22:51 Posty: 42 Lokalizacja: WCI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Krótko i zwięźle. Moto nie odpala. Aku nowy, kontrolki się świecą ale po wciśnięciu przycisku od rozrusznika tylko pstrykanie w kostce pod siedzeniem. Cóż to za zjawisko i co to za urządzenie (kostka pod siedzeniem)w zielonym ochronnym plastiku? Z góry dzięki!
|
3 cze 2011, o 20:24 |
|
|
AdaSu
motorowerzysta
Dołączył(a): 4 paź 2010, o 00:19 Posty: 83 Lokalizacja: Łódź
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dlaczego wtryski mają red line przy 11000 a gaźniki przy 10500obr/min skoro moc max jest katalogowo tu i tu przy 9tys obr/min? Czy odcinkę też mają o 500obr/min wyżej?
|
3 cze 2011, o 20:49 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bezpiecznik 30Amper - wymiana.
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
3 cze 2011, o 23:52 |
|
|
dasio
rowerzysta
Dołączył(a): 30 kwi 2011, o 22:51 Posty: 42 Lokalizacja: WCI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bezpieczniki sprawdziłem w pierwszej kolejności, są dobre. Jak się nazywa ta kostka? PS: Już wiem, przekaźnik
|
4 cze 2011, o 13:03 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To że nie jest przerwany, nie znaczy że jest dobry
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
4 cze 2011, o 23:46 |
|
|
MarcinK89
motorowerzysta
Dołączył(a): 11 wrz 2010, o 23:54 Posty: 63 Lokalizacja: Warszawa - Wesoła
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam następujący problem: Śmigałem sobie dzisiaj svką z godzinkę, nie oszczędzając jej jak zwykle, zajeżdżam u siebie na działkę zawracam spokojnie na niskich obrotach do garażu i motocykl zgasł Odpalam a tu patrze obroty się obniżyły na jakieś 900, ledwo prycha, strzela naprzemiennie z gaźnika i tłumika. Na obroty jakoś się wkręca, ale po zejściu strzeli z wydechu i potrafi zgasnąć. Dodaje że rok temu były regulowane zawory, gaźniki, wymienione świece. Dwa miesiące temu zmieniłem filtr powietrza na bardziej przelotowy ale nie wiem czy to ma jakiś związek Wydech seryjny. Czy to zapłon mógł się przestawić?? Czy jest możliwe że łańcuszek przeskoczył, bo pojawił się chyba jakiś dodatkowy niepokojący szum z silnika
Ostatnio edytowano 5 cze 2011, o 01:06 przez MarcinK89, łącznie edytowano 1 raz
|
5 cze 2011, o 00:54 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zalana świeca
|
5 cze 2011, o 00:59 |
|
|
jaco1509
chef master
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak podajesz kiedy był robiony serwis to podawaj przebieg, bo czas nie ma za bardzo z tym nic wspólnego. Co do łańcuszka nie ma takiej możliwości. Przestał Ci pracować jeden gar, a przyczyn musisz szukać.
_________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
|
5 cze 2011, o 01:57 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A może zagotował ci się? olej jest? płyn w chłodnicy jest? Swoją drogą, niektórzy mówią, że na lato lepiej jest lać wodę niż jakiś płyn, co o tym myślicie, ja i tak leję pół na pół.
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
5 cze 2011, o 12:13 |
|
|
MarcinK89
motorowerzysta
Dołączył(a): 11 wrz 2010, o 23:54 Posty: 63 Lokalizacja: Warszawa - Wesoła
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Olej jest, płyn też, a serwis jakieś 7,5 tys temu. Czyli to są objawy niepracowania jednego gara. To zdejmę fajkę z tylnego cylindra i zobaczę co będzie się działo.
|
5 cze 2011, o 13:00 |
|
|
jaco1509
chef master
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli chcesz zakamienić chłodnicę i zobaczyć trochę pary gdy zagotuje się woda, lub nawet wystrzelenie korka lub przewodu to zalewaj wodę. Ciekaw jestem kto takie głupoty opowiada.
_________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
|
5 cze 2011, o 19:23 |
|
|
slusar_o2
SV Rider
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 20:58 Posty: 522 Lokalizacja: Ruda Śl.
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W jaki sposób łańcuch może ulec szybszemu zużyciu? Poza zaniedbaniem smarowania. Miałem połowę naciągu (przebieg wtedy jakieś 15k, ale był nierównomiernie naciągnięty trochę, ale w granicach normy), i teraz po jakiś 7tys nie mam go W OGÓLE. Wisi jak szmata a ja go nie umiem już naciągnąć. Panicznie chciałem żeby dotrwał do końca sezonu, smarowałem go po każdej przejażdżce, a on cały czas się wyciągał. Wydaje mi się to aż niemożliwe żeby w tak krótkim czasie napęd uległ no już praktycznie zniszczeniu. Są jakieś inne "metody" (źle wyważone koło, etc) przy których takie jaja by się działy? Dodam że napęd mam seryjny, a przebieg jakieś 20-24kkm nie pamiętam dokładnie.
_________________
http://www.bikepics.com/members/slusar_o2/
|
5 cze 2011, o 19:51 |
|
|
barteq
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42 Posty: 306 Lokalizacja: ok. Oświęcimia
Płeć: mężczyzna
Moto: XT 600
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U mnie jak się napęd kończył to działo się tak samo. Po każdej jeździe >100km trzeba było naciągać. 24k km to wg. mnie w miarę normalny przebieg dla łańcucha. Szybciej zużywać się może jeśli był zbyt mocno napięty.
|
5 cze 2011, o 20:00 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja mam również oryginalny napęd i ze 21000km nakręcone. Obserwując zużywanie mogę powiedzieć, że od 19000km rozciąga się jak sznurek Masz końcówkę napędu i wg nie nakręciłeś normalny przebieg. Na dodatek przy nierównym rozciągnięciu łańcuch zużywa się dużo szybciej.
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
5 cze 2011, o 20:05 |
|
|
Maxim
motorowerzysta
Dołączył(a): 4 mar 2010, o 10:12 Posty: 99 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam prośbę. Ma ktoś oryginalny klucz do świec do SV650S K6 i jest z okolic Pruszkowa i pożyczy? Muszę wymienić świeczuszki, a nie dostałem razem z moto zestawu kluczy serwisowych i nie chce mi się zdejmować całej chłodnicy...
_________________ SV650S K6 Let's ride! http://www.outriders-team.pl/
|
5 cze 2011, o 22:03 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nasadka na świece+klucz fajkowy z przedłużką. Było sporo gimnastyki ale da się. Mówię o świecy przy chłodnicy. Przy tej na tylnym arze wystarczy zwykły klucz do świec z tesco za 10pln. E: Mówię o czymś takim: http://www.nokaut.pl/klucze-nasadowe/po ... 8-556.html + do tego nasadka na świece, opcjonalnie jakaś krótka przedłużka.
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
5 cze 2011, o 23:06 |
|
|
Maxim
motorowerzysta
Dołączył(a): 4 mar 2010, o 10:12 Posty: 99 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moze jednak znajdzie sie jakis sasiad. :-) A jaka dlugosc ma oryginalny klucz na wysokosc? Dzisiaj odbieram swiece to pokombinuje. ;-)
_________________ SV650S K6 Let's ride! http://www.outriders-team.pl/
|
6 cze 2011, o 09:34 |
|
|
szymekshow
rowerzysta
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 15:13 Posty: 14
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ostatnio w mojej SV 650 w wersji gaźnikowej na wolnych obrotach słychać dziwne cykanie. Wcześniej tego nie było i nie mam pojęcia co to może być. To cykanie odchodzi z silnika więc trochę mnie to martwi. Jakieś pomysły?
|
7 cze 2011, o 08:17 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Poczytaj o hałasującym napinaczu łańcucha rozrządu. Pełno tego na forum.
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
7 cze 2011, o 10:20 |
|
|
stanislove
motocyklista
Dołączył(a): 9 mar 2011, o 12:49 Posty: 181 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Oto problem, który zdarzył się pewnego poranka, a wcześniej go nie było w ogóle, również przyczyna jest mi zupełnie nie znana, gdyż wcześniej nic tego nie zapowiadało, ani żadnej przygody nie miałem, otóż jak puszczam gaz, to z wydechu strzela po prostu jak poje... wcześniej czasem strzelił jak nagle spod czerwonego pola zupełnie puściłem na jedynce albo dwójce, a teraz to strzela na każdym biegu.
Do tego dziwne "tssss" dochodzi z okolic silnika/chłodnicy. Nie ciągłe, ale takie przypadkowe, zarówno na neutralu jak i w czasie jazdy.
Jakieś diagnozy?
_________________ Mój Bzyk
|
7 cze 2011, o 18:06 |
|
|