Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 06:10



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Jakie lejecie paliwo do Swoich maszyn? 
Autor Wiadomość
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jakie lejecie paliwo do Swoich maszyn?
Jeżeli się nie zatrzymujesz po drodze nigdzie, nie przejeżdżasz przez zakorkowane miasta to i 210km zrobi do zapalenia się żyd lampy przy prędkości 150km/h.
Najwięcej na rezerwie przejechałem 40km, ale to stałą prędkością 130km/h.

_________________
SVNERWUS


9 cze 2011, o 23:12
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2011, o 17:00
Posty: 12
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000n 2007
Post Re: Jakie lejecie paliwo do Swoich maszyn?
Czyli wszystko ok. Robiłem kiedyś test ile przejadę na rezerwie i doszedłem na 17L/ 245km. Ale była to jazda bardzo turystyczna.


10 cze 2011, o 08:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Jakie lejecie paliwo do Swoich maszyn?
Mieszacie tematy ;P
viewtopic.php?f=19&t=399&start=780

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


10 cze 2011, o 09:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
Post Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :D
http://www.scigacz.pl/Benzyna,a,osiagi, ... 16094.html

Ładnie, prosto i na temat - IMO nigdy nie było sensu wydawać kasy na 98 :)

_________________
"Riders create more problems than motorcycles are designed to handle"
SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640
http://www.bikepics.com/members/nok/


25 lip 2011, o 10:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :D
W skrócie bo chyba już o tym pisałem - 98 jest sens tankować tylko i wyłącznie do pojazdów z czujnikiem spalania stukowego i komputerem sterującym kątem wyprzedzenia zapłonu.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


25 lip 2011, o 10:53
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 maja 2010, o 21:16
Posty: 297
Lokalizacja: Poznań/Nowy Tomyśl
Płeć: mężczyzna
Post Re: Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :D
Jak ktoś naiwnie wierzył że więcej oktanów to zawsze większa moc i że tankując vpower racing z jego GS500 zrobi SRADA to tak, nie warto tankować 98 . Ale niezapominajcie o innej kwestii która także została poruszona. Tankownie zwykłej 98 w silniku nieprzystosowanym nie da żadnej korzyści poza trochę cichszą pracą. Ale już tankowanie wszelkich Ultimate,Vpower itp daje inne korzyści czyli czystszy, mniej zużyty,ciszej pracujący silnik itp., czego korzyści można nie doświadczyć bo rzadko ktoś jeździ do końca żywota silnika. Zwykła Vpower o ile się nic nie zmieniło ma przecież 95oktanów czyli nawet nie wabiła tym, że więcej oktanów=MOC. Ja czasami tankuję paliwa premium ale ze względu na wyżej wymienione zalety bo wiedziałem że mocy mi od tego nie przybędzie :)

_________________
Komar->WSK125->MZ ETZ 251->Yamaha XJ 600S Diversion->Suzuki GSXF750->Suzuki SV1000S


25 lip 2011, o 12:23
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 16:37
Posty: 1240
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: Z800
Post Re: Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :D
Ja standardowo pierwsze tankowanie po zimie wlewam coś z premium, wierząc że jakiś czynnik czyszczący zadziała :)

_________________
GS500 -> SV650S K3 -> Z800 Batmobile


25 lip 2011, o 12:34
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 maja 2010, o 21:16
Posty: 297
Lokalizacja: Poznań/Nowy Tomyśl
Płeć: mężczyzna
Post Re: Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :D
Jamez napisał(a):
Ja standardowo pierwsze tankowanie po zimie wlewam coś z premium, wierząc że jakiś czynnik czyszczący zadziała :)

Ja zawsze zalewam na zimę Vervą gdyż paliwa premium są także stabilniejsze przy dłuższym przechowywaniu.

_________________
Komar->WSK125->MZ ETZ 251->Yamaha XJ 600S Diversion->Suzuki GSXF750->Suzuki SV1000S


25 lip 2011, o 14:15
Zobacz profil
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :D
Zygzaker napisał(a):
http://www.scigacz.pl/Benzyna,a,osiagi,lepsza,E95,czy,E98,16094.html

Ładnie, prosto i na temat - IMO nigdy nie było sensu wydawać kasy na 98 :)


Ja tankuje 87 oct (odpowiednik 91 EU) do samochodu i najwyższą 91 (odpowiednik 95 EU) do moto, nie ze względu na większą moc która wcale nie będzie większa, ale ze względu na lepszą jakość droższego paliwa i mniejszą podatność na spalanie stukowe.

Droższe paliwo ma również 3 razy więcej środków czyszczących układ paliwowy w nim.

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


3 sie 2011, o 17:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Benzyna i moje 98 oktanów jest lepsze niż twoje 95 ... :D
Kilerpl napisał(a):
Ja tankuje 87 oct (odpowiednik 91 EU) do samochodu i najwyższą 91 (odpowiednik 95 EU) do moto, nie ze względu na większą moc która wcale nie będzie większa, ale ze względu na lepszą jakość droższego paliwa i mniejszą podatność na spalanie stukowe.

Droższe paliwo ma również 3 razy więcej środków czyszczących układ paliwowy w nim.


Z tym się zgadzam, droższe paliwa a więc z wyższą liczbą octanów mają kilka dodatków: środki myjące, czyszczące, antykorozyjne itd Z tego co się orientowałem to żeby mieć czystszy silnik nie wystarczy zatankować raz jak niektórzy myślą :) Czystszy silnik to lepsze spalanie i mniejsza emisja do środowiska - to główny powód. Większa moc? Pic na wodę. W warunkach laboratoryjnych jest to bardzo niewielki przyrost mocy, większy można zaobserwować przy zmianie warunków atmosferycznych. W autach sportowych czy wyczynowych najbardziej istotną "zaletą" stosowania paliwa o liczbie oktanowej 98 i wyższej (np101) jest jego wolniejsze spalanie (i tu zjawisko spalania stukowego). Natomiast na to zjawisko chyba najbardziej narażone są wysłużone silniki aut rajdowych niż seryjne.

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


3 sie 2011, o 18:51
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL