Autor |
Wiadomość |
fibat
SV Rider
Dołączył(a): 14 maja 2010, o 17:03 Posty: 496 Lokalizacja: warszawa/otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K6 sprzedany
|
Re: kilka koni więcej...
Przykładowy supersport startujący w Poznaniu w 2010 po: - wymianie całego wydechu, filtrów - wałków - sprężyn zaworów - wymianie elektroniki i strojeniu całości Moc wzrosła o 19KM przy wyjściu ze 105KM. 25% wzrost to byłoby 131KM a to wszystko już po pewnych ingerencjach w silnik.
_________________ Przekaż 1% podatku na zakup mojego nowego sprzęta
"nie puszczone bąki unoszą się do głowy, stąd biorą się posrane pomysły"
|
14 cze 2011, o 15:47 |
|
|
Carry
kluska
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05 Posty: 778 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
|
Re: kilka koni więcej...
W haykach jest możliwość uzyskania nawet i 40 koni, zależy od czego się startuje
_________________ ECU flashing - Carry/MotoTune +48600403686 Polub Nas:
Zapraszamy!
|
14 cze 2011, o 18:06 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: kilka koni więcej...
Akurat do Hayki masz zestawy nawet i do 300KM, kwestia kasy. Z takich ciekawostek, w aucie z 2,2l 185KM zrobiłem ok. 250KM bez turbiny. Ale o kosztach nie rozmawiajmy :-)
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
14 cze 2011, o 18:14 |
|
|
fibat
SV Rider
Dołączył(a): 14 maja 2010, o 17:03 Posty: 496 Lokalizacja: warszawa/otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K6 sprzedany
|
Re: kilka koni więcej...
Dlatego ujmowałem wzrost mocy procentowo. Niemniej jednak, tak czy inaczej można dostroić motocykl do potrzeb indywidualnych, odpowiednio zmieniając krzywą mocy i momentu, sam przyrost momentu w supersportach tylko przez zmianę map bez dłubania w silniku to ok. 15-20%, co jest dużą wartością. Jednak magików, którzy potrafią osiągnąć takie wyniki, można policzyć na palcach jednej ręki. Tego typu "wyżyłowane" modyfikacje oprócz wiedzy i doświadczenia, wymagają hamowni. No tak, ale to nie da rady bez zmian mechanicznych w silniku. Wynik przypuszczalny czy już zhamowałeś?
_________________ Przekaż 1% podatku na zakup mojego nowego sprzęta
"nie puszczone bąki unoszą się do głowy, stąd biorą się posrane pomysły"
|
14 cze 2011, o 18:28 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: kilka koni więcej...
242KM było na poprzednim setupie (przy 32 stopniach hamowane, w dolocie było 60 stopni :-)), w przyszłym tyg. robię strojenie na nowym setupie i na VP100, powinno być powyżej 250KM. Ale z seryjnym silnikiem nie ma to za wiele wspólnego :-)
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
14 cze 2011, o 18:32 |
|
|
blackSVrider
motorowerzysta
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 23:35 Posty: 58 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
|
Re: kilka koni więcej...
A tak z ciekawości: mówicie o mocy na kole czy na gołym silniku?
|
15 cze 2011, o 01:40 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: kilka koni więcej...
W Europie nikt nie mierzy mocy na kołach, tylko w Stanach tak robią.
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
15 cze 2011, o 07:57 |
|
|
fibat
SV Rider
Dołączył(a): 14 maja 2010, o 17:03 Posty: 496 Lokalizacja: warszawa/otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K6 sprzedany
|
Re: kilka koni więcej...
W motocyklach o których pisałem, chodziło o moc na kole, ws amochodach z tego co wiem to tak jak skwaro napisał.
_________________ Przekaż 1% podatku na zakup mojego nowego sprzęta
"nie puszczone bąki unoszą się do głowy, stąd biorą się posrane pomysły"
|
15 cze 2011, o 08:46 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: kilka koni więcej...
Ja osobiście nie chce zmieniać motocykla bo ten podoba mi się z wyglądu z charakterystyki pracy, koloru i w ogóle wszystko mi się w nim podoba a jeśli nadarzyłaby mi się okazja zwiększenia jego mocy za nie wielkie pieniądze to z chęcią bym skorzystał bo mocy nigdy za mało
|
15 cze 2011, o 09:59 |
|
|
Carry
kluska
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05 Posty: 778 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
|
Re: kilka koni więcej...
http://svforum.pl/viewtopic.php?f=10&t=3938tutaj masz w takim razie odpowiedni temat, wciąż leżący ale powoli pełzający już
_________________ ECU flashing - Carry/MotoTune +48600403686 Polub Nas:
Zapraszamy!
|
15 cze 2011, o 11:06 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: kilka koni więcej...
Cały czas czekam na postępy w kierunku SV1000 (ja mam model 2006r), jak coś już będzie to jestem pierwszy w kolejce
|
15 cze 2011, o 14:30 |
|
|
Carry
kluska
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05 Posty: 778 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
|
Re: kilka koni więcej...
SV1000 to trochę łatwiejsza sprawa jest Bo siedzi na procku takim samym jak w gixxach Tylko nie ma czasu się za to zabrać...
_________________ ECU flashing - Carry/MotoTune +48600403686 Polub Nas:
Zapraszamy!
|
15 cze 2011, o 23:29 |
|
|