Autor |
Wiadomość |
szydello
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:01 Posty: 712 Lokalizacja: W-wa Imielin, Międzyborów
Płeć: mężczyzna
Moto: 636 '03
|
fack - płyny, smary itd
Filtr Powietrza
połowa woli wymieniać co roku, połowa wybiera K&N
FIltr Oleju
KN-138 droższy HifloFiltro. tańszy
Olej Jeżeli nie lany wcześniej mineralny to: Castrol Power 1 Racing 10w-50
Łańcuch
czyszczenie: nafta NIE BENZYNA smarowanie: Bel-Ray motorex Motul Road PLUS
Płyn hamulcowy
Dot 4
Płyn chłodniczy
do chłodnic aluminiowych warto spojrzeć na temp maks.
_________________ była n k4
|
23 lut 2010, o 15:14 |
|
|
zvierzak
przewrotowiec
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:43 Posty: 832 Lokalizacja: Świdnik
Płeć: mężczyzna
Moto: 1100xx
|
Re: fack - płyny, smary itd
_________________
SV 650S K5 CBR 1100xx http://motocyklem.eu
|
25 lut 2010, o 22:28 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: fack - płyny, smary itd
Dorzuć jeszcze o benzynie bo w sumie po połowie wyjdzie, że śmigają na 95 i 98 .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
25 lut 2010, o 22:39 |
|
|
argOs
motorowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:32 Posty: 94 Lokalizacja: Rz-ów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
|
Re: fack - płyny, smary itd
Hej, czyściłem ostatnio łańcuch środkiem - Motul Chain Clean, a później użyłem smarowania Motul lube road. Teraz na łańcuchu warstwa smaru bardziej się klei niż przypomina świeżo nasmarowany łańcuch. Tak ma być?/Ja coś spieprzy...? /czy smarowanie takie ch...?
_________________ ____________________________ [Suzuki SV650S K5]
|
18 mar 2010, o 17:04 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: fack - płyny, smary itd
Taki smar. Wydaje mi się jednak ze za mało wstrząsnąłeś puszką.
Lepszy jest ten Motul Road Plus - nie klei się i smar ma biały kolor i łatwiej stwierdzić ze dobrze posmarowany jest łańcuch.
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
18 mar 2010, o 17:44 |
|
|
argOs
motorowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:32 Posty: 94 Lokalizacja: Rz-ów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
|
Re: fack - płyny, smary itd
Przy smarowaniu napędu natrafiłem jeszcze na nurtującą mnie sprawę. Jako, że jestem nowicjuszem w tych sprawach to może pytanie należy do tych "głupich" ale czy jak łańcuch opiera się na wahaczu tak jak na załączonym zdjęciu to tak ma być? Łańcuch wygląda, że jest naciągnięty dobrze, ale to że tak leży na tym wahaczu mimo zapiętego biegu mnie zastanawia.
_________________ ____________________________ [Suzuki SV650S K5]
|
18 mar 2010, o 19:44 |
|
|
selisek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
|
Re: fack - płyny, smary itd
Tam powinna być na wahaczu gumowa nakładka ale mniejsza z tym. Nie widzę.
Jeżeli łańcuch jest dobrze naciągnięty to nie ma problemu.
Poprawnie naciągnięty łańcuch. Jak siedzisz na moto to w połowie łańcucha masz mieć luz w dol i gore 1 - 1.5 cm. Spójrz w manuala.
Jak siedzisz na motorze to łańcuch nie leży na wahaczu.
Jak moto stoi samo to łańcuch może leżeć na tej gumowej nakładce delikatnie.
_________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
|
18 mar 2010, o 20:13 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: fack - płyny, smary itd
Już to kiedyś było Widzę nie sam Ty się troszkę wystraszyłeś czy zdziwiłeś .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
18 mar 2010, o 20:38 |
|
|
argOs
motorowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:32 Posty: 94 Lokalizacja: Rz-ów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
|
Re: fack - płyny, smary itd
Dzięki za wyjaśnienie ,teraz będę mógł spokojnie spać po nocach bo faktycznie trochę się nad tym dziwnym zjawiskiem zastanawiałem
_________________ ____________________________ [Suzuki SV650S K5]
|
18 mar 2010, o 21:12 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: fack - płyny, smary itd
Ze starego forum kojarzę debate ne ten temat ale z przyczyn oczywistych nie mogę tam zajrzeć. Ile maksymalnie moge wlać oleju do starej Svki? Normalnie powinno byc chyba 2,7l to wiem - ale niektórzy pisali, że leją więcej - nie zamierzam latać na gumie ale wiem, ze ktoś pisał, że miało to jakieśtam zalety.
_________________
SV650S K1
|
21 mar 2010, o 00:41 |
|
|
Dzikus
degustator whisky
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:42 Posty: 1305 Lokalizacja: Toronto
|
Re: fack - płyny, smary itd
Jak nie latasz na kole to raczej zalet większych nie ma...
_________________ BIKEPICS-DZIKUS
|
21 mar 2010, o 00:42 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: fack - płyny, smary itd
Też nie widzę żadnych zalet. Tyle, że rozrusznik będzie miał ciężej kręcić w gęstym oleju, a jego nadmiar prędzej czy później i tak powędruje odmą do filtra powietrza
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
21 mar 2010, o 10:01 |
|
|