Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 24 paź 2024, o 20:28



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 30 kwi 2011, o 22:51
Posty: 42
Lokalizacja: WCI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Krótko i zwięźle. Moto nie odpala. Aku nowy, kontrolki się świecą ale po wciśnięciu przycisku od rozrusznika tylko pstrykanie w kostce pod siedzeniem. Cóż to za zjawisko i co to za urządzenie (kostka pod siedzeniem)w zielonym ochronnym plastiku?
Z góry dzięki!


3 cze 2011, o 20:24
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2010, o 00:19
Posty: 83
Lokalizacja: Łódź
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dlaczego wtryski mają red line przy 11000 a gaźniki przy 10500obr/min skoro moc max jest katalogowo tu i tu przy 9tys obr/min? Czy odcinkę też mają o 500obr/min wyżej?


3 cze 2011, o 20:49
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dasio napisał(a):
Krótko i zwięźle. Moto nie odpala. Aku nowy, kontrolki się świecą ale po wciśnięciu przycisku od rozrusznika tylko pstrykanie w kostce pod siedzeniem. Cóż to za zjawisko i co to za urządzenie (kostka pod siedzeniem)w zielonym ochronnym plastiku?
Z góry dzięki!


Bezpiecznik 30Amper - wymiana.

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


3 cze 2011, o 23:52
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 30 kwi 2011, o 22:51
Posty: 42
Lokalizacja: WCI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bezpieczniki sprawdziłem w pierwszej kolejności, są dobre. Jak się nazywa ta kostka?
PS: Już wiem, przekaźnik :)


4 cze 2011, o 13:03
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To że nie jest przerwany, nie znaczy że jest dobry :)

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


4 cze 2011, o 23:46
Zobacz profil WWW
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2010, o 23:54
Posty: 63
Lokalizacja: Warszawa - Wesoła
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam następujący problem:
Śmigałem sobie dzisiaj svką z godzinkę, nie oszczędzając jej jak zwykle, zajeżdżam u siebie na działkę zawracam spokojnie na niskich obrotach do garażu i motocykl zgasł :/ Odpalam a tu patrze obroty się obniżyły na jakieś 900, ledwo prycha, strzela naprzemiennie z gaźnika i tłumika. Na obroty jakoś się wkręca, ale po zejściu strzeli z wydechu i potrafi zgasnąć. Dodaje że rok temu były regulowane zawory, gaźniki, wymienione świece. Dwa miesiące temu zmieniłem filtr powietrza na bardziej przelotowy ale nie wiem czy to ma jakiś związek :/ Wydech seryjny. Czy to zapłon mógł się przestawić?? Czy jest możliwe że łańcuszek przeskoczył, bo pojawił się chyba jakiś dodatkowy niepokojący szum z silnika :/


Ostatnio edytowano 5 cze 2011, o 01:06 przez MarcinK89, łącznie edytowano 1 raz



5 cze 2011, o 00:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zalana świeca :)


5 cze 2011, o 00:59
Zobacz profil
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak podajesz kiedy był robiony serwis to podawaj przebieg, bo czas nie ma za bardzo z tym nic wspólnego. Co do łańcuszka nie ma takiej możliwości. Przestał Ci pracować jeden gar, a przyczyn musisz szukać.

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


5 cze 2011, o 01:57
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A może zagotował ci się? olej jest? płyn w chłodnicy jest? Swoją drogą, niektórzy mówią, że na lato lepiej jest lać wodę niż jakiś płyn, co o tym myślicie, ja i tak leję pół na pół.

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


5 cze 2011, o 12:13
Zobacz profil WWW
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2010, o 23:54
Posty: 63
Lokalizacja: Warszawa - Wesoła
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Olej jest, płyn też, a serwis jakieś 7,5 tys temu. Czyli to są objawy niepracowania jednego gara. To zdejmę fajkę z tylnego cylindra i zobaczę co będzie się działo.


5 cze 2011, o 13:00
Zobacz profil
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pedros napisał(a):
...Swoją drogą, niektórzy mówią, że na lato lepiej jest lać wodę niż jakiś płyn...


Jeśli chcesz zakamienić chłodnicę i zobaczyć trochę pary gdy zagotuje się woda, lub nawet wystrzelenie korka lub przewodu to zalewaj wodę. Ciekaw jestem kto takie głupoty opowiada.

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


5 cze 2011, o 19:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2010, o 20:58
Posty: 522
Lokalizacja: Ruda Śl.
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W jaki sposób łańcuch może ulec szybszemu zużyciu? Poza zaniedbaniem smarowania.
Miałem połowę naciągu (przebieg wtedy jakieś 15k, ale był nierównomiernie naciągnięty trochę, ale w granicach normy), i teraz po jakiś 7tys nie mam go W OGÓLE. Wisi jak szmata a ja go nie umiem już naciągnąć. Panicznie chciałem żeby dotrwał do końca sezonu, smarowałem go po każdej przejażdżce, a on cały czas się wyciągał.
Wydaje mi się to aż niemożliwe żeby w tak krótkim czasie napęd uległ no już praktycznie zniszczeniu. Są jakieś inne "metody" (źle wyważone koło, etc) przy których takie jaja by się działy? Dodam że napęd mam seryjny, a przebieg jakieś 20-24kkm nie pamiętam dokładnie.

_________________
Obrazek
http://www.bikepics.com/members/slusar_o2/


5 cze 2011, o 19:51
Zobacz profil ICQ
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42
Posty: 306
Lokalizacja: ok. Oświęcimia
Płeć: mężczyzna
Moto: XT 600
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U mnie jak się napęd kończył to działo się tak samo. Po każdej jeździe >100km trzeba było naciągać. 24k km to wg. mnie w miarę normalny przebieg dla łańcucha.
Szybciej zużywać się może jeśli był zbyt mocno napięty.


5 cze 2011, o 20:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja mam również oryginalny napęd i ze 21000km nakręcone. Obserwując zużywanie mogę powiedzieć, że od 19000km rozciąga się jak sznurek ;) Masz końcówkę napędu i wg nie nakręciłeś normalny przebieg. Na dodatek przy nierównym rozciągnięciu łańcuch zużywa się dużo szybciej.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


5 cze 2011, o 20:05
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2010, o 10:12
Posty: 99
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam prośbę. Ma ktoś oryginalny klucz do świec do SV650S K6 i jest z okolic Pruszkowa i pożyczy? Muszę wymienić świeczuszki, a nie dostałem razem z moto zestawu kluczy serwisowych i nie chce mi się zdejmować całej chłodnicy... :(

_________________
SV650S K6
Let's ride! :) http://www.outriders-team.pl/


5 cze 2011, o 22:03
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
Posty: 908
Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nasadka na świece+klucz fajkowy z przedłużką. Było sporo gimnastyki ale da się. Mówię o świecy przy chłodnicy. Przy tej na tylnym arze wystarczy zwykły klucz do świec z tesco za 10pln.

E: Mówię o czymś takim: http://www.nokaut.pl/klucze-nasadowe/po ... 8-556.html + do tego nasadka na świece, opcjonalnie jakaś krótka przedłużka.

_________________
SV 650S Y --> SV 1000S K4


5 cze 2011, o 23:06
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2010, o 10:12
Posty: 99
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moze jednak znajdzie sie jakis sasiad. :-) A jaka dlugosc ma oryginalny klucz na wysokosc? Dzisiaj odbieram swiece to pokombinuje. ;-)

_________________
SV650S K6
Let's ride! :) http://www.outriders-team.pl/


6 cze 2011, o 09:34
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 15:13
Posty: 14
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ostatnio w mojej SV 650 w wersji gaźnikowej na wolnych obrotach słychać dziwne cykanie. Wcześniej tego nie było i nie mam pojęcia co to może być. To cykanie odchodzi z silnika więc trochę mnie to martwi. Jakieś pomysły?


7 cze 2011, o 08:17
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Poczytaj o hałasującym napinaczu łańcucha rozrządu. Pełno tego na forum.

_________________
SV liter z owiewkom:)


7 cze 2011, o 10:20
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 9 mar 2011, o 12:49
Posty: 181
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Oto problem, który zdarzył się pewnego poranka, a wcześniej go nie było w ogóle, również przyczyna jest mi zupełnie nie znana, gdyż wcześniej nic tego nie zapowiadało, ani żadnej przygody nie miałem, otóż jak puszczam gaz, to z wydechu strzela po prostu jak poje... wcześniej czasem strzelił jak nagle spod czerwonego pola zupełnie puściłem na jedynce albo dwójce, a teraz to strzela na każdym biegu.

Do tego dziwne "tssss" dochodzi z okolic silnika/chłodnicy. Nie ciągłe, ale takie przypadkowe, zarówno na neutralu jak i w czasie jazdy.

Jakieś diagnozy?

_________________
Mój Bzyk


7 cze 2011, o 18:06
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL