Autor |
Wiadomość |
mejdej143
rowerzysta
Dołączył(a): 26 cze 2011, o 11:17 Posty: 19
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Sv 650 SK4
|
Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Witam. Mój problem wygląda następująco: Mam Sv-ke z 2004 roku (wtrysk) przy odkręceniu manety do końca z wydechu idzie piękny ogień - moto strzela ale za sobą zostawia czarną chmurkę. Drugim problemem jest to że przeciągając ją na biegach 2-3 motocykl dostaje muła w pewnym momencie - trwa on około 1-2 sekundy. Filtr powietrza jest okey, co do świec miały na sobie czarny smolisty nalot tak jak by motocykl dostawał za dożą dawkę paliwa. Proszę o pomoc Posiadam przelotowy tłumik Loe Vince SBK.
|
18 lip 2011, o 22:47 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
A olej kiedy był wymieniany?
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
18 lip 2011, o 23:04 |
|
|
mejdej143
rowerzysta
Dołączył(a): 26 cze 2011, o 11:17 Posty: 19
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Sv 650 SK4
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Jakieś 400 km temu.
EDIT: Wlałem motula 5100.
|
19 lip 2011, o 11:31 |
|
|
ha44
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 14:19 Posty: 185 Lokalizacja: Wielkopolska
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Odkręcenie manety na biegu czy na luzie? Okręcasz mantę i idzie ogień czy po puszczeniu Manety jak schodzi masz ogień?
Najpierw zobaczyłbym synchro wtrysków było na forum opcja Szukaj.
Na biegu to źle jak na luzie to jeszcze ok bo masz przelot.
Sprawdź pod filtrem czy w air boxie nie masz oleju.
2 problem Paliwo? tankuj 95 najwyżej dodaj denaturat nie wiem jakie dawkowanie, w samochodzie na 60 litrów pół litra dawałem.
Nie polecam wynalazków typu STP czy innych poprawiających kondycję - szkoda kasy.
Sprawdź złącze diagnostyczne (opcja na forum SZUKAJ).
I to samo zalecenie sychro przepustnic.
_________________ www.RomexWronki.pl
|
19 lip 2011, o 11:40 |
|
|
mejdej143
rowerzysta
Dołączył(a): 26 cze 2011, o 11:17 Posty: 19
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Sv 650 SK4
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Tłumik mam przelotowy. Kopci na luzie, tzn. jak mu manete odkręcam na maxa to wali dymem a tak to jak mu gazuje to strzela i nie kopci strzela ogniem bo przelotówka.
Denerwujące jest to mulenie tak jak pisałem wcześniej. Takie uczucie jak by go coś dławiło.
|
19 lip 2011, o 13:10 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Piszesz, że świece okopcone, może wypada nowe wkręcić? Wiesz jak dajesz na luzie ognia do oporu, odcina załącza się to może i panewki by ci szły... tylko panewka chyba na siwo wali?
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
19 lip 2011, o 14:46 |
|
|
3kkk
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 23:36 Posty: 126 Lokalizacja: Uć
Płeć: mężczyzna
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Na mój gust poświęć mu trochę czasu i zrób: -czyszczenie/wymiana filtra powietrza w zależności co tam masz -wymiana świec -synchronizacja wtrysków -regulacja czujnika położenia przepustnicy (TPS)
ew. próba zalania innym paliwem (może stało się to po tankowaniu?) ostatnio przekonałem się o tym że nawet na markowej stacji można niezłego syfu pociągnąć..
Jeśli te podstawowe ale ważne rzeczy nie pomogą, możemy myśleć dalej..
_________________ SV 650N k4
|
19 lip 2011, o 15:56 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Możesz sprawdzić czy nie masz błędów w ECU. Serwisówka opisuje jak przejść do trybu serwisowego.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
19 lip 2011, o 20:40 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Co ma panewka do kopcenia? Regulacja Cię pewnie czeka skoro muli, a przy odkręceniu do oporu zawsze ciut zakopci bo odcina zapłon. Tak myślę.
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
21 lip 2011, o 00:17 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Co ma panewka do kopcenia? Bo jak panewka się zesra to też kopci.
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
23 lip 2011, o 15:43 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Ale czemu? Powiedz jeśli wiesz. Ja nie wiem jaki ma związek kopcenie z walniętą panewką, więc pytam.
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
23 lip 2011, o 18:26 |
|
|
Vespucci
motorowerzysta
Dołączył(a): 23 wrz 2010, o 21:37 Posty: 90 Lokalizacja: SPS ....
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S K6
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Dodam swoje skromne zdanie:
- panewa nie ma nic do kopcenia to inna sekcja silnika - możliwe przegrzane pierścienie zgarniające olej - możliwe wypalone gniazda zaworowe - świece, choć tu musiała by być trochę nie równa praca silnika - uszkodzony mechanicznie jeden z wtrysków, (nie precyzyjne dawkowanie)
Pytanie czy siwy dym idzie regularnie czy tylko przy odkręceniu. Jak zużycie oleju wygląda na przestrzeni 6k km?
_________________ -------------------------- SV 650S K6 Pogoda czyni motocykliste :)
|
24 lip 2011, o 22:53 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
No właśnie
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
24 lip 2011, o 23:07 |
|
|
MiszCZ
motocyklista
Dołączył(a): 26 lut 2010, o 07:21 Posty: 187 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: rsv 1000r tuono
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Jak wali na czarno to za dużą dawkę paliwa dostaje Sprawdź przez złącze diagnostyczne czy nie ma jakiś błędów, a jak nie to czeka Cię wizyta u "zanchora"
_________________ SV 650 n '00 -> SV 1000 s '03 -> RSV 1000R Tuono '06
|
25 lip 2011, o 06:18 |
|
|
Kilerpl
Klonowy orator
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32 Posty: 839 Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
To już 100 000 mil masz na liczniku?? Podobno te silniki powinny być wieczne
_________________ Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu Ego nihil timeo, quia hihil habeo
|
25 lip 2011, o 08:16 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Ja ciągle szukam odpowiedzi na pytanie ile silnik/skrzynia wytrzyma w małej SV, nie biorąc pod uwagę wymiany łańcuchów rozrządu. Dla Hayki 200tyś. to nie problem, dla turystycznego BMW czasem 300tyś. nie jest problemem. Czytając nasze forum to można stwierdzić że w gaźnikowej po 50tyś. lecą panewki i silnik złom. Kiedyś widziałem w niemieckim ogłoszeniu gaźnikową co miała prawie 100tyś. km, ale nie było informacji o wykonanych naprawach. W nowej budzie maksymalnie widziałem z przebiegiem 85 tyś.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
25 lip 2011, o 19:39 |
|
|
mejdej143
rowerzysta
Dołączył(a): 26 cze 2011, o 11:17 Posty: 19
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Sv 650 SK4
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Ona jakby zacina się na 5 tys obrotów na jakiś czas, dodaje gazu na maxa i ciągnie dalej Da sie z tym jeździć ale coś jest nie tak, bo tak nie powinno się robić chce to jakoś naprawić u kogoś tylko jak?
|
25 lip 2011, o 22:28 |
|
|
Goral1906
motorowerzysta
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 11:17 Posty: 76 Lokalizacja: KSU
Płeć: mężczyzna
Moto: cbf600s
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Kopceniem się nie przejmuj bo jak na maksa rolkę odkręcisz to: kopci przez odcięcie zapłonu.. a także leci przez to sadza z komina no chyba że ten dymek jest dość gesty A co do mulenia to ostatnio na zx6-r miałem to samo <sprzedawca mówił że po synchro<bank>> ...najlepiej zrób synchro gaźników, regulacje zaworów, ewentualnie zapłon. ale stawiam złe regulacje .. jednym słowem 600zł (około) nie twoje
_________________ moturrrr....
|
28 lip 2011, o 18:04 |
|
|
webster
motorowerzysta
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 10:36 Posty: 94 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2012
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
z tym "blokowaniem sie" ja tak miałem w GSie 500 ale tam są gaźniki- wina leżała w złym ich wyregulowaniu, zła była dawka paliwa, nieodpowiednia do dawki powietrza. Po regulacji latał jak zly, może czas coś pokombinować z regulacją wtrysków czy cos w tym stylu- nie znam się więc poprawcie mnie jak pieprzę głupoty.
|
6 lut 2012, o 14:45 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Kopci przy strzelaniu / muli po zmianie biegu
Nie masz zdemontowanego systemu Pair?? Jest to dodatkowe powietrze(wężyk w dekielku głowicy o ile pamiętam), aby wypalić resztki. A sonda lambda jak??
|
6 lut 2012, o 15:11 |
|
|