Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 11 sty 2025, o 01:02



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu 
Autor Wiadomość
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2011, o 11:17
Posty: 19
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Sv 650 SK4
Post Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Witam. Mój problem wygląda następująco: Mam Sv-ke z 2004 roku (wtrysk) przy odkręceniu manety do końca z wydechu idzie piękny ogień - moto strzela ale za sobą zostawia czarną chmurkę. Drugim problemem jest to że przeciągając ją na biegach 2-3 motocykl dostaje muła w pewnym momencie - trwa on około 1-2 sekundy. Filtr powietrza jest okey, co do świec miały na sobie czarny smolisty nalot tak jak by motocykl dostawał za dożą dawkę paliwa. Proszę o pomoc :(
Posiadam przelotowy tłumik Loe Vince SBK.


18 lip 2011, o 22:47
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
A olej kiedy był wymieniany?

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


18 lip 2011, o 23:04
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2011, o 11:17
Posty: 19
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Sv 650 SK4
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Jakieś 400 km temu.

EDIT:
Wlałem motula 5100.


19 lip 2011, o 11:31
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 14:19
Posty: 185
Lokalizacja: Wielkopolska
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Odkręcenie manety na biegu czy na luzie?
Okręcasz mantę i idzie ogień czy po puszczeniu Manety jak schodzi masz ogień?


Najpierw zobaczyłbym synchro wtrysków było na forum opcja Szukaj.

Na biegu to źle jak na luzie to jeszcze ok bo masz przelot.

Sprawdź pod filtrem czy w air boxie nie masz oleju.


2 problem
Paliwo? tankuj 95 najwyżej dodaj denaturat nie wiem jakie dawkowanie, w samochodzie na 60 litrów pół litra dawałem.

Nie polecam wynalazków typu STP czy innych poprawiających kondycję - szkoda kasy.

Sprawdź złącze diagnostyczne (opcja na forum SZUKAJ).

I to samo zalecenie sychro przepustnic.

_________________
www.RomexWronki.pl


19 lip 2011, o 11:40
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2011, o 11:17
Posty: 19
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Sv 650 SK4
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Tłumik mam przelotowy. Kopci na luzie, tzn. jak mu manete odkręcam na maxa to wali dymem a tak to jak mu gazuje to strzela i nie kopci strzela ogniem bo przelotówka.

Denerwujące jest to mulenie tak jak pisałem wcześniej. Takie uczucie jak by go coś dławiło.


19 lip 2011, o 13:10
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Piszesz, że świece okopcone, może wypada nowe wkręcić? Wiesz jak dajesz na luzie ognia do oporu, odcina załącza się to może i panewki by ci szły... tylko panewka chyba na siwo wali?

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


19 lip 2011, o 14:46
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 23:36
Posty: 126
Lokalizacja:
Płeć: mężczyzna
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Na mój gust poświęć mu trochę czasu i zrób:
-czyszczenie/wymiana filtra powietrza w zależności co tam masz
-wymiana świec
-synchronizacja wtrysków
-regulacja czujnika położenia przepustnicy (TPS)

ew. próba zalania innym paliwem (może stało się to po tankowaniu?) ostatnio przekonałem się o tym że nawet na markowej stacji można niezłego syfu pociągnąć..

Jeśli te podstawowe ale ważne rzeczy nie pomogą, możemy myśleć dalej..

_________________
SV 650N k4


19 lip 2011, o 15:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Możesz sprawdzić czy nie masz błędów w ECU. Serwisówka opisuje jak przejść do trybu serwisowego.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


19 lip 2011, o 20:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Pedros napisał(a):
tylko panewka chyba na siwo wali?

Co ma panewka do kopcenia?

mejdej143 napisał(a):
....


Regulacja Cię pewnie czeka skoro muli, a przy odkręceniu do oporu zawsze ciut zakopci bo odcina zapłon. Tak myślę.

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


21 lip 2011, o 00:17
Zobacz profil WWW
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
spyra78 napisał(a):
Pedros napisał(a):
tylko panewka chyba na siwo wali?

Co ma panewka do kopcenia?

Bo jak panewka się zesra to też kopci.

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


23 lip 2011, o 15:43
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Pedros napisał(a):
Co ma panewka do kopcenia?

Bo jak panewka się zesra to też kopci.


Ale czemu? Powiedz jeśli wiesz. Ja nie wiem jaki ma związek kopcenie z walniętą panewką, więc pytam.

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


23 lip 2011, o 18:26
Zobacz profil WWW
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2010, o 21:37
Posty: 90
Lokalizacja: SPS ....
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S K6
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Dodam swoje skromne zdanie:

- panewa nie ma nic do kopcenia to inna sekcja silnika
- możliwe przegrzane pierścienie zgarniające olej
- możliwe wypalone gniazda zaworowe
- świece, choć tu musiała by być trochę nie równa praca silnika
- uszkodzony mechanicznie jeden z wtrysków, (nie precyzyjne dawkowanie)

Pytanie czy siwy dym idzie regularnie czy tylko przy odkręceniu.
Jak zużycie oleju wygląda na przestrzeni 6k km?

_________________
--------------------------
SV 650S K6
Pogoda czyni motocykliste :)


24 lip 2011, o 22:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Vespucci napisał(a):
- panewa nie ma nic do kopcenia...
-

No właśnie :]

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


24 lip 2011, o 23:07
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 26 lut 2010, o 07:21
Posty: 187
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: rsv 1000r tuono
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Jak wali na czarno to za dużą dawkę paliwa dostaje :] Sprawdź przez złącze diagnostyczne czy nie ma jakiś błędów, a jak nie to czeka Cię wizyta u "zanchora" ;)

_________________
SV 650 n '00 -> SV 1000 s '03 -> RSV 1000R Tuono '06


25 lip 2011, o 06:18
Zobacz profil
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
To już 100 000 mil masz na liczniku?? Podobno te silniki powinny być wieczne :hmm:

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


25 lip 2011, o 08:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Kilerpl napisał(a):
To już 100 000 mil masz na liczniku?? Podobno te silniki powinny byc wieczne :hmm:


Ja ciągle szukam odpowiedzi na pytanie ile silnik/skrzynia wytrzyma w małej SV, nie biorąc pod uwagę wymiany łańcuchów rozrządu. Dla Hayki 200tyś. to nie problem, dla turystycznego BMW czasem 300tyś. nie jest problemem. Czytając nasze forum to można stwierdzić że w gaźnikowej po 50tyś. lecą panewki i silnik złom. Kiedyś widziałem w niemieckim ogłoszeniu gaźnikową co miała prawie 100tyś. km, ale nie było informacji o wykonanych naprawach. W nowej budzie maksymalnie widziałem z przebiegiem 85 tyś.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


25 lip 2011, o 19:39
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2011, o 11:17
Posty: 19
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Sv 650 SK4
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Ona jakby zacina się na 5 tys obrotów na jakiś czas, dodaje gazu na maxa i ciągnie dalej :/

Da sie z tym jeździć ale coś jest nie tak, bo tak nie powinno się robić :/ chce to jakoś naprawić u kogoś tylko jak?


25 lip 2011, o 22:28
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2011, o 11:17
Posty: 76
Lokalizacja: KSU
Płeć: mężczyzna
Moto: cbf600s
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Kopceniem się nie przejmuj bo jak na maksa rolkę odkręcisz to: kopci przez odcięcie zapłonu.. a także leci przez to sadza z komina :] no chyba że ten dymek jest dość gesty :P

A co do mulenia to ostatnio na zx6-r miałem to samo <sprzedawca mówił że po synchro<bank>> ...najlepiej zrób synchro gaźników, regulacje zaworów, ewentualnie zapłon. ale stawiam złe regulacje .. jednym słowem 600zł (około) nie twoje :]

_________________
moturrrr....


28 lip 2011, o 18:04
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 10:36
Posty: 94
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2012
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
z tym "blokowaniem sie" ja tak miałem w GSie 500 ale tam są gaźniki- wina leżała w złym ich wyregulowaniu, zła była dawka paliwa, nieodpowiednia do dawki powietrza. Po regulacji latał jak zly, może czas coś pokombinować z regulacją wtrysków czy cos w tym stylu- nie znam się więc poprawcie mnie jak pieprzę głupoty. :)


6 lut 2012, o 14:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2808
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Nie masz zdemontowanego systemu Pair??
Jest to dodatkowe powietrze(wężyk w dekielku głowicy o ile pamiętam), aby wypalić resztki.
A sonda lambda jak??


6 lut 2012, o 15:11
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL