Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 9 sty 2025, o 20:03



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2901 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 146  Następna strona
Jaki motocykl po SV? 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Jaki motocykl po SV?
kozik napisał(a):
B2RT napisał(a):
Zygzaker napisał(a):
Ta Hajka była jednak wyjątkowa - miała wymienioną pompę hamulcową na jakieś Brembo i dawało się nią wreszcie hamować ...


Podałeś główny argument dla którego nie kupiłem Hayki. Standard hamuje słabo. Choć ponoć od nowego modelu znacznie się poprawiły hamulce.


Motocyklami takimi jak Hayabusa na ogół ciężko się hamuje z racji wysokiej masy własnej. W takim motocyklu o takiej masie i mocy opony i łańcuch muszą być tu odpowiednie bo inaczej będą szły jak woda ale w trasie motocykl taki nam to wynagrodzi.


Hihi wywołałem wilka z lasu. Ekhm....uwaga. Zaczynam poem na temat zajebistości hebli w K12S....UWAGA! Są zajebiste!
Na poważnie to Suzi poległo w tej kwestii. BMW udowadnia, że owszem można. I wystarczą do tego 4 zaciski na klocek.

Hołduje starej wędkarskiej zasadzie: Twój zestaw jest tak mocny jak najsłabszy punkt.

Co ciekawe ta zasada sprawdza się w niemal wszystkich aspektach życia.

_________________
BMW K1200S


Ostatnio edytowano 18 lip 2011, o 13:15 przez B2RT, łącznie edytowano 2 razy



18 lip 2011, o 13:12
Zobacz profil WWW
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Jaki motocykl po SV?
kozik napisał(a):
W takim motocyklu o takiej masie i mocy opony i łańcuch muszą być tu odpowiednie bo inaczej będą szły jak woda ale w trasie motocykl taki nam to wynagrodzi.

Cytuj:
Od nowości do przebiegu 100 tyś. km motocykl zużył 7 zestawów napędowych, wliczając to zestaw fabrycznie montowany. W większości przypadków zakuwałem DID ZVM2.

Niecałe 15 kkm na najmocniejszy zestaw napędowy DID to jednak trochę mało, szczególnie jak na turystyczną jazdę...
Źródło

Ciekawe jak Kronos się do tego odniesie.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


18 lip 2011, o 13:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Jaki motocykl po SV?
B2RT napisał(a):
I wystarczą do tego 4 zaciski na klocek.


Na pewno dobrze to napisałeś? :>


18 lip 2011, o 14:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 14:23
Posty: 403
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSR750_L1
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Obrazek
...to już chyba pierwsze objawy starości... Chodzi mi po głowie ;P (Kawasaki W800)

_________________
GSR750_L1 Glass Sparkle Black
skąd ja to wiem, że ogon nie merda psem?!


18 lip 2011, o 16:08
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Piękna ta Kawa. Jak Anglik, tylko się nie psuje ;)

_________________
SV liter z owiewkom:)


18 lip 2011, o 17:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Obrazek

I żaden inny.
Komentarze w stylu "odpuść, to włoszczyzna" mnie nie ruszają :>


18 lip 2011, o 17:46
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Byle a) nowa b) rewelacyjnie utrzymywana c) głównie do zabawy ;)

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


18 lip 2011, o 19:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Wybieram odpowiedzi b i c :mrgreen: Jak szukać dobrej sztuki to na forum aprilii, serwis Alleszrot odpada.


18 lip 2011, o 20:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: Jaki motocykl po SV?
snow napisał(a):
Obrazek
...to już chyba pierwsze objawy starości... Chodzi mi po głowie ;P (Kawasaki W800)

Śmiesznie się tym pyrka, dosłownie :) Pozycja wygodna, fajnie się na dwójce wkręca, 180 leci :P , tylko jest straszliwie cichy - nie wiesz czy jedziesz czy nie :hmm: Jako piąty motocykl do taczania się w niedzielę mogłabym mieć, ale jakoś specjalnie nie urzeka.

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


18 lip 2011, o 20:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
Post Re: Jaki motocykl po SV?
kozik napisał(a):
Motocyklami takimi jak Hayabusa na ogół ciężko się hamuje z racji wysokiej masy własnej. (...)

Moim zdaniem masa własna nie ma wpływu na to jak działa pompa hamulcowa. Ja polubiłem agresywnie działające heble - w moim rozumieniu takie gdzie siła jaką trzeba przyłożyć do klamki aby zablokować przód jest niewielka - dla mnie łatwiej jest dozować wtedy siłę nacisku. W Hajce K8 miałem z tym problemy. Dla jednych zaleta - dla innych wada. Są też osoby, którym to nie przeszkadza. Ale mnie po przesiadce z takiego roweru jakim jest np. mały gixer było niezbyt miło :(

B2RT napisał(a):
(...) Ekhm....uwaga. Zaczynam poem na temat zajebistości hebli w K12S....UWAGA! Są zajebiste!(...)

To tylko kolejny dowód na to, że Cena Czyni Cuda - waga taka jak Hajki, ale po dołożeniu kilku gadżetów da radę coś wykombinować ...
B2RT napisał(a):
(...)Hołduje starej wędkarskiej zasadzie: Twój zestaw jest tak mocny jak najsłabszy punkt.(...)

Najsłabszym ogniwem zazwyczaj bywa człowiek, a co do połączenia człowiek + maszyna, to:
Keith Code napisał(a):
"Riders create more problems than motorcycles are designed to handle"


Motocykle "retro" są ciekawe ... mnie się cholernie podobają Thruxtony - koniecznie czerwone :)
Obrazek

_________________
"Riders create more problems than motorcycles are designed to handle"
SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640
http://www.bikepics.com/members/nok/


18 lip 2011, o 22:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 14:23
Posty: 403
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSR750_L1
Post Re: Jaki motocykl po SV?
...tak coś czuję, że next bike to będzie coś w klimacie cafe racer... czuję w moczu, że może być miło.
Po jakimś tam czasie jeżdżenia po polskich drogach chyba dociera do mnie, że udowadnianie kolesiom w posklejanych szpachlą beemkach, że nie ma sensu próbować startu spod świateł zaczyna mnie zwyczajnie nudzić.
Wolę posłuchać brzmienia fajnego komina (rozczarowałem się tym, że w800 nie słychać... bo liczyłem, że będzie to fajne bu-bu-bu-bu dwucylindrówki chłodzonej powietrzem...) hmmmm
ale... może "na początek" jakiś naked (powrót)... jakiś Triumph? Aprilia? albo po prostu Ducati...

_________________
GSR750_L1 Glass Sparkle Black
skąd ja to wiem, że ogon nie merda psem?!


18 lip 2011, o 23:09
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Zygzaker napisał(a):
B2RT napisał(a):
(...) Ekhm....uwaga. Zaczynam poem na temat zajebistości hebli w K12S....UWAGA! Są zajebiste!(...)

To tylko kolejny dowód na to, że Cena Czyni Cuda - waga taka jak Hajki, ale po dołożeniu kilku gadżetów da radę coś wykombinować ...

Rafał, hamulce od K12S podawane są jako przykład jak powinny działać hamulce w tego typu motocyklach. Nie mówmy o roczniku 2005 gdzie był skopane wspomaganie.
Co z tego, że coś tam można wykombinować z hayką, bo to trochę bez sensu. Z k12S też można coś tam wykombinować i będzie miał 200hp? Chodzi mi o stan w jakim moto wyjeżdża z fabryki. Dla mnie w Hayce fakt że hamulce są za słabe jest sporą wadą.
Co do ceny to różnica w używanych moto nie są już tak duża. Poza tym ja nie znajdę w sobie uwielbiania do marki BMW na zasadzie "bo to BMW". Mają w cholerę niedoróbek i rozwiązań za przeproszeniem z dupy, przy okazji każą sobie za to słono płacić. Tylko, że w niektórych aspektach są niedoścignieni i to jest fakt.

Zygzaker napisał(a):
B2RT napisał(a):
(...)Hołduje starej wędkarskiej zasadzie: Twój zestaw jest tak mocny jak najsłabszy punkt.(...)

Najsłabszym ogniwem zazwyczaj bywa człowiek, a co do połączenia człowiek + maszyna, to:


Pewnie, że tak. Tylko powiedz tak szczerze. Czy marne hamulce Hayki to plus czy minus? Nie bądźmy obiektywni niczym testerzy magazynu "Motocykl" - gdzie zawsze wygrywa BMW ;). Nie ma sensu bronić rzeczy które są wadami. Fakt, że jest to słaby punkt hayki w niczym jej nie ujmuje. Jak ktoś chce mieć dominatora w przyśpieszaniu i top speed to Hayka jest do tego idealna.


@snow - chyba każdy ma taki moment, że przestaje go jarać przyśpieszenie, prędkość itd. Mi zaczynają kręcić się po głowie właśnie pojazdy z charakterem. W nosie z tym ile koni tam siedzi ile czasu potrzeba żeby przekroczyć setkę. Ba czy w ogóle da się przekroczyć setkę :D FUN się liczy a każdy znajduje go w czymś innym.

_________________
BMW K1200S


19 lip 2011, o 07:16
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2011, o 22:42
Posty: 117
Lokalizacja: Miasto na 2 litery UĆ
Płeć: mężczyzna
Moto: Abarth
Post Re: Jaki motocykl po SV?
B2RT napisał(a):
@snow - chyba każdy ma taki moment, że przestaje go jarać przyśpieszenie, prędkość itd. Mi zaczynają kręcić się po głowie właśnie pojazdy z charakterem. W nosie z tym ile koni tam siedzi ile czasu potrzeba żeby przekroczyć setkę. Ba czy w ogóle da się przekroczyć setkę :D FUN się liczy a każdy znajduje go w czymś innym.


Mądre słowa - mnie już powoli przechodzi, niczym sraczka, myślenie o mocniejszym sprzęcie niż SV 650S. Napaliłem się po powrocie z trasy na GSXR 750, tylko dlatego, że nie byłem w stanie na autostradzie dogonić dwóch sprzętów - nawet nie wiem jakich, za daleko były. Ale przecież prawda jest taka, że GSXR 750 też czymś a właściwie ja na nim, możemy zostać objeżdżeni.

Ech to myślenie o byciu najszybszym kogutem we wsi! :kerm:

Tom


19 lip 2011, o 09:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Jaki motocykl po SV?
TPS napisał(a):
B2RT napisał(a):
@snow - chyba każdy ma taki moment, że przestaje go jarać przyśpieszenie, prędkość itd. Mi zaczynają kręcić się po głowie właśnie pojazdy z charakterem. W nosie z tym ile koni tam siedzi ile czasu potrzeba żeby przekroczyć setkę. Ba czy w ogóle da się przekroczyć setkę :D FUN się liczy a każdy znajduje go w czymś innym.


Mądre słowa - mnie już powoli przechodzi, niczym sraczka, myślenie o mocniejszym sprzęcie niż SV 650S. Napaliłem się po powrocie z trasy na GSXR 750, tylko dlatego, że nie byłem w stanie na autostradzie dogonić dwóch sprzętów - nawet nie wiem jakich, za daleko były. Ale przecież prawda jest taka, że GSXR 750 też czymś a właściwie ja na nim, możemy zostać objeżdżeni.

Ech to myślenie o byciu najszybszym kogutem we wsi! :kerm:

Tom

Tak Buza to nie tylko prędkość i bycie najszybszym ale płynna jazda po nierównych i dziurawych drogach. Kiedy przy tej samej prędkości buzą przemkniemy po koleinach to np: taka GSXR-a będzie nam już jeździć po całej drodze. Mało co wytraca takie motocykle z równowagi nawet przy dużych prędkościach.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


19 lip 2011, o 13:14
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
Post Re: Jaki motocykl po SV?
B2RT napisał(a):
(...) Tylko powiedz tak szczerze. Czy marne hamulce Hayki to plus czy minus? Nie bądźmy obiektywni niczym testerzy magazynu "Motocykl" - gdzie zawsze wygrywa BMW ;). Nie ma sensu bronić rzeczy które są wadami. Fakt, że jest to słaby punkt hayki w niczym jej nie ujmuje. Jak ktoś chce mieć dominatora w przyśpieszaniu i top speed to Hayka jest do tego idealna.(...)

Dla mnie hamulce Hajki K8 (na tej tylko jeździłem) były jej słabością. Po zejściu z gixa 3/4 na gixa 1.3 brakowąło mi wyczucia w heblu, na skutek czego musiałem znacznie mocniej zaciskać paluchy. Przeszkadzało mi to cholernie w dohamowaniu do winkla - miałem wyższe prędkości niż na moim rowerku, ale mniejszą kontrolę. Dwa razy przepędzlowałem wejście w winkiel bo dziabąłem przednie heble zbyt mocno i miałem uślizg przodu - jechałem więc prosto zamiast na siłę pakowac się w zakręt (na lotnisku to było, więc "no problem" ...

Ale np. taki Mariusz "Lovtza" uważa, że (http://www.tinyurl.pl?4N9g2Wlz):
Lovtza napisał(a):
(...)Spotkałem się z opiniami, że nowa Hayabusa ma zbyt słabe hamulce. Dyskusyjna teoria. Moim zdaniem te, które są, w zupełności wystarczają, natomiast prawdziwym problemem jest ich dozowalność i czucie. Oczywiście można na tym polu wiele poprawić poprzez wymianę przewodów na stalowe, ale nie jest to wyczynowy motocykl wyścigowy, aby byłoby miło, gdyby Japończycy w końcu nauczyli się dbać o takie detale.(...)


B2RT napisał(a):
@snow - chyba każdy ma taki moment, że przestaje go jarać przyśpieszenie, prędkość itd. Mi zaczynają kręcić się po głowie właśnie pojazdy z charakterem. (...)

Każdy ma swoje własne znaczenie dla słowa "charakter" w odniesieniu do motocykla. Jak dla mnie sportowe motocykle używane zgodnie z ich przeznaczeniem mają charakter :) I wcale nie mam tutaj na myśli zapierdzielania z dużymi prędkościami po obwodnicach miast. Mnie "jara" winkolowanie - a do tego retro trochę się mniej nadaje. Jasne - kiedyś to były kapitalne motocykle (pierwowzory) i można na nich jeździć dynamicznie. Ale to nie jest to samo co np. SV.

Ale i tak (synkretyzm ;P ) kręci mnie Thruxton, Scrambler czy Bonneville :obity:
Ktoś jeździł może Triumphami Classic? Jakieś opinie?

kozik napisał(a):
(...)Tak Buza to nie tylko prędkość i bycie najszybszym ale płynna jazda po nierównych i dziurawych drogach. Kiedy przy tej samej prędkości buzą przemkniemy po koleinach to np: taka GSXR-a będzie nam już jeździć po całej drodze. Mało co wytraca takie motocykle z równowagi nawet przy dużych prędkościach.

Co do płynności i speeda się zgodzę. Co do tego wożenia gixa po całej drodze już nie :P

_________________
"Riders create more problems than motorcycles are designed to handle"
SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640
http://www.bikepics.com/members/nok/


19 lip 2011, o 14:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Zygzaker napisał(a):
Dla mnie hamulce Hajki K8 (na tej tylko jeździłem) były jej słabością. Po zejściu z gixa 3/4 na gixa 1.3 brakowąło mi wyczucia w heblu, na skutek czego musiałem znacznie mocniej zaciskać paluchy. ..


Nie potrafię zrozumieć dlaczego w Hayce nie ma fabrycznie oplotów. Co do dozowalności hamulców znów za przykład podam BMW. K12S w pierwszym roku miało zrypane wspomaganie i właśnie dozowolność była często krytykowana. Łapały losowo albo za mocno albo za słabo. W następnym roku zostało to poprawione. Dlaczego w Hayce tego nie zrobiono?
Nie chodzi mi o jakiekolwiek deprecjonowanie tego motocykla, tylko kurde jak się robi rakietę to nie można zapomnieć o innych elementach, szczególnie tak ważnych jak heble. Inną sprawą jest to że wcale nie koniecznie oploty będą lekiem na całe zło.


Co do charakteru w motocyklu to też temat rzeka i każdy będzie miał inne zdanie :). Ja lubię nakedy, walkę z wiatrem poczucie prędkości. Tego wszystkiego nie mam w K12S, tylko że BMW potrzebuję do sportowo-turystycznego przemieszczania się po UE.

_________________
BMW K1200S


Ostatnio edytowano 19 lip 2011, o 15:09 przez B2RT, łącznie edytowano 1 raz



19 lip 2011, o 15:06
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 26 lut 2010, o 11:22
Posty: 488
Lokalizacja: Gdańsk
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Zygzaker napisał(a):

(synkretyzm ;P )



:mrgreen:

_________________
sv 650 s K5 - blue sucz


19 lip 2011, o 15:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Zygzaker napisał(a):
B2RT napisał(a):
(...) Tylko powiedz tak szczerze. Czy marne hamulce Hayki to plus czy minus? Nie bądźmy obiektywni niczym testerzy magazynu "Motocykl" - gdzie zawsze wygrywa BMW ;). Nie ma sensu bronić rzeczy które są wadami. Fakt, że jest to słaby punkt hayki w niczym jej nie ujmuje. Jak ktoś chce mieć dominatora w przyśpieszaniu i top speed to Hayka jest do tego idealna.(...)

Dla mnie hamulce Hajki K8 (na tej tylko jeździłem) były jej słabością. Po zejściu z gixa 3/4 na gixa 1.3 brakowąło mi wyczucia w heblu, na skutek czego musiałem znacznie mocniej zaciskać paluchy. Przeszkadzało mi to cholernie w dohamowaniu do winkla - miałem wyższe prędkości niż na moim rowerku, ale mniejszą kontrolę. Dwa razy przepędzlowałem wejście w winkiel bo dziabąłem przednie heble zbyt mocno i miałem uślizg przodu - jechałem więc prosto zamiast na siłę pakowac się w zakręt (na lotnisku to było, więc "no problem" ...

Ale np. taki Mariusz "Lovtza" uważa, że (http://www.tinyurl.pl?4N9g2Wlz):
Lovtza napisał(a):
(...)Spotkałem się z opiniami, że nowa Hayabusa ma zbyt słabe hamulce. Dyskusyjna teoria. Moim zdaniem te, które są, w zupełności wystarczają, natomiast prawdziwym problemem jest ich dozowalność i czucie. Oczywiście można na tym polu wiele poprawić poprzez wymianę przewodów na stalowe, ale nie jest to wyczynowy motocykl wyścigowy, aby byłoby miło, gdyby Japończycy w końcu nauczyli się dbać o takie detale.(...)


B2RT napisał(a):
@snow - chyba każdy ma taki moment, że przestaje go jarać przyśpieszenie, prędkość itd. Mi zaczynają kręcić się po głowie właśnie pojazdy z charakterem. (...)

Każdy ma swoje własne znaczenie dla słowa "charakter" w odniesieniu do motocykla. Jak dla mnie sportowe motocykle używane zgodnie z ich przeznaczeniem mają charakter :) I wcale nie mam tutaj na myśli zapierdzielania z dużymi prędkościami po obwodnicach miast. Mnie "jara" winkolowanie - a do tego retro trochę się mniej nadaje. Jasne - kiedyś to były kapitalne motocykle (pierwowzory) i można na nich jeździć dynamicznie. Ale to nie jest to samo co np. SV.

Ale i tak (synkretyzm ;P ) kręci mnie Thruxton, Scrambler czy Bonneville :obity:
Ktoś jeździł może Triumphami Classic? Jakieś opinie?

kozik napisał(a):
(...)Tak Buza to nie tylko prędkość i bycie najszybszym ale płynna jazda po nierównych i dziurawych drogach. Kiedy przy tej samej prędkości buzą przemkniemy po koleinach to np: taka GSXR-a będzie nam już jeździć po całej drodze. Mało co wytraca takie motocykle z równowagi nawet przy dużych prędkościach.

Co do płynności i speeda się zgodzę. Co do tego wożenia gixa po całej drodze już nie :P


Może z tym wożeniem po całej drodze to trochę przesadziłem ;) Przed SV-ką jak jeździłem dwoma podobnymi gabarytowo sprzętami to widziałem niekiedy przed sobą jak kogoś na mniejszym moto potrafiło zarzucić na nierównym a ja przemknąłem bez szwanku. Dodam jeszcze że ja do rosłych ludzi raczej nie należne i w tak ekstremalnych sytuacjach to raczej moto miało na dymną władze niż ja nad nim :D Jeśli chodzi o prędkość na takim motocyklu to potrafi być ona niekiedy złudna bo jej po prostu nie czuć a jak przychodzi do hamowania to dopiero wtedy zaczynaj się schody.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


19 lip 2011, o 16:39
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Ja zawsze lubiłem Hajkę. Przy zmianie z SV na coś innego brałem ją pod uwagę jako opcję - ale wolałem 3/4 z powodu zastosowań do jakich chciałem używać motocykla. Moja fascynacja (bo chyba tak to muszę nazwać :wstyd: ) GSX 1300R pojawiła się dopiero gdy miałem okazję trochę na nim pojeździć w tych samych warunkach w jakich jeździłem moim gixerem - kolega miał Hajkę, więc się zamienialiśmy :mrgreen: .

Fakt - 70 kg różnicy to było dużo, ale łatwość z jaką Hajką mi się śmigało - np. w Radomiu była zaskakująca. I bardzo, ale to bardzo, bardzo, bardzo mnie ten sprzęt wkręcił :D . Jego wygląd też mi pasuje - chociaż ja jestem z tych osobników, którym styl "rat bike" a' la "Pan Samochodzik" też się podoba - w sumie najważniejsze żeby był dobry silnik, rama, zawiasy, heble, opony i jakieś owiewki :spoko:

Więc przy pisaniu o Hajce jestem niezbyt obiektywny - w grę wchodzą emocje :P

Ale jeszcze na Hajke nie czas - chcę jeszcze trochę pobawić się na motocyklach do "wygłupiania się" :obity:

_________________
"Riders create more problems than motorcycles are designed to handle"
SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640
http://www.bikepics.com/members/nok/


19 lip 2011, o 22:39
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Jaki motocykl po SV?
a co z ZZR1400?

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


19 lip 2011, o 22:55
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2901 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 146  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL