Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 25 paź 2024, o 10:20



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2011, o 22:24
Posty: 100
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K1
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kurde cos pogrzebalem :P
Chcialem odkrecic lampe, odkrecam az nagle uslyszalem ze cos spadlo w obudowie i nie moglem teraz przykrecic z powrotem obudowy.
Domyslilem sie ze to musialy byc jakie nakretki, zdjalem klosz i faktycznie byly nakretki ktore wlozylem na swoje miejsce, ale... srubki mi sie kreca razem z tymi nakretkami :/
I przykrecic/odkrecic lampe moge tylko na otwartym kloszu.
W srodku lampy byly takie 2 druciki ktore nie wiem do czego sluza?

Obrazek


12 sie 2011, o 12:20
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To trzyma/porządkuje przewody wewnątrz obudowy :P

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


12 sie 2011, o 12:43
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kacperski napisał(a):
To trzyma/porządkuje przewody wewnątrz obudowy :P


jak zauważyłeś zapewne, to jest też podkładka :) i oplatasz tym gumowym końcem przewody co by nie spacerowały sobie :)

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


12 sie 2011, o 12:47
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2011, o 22:24
Posty: 100
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K1
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Robilem tak, ze jako podkladke i oplatalem przewody. Ale sruby od obudowy caly czas sie kreca razem z tymi w srodku i nie idzie ani odkrecic/przykrecic..


12 sie 2011, o 15:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 14:53
Posty: 364
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dobra inny problem, chłodnica powietrza po 15 min od uruchomienia motocykla, grzeje się do 100 stopni i nie wiem wtf. Powinien się już chyba wiatrak włączyć ? a się nie włącza. Idąc tym tokiem rozumowania - wiatrak - na krótko i kręci. Więc? czujnik - wymieniłem ( fakt na uzywany i niby ma dzialac ) ale nie działa - dalej chłodnica wg wskaznika grzeje sie do 102( wiecej nie czekalem ) doslownie w 15 minut. Wnerwia mnie to bo tylko to mi zostało do powrotu na moto a pierdole sie z tym juz za dlugo.
Reasumujac - wiatrak dziala bo sprawdzane.
Czujnik niby powinien dzialac ( zapewnienie sprzedajacego mechaniora ( z mozliwoscia zwrotu)) ale nie włącza wiatraka.
Chlodnica byla prostowana i spawana ale na bank jest szczelna wiec dlaczego tak predko się grzeje? i dlaczego nie wlacza wiatraka?
W poniedzialek zamowie nowy czujnik o ile po drodze nic mi nie przyjdzie do glowy, pozdrawiam i prosze o pomoc.

_________________
" Wy śmiejecie się ze Mnie, iż jestem "inny", Ja śmieję się z Was bo wszyscy jesteście tacy sami"
"Carpe Diem"


12 sie 2011, o 20:12
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
phantom116 napisał(a):
Robilem tak, ze jako podkladke i oplatalem przewody. Ale sruby od obudowy caly czas sie kreca razem z tymi w srodku i nie idzie ani odkrecic/przykrecic..

Bo z jednej strony trzeba przytrzymać a z drugiej dokręcać :)

_________________
SV liter z owiewkom:)


12 sie 2011, o 20:48
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Toksyczny napisał(a):
Dobra inny problem, chłodnica powietrza po 15 min od uruchomienia motocykla, grzeje się do 100 stopni i nie wiem wtf. Powinien się już chyba wiatrak włączyć ? a się nie włącza. Idąc tym tokiem rozumowania - wiatrak - na krótko i kręci. Więc? czujnik - wymieniłem ( fakt na uzywany i niby ma dzialac ) ale nie działa - dalej chłodnica wg wskaznika grzeje sie do 102( wiecej nie czekalem ) doslownie w 15 minut. Wnerwia mnie to bo tylko to mi zostało do powrotu na moto a pierdole sie z tym juz za dlugo.
Reasumujac - wiatrak dziala bo sprawdzane.
Czujnik niby powinien dzialac ( zapewnienie sprzedajacego mechaniora ( z mozliwoscia zwrotu)) ale nie włącza wiatraka.
Chlodnica byla prostowana i spawana ale na bank jest szczelna wiec dlaczego tak predko się grzeje? i dlaczego nie wlacza wiatraka?
W poniedzialek zamowie nowy czujnik o ile po drodze nic mi nie przyjdzie do glowy, pozdrawiam i prosze o pomoc.

Może nie załącza się duży obieg czyli nie otwiera się przepust albo pompa nie działa ?! Sprawdź pompę ( czy nie zapchana/zablokowana etc...) a zawór możesz w garnku z gorącą wodą sprawdzić czy działa.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


12 sie 2011, o 21:03
Zobacz profil
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Też mi się wydaje że termostat. Żeby sprawdzic pompę musisz ściagać prawy dekiel, więc przed rozkręcaniem zaopatrz się w uszczelke.

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


12 sie 2011, o 21:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48
Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ha44 napisał(a):
Dokładnie odkręcasz siedzenie przednie tam na środku owiewki masz na krzyżaka.

I na dole nad kołem po 2 plastikowe kroki odpinasz i zadupek w całości lub w 2 częściach wysuwasz od tyłu, masz więcej miejsca wtedy aby dojść do zamka od środka


kaCZi napisał(a):
Pedros napisał(a):
markervip napisał(a):
Jak zdjąć zamek siedziska z zadupka nie rozwalając zadupka ?
Jest jakoś przykręcony czymś ? Albo trzeba nim kręcić ?
Potrzebuję go wymontować bez uszczerbku na owiewce :]


a on nie schodzi z plastikiem razem ?


też mi się wydaję, że z zadupkiem schodzi tylko trzeba linkę wypiąć

Ja nie pytam jak zadupek zdjąć.
Wymieniam go na nowy, a nie wiem jak zamek ściągnąć :/
To że jest tam na linkę i jak się dostać to wiem :]

_________________
Obrazek


12 sie 2011, o 21:40
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 22:05
Posty: 42
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2006
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Toksyczny napisał(a):
Dobra inny problem, chłodnica powietrza po 15 min od uruchomienia motocykla, grzeje się do 100 stopni i nie wiem wtf. Powinien się już chyba wiatrak włączyć ? a się nie włącza. Idąc tym tokiem rozumowania - wiatrak - na krótko i kręci. Więc? czujnik - wymieniłem ( fakt na uzywany i niby ma dzialac ) ale nie działa - dalej chłodnica wg wskaznika grzeje sie do 102( wiecej nie czekalem ) doslownie w 15 minut. Wnerwia mnie to bo tylko to mi zostało do powrotu na moto a pierdole sie z tym juz za dlugo.
Reasumujac - wiatrak dziala bo sprawdzane.
Czujnik niby powinien dzialac ( zapewnienie sprzedajacego mechaniora ( z mozliwoscia zwrotu)) ale nie włącza wiatraka.
Chlodnica byla prostowana i spawana ale na bank jest szczelna wiec dlaczego tak predko się grzeje? i dlaczego nie wlacza wiatraka?
W poniedzialek zamowie nowy czujnik o ile po drodze nic mi nie przyjdzie do glowy, pozdrawiam i prosze o pomoc.


Poczekaj do 105. Licznik pokazuję temp. silnika a nie chłodnicy:)


12 sie 2011, o 21:44
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2011, o 14:25
Posty: 156
Lokalizacja: ETM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ma ktoś albo znajdę gdzieś w sieci jakieś dokładne foto/skan tego tankpada
http://sklep.moto46.eu/product/image/16 ... z_logo.jpg

_________________
Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności i jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę.


12 sie 2011, o 22:24
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2011, o 00:22
Posty: 61
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s K3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Potrzebuję uchwytu klamki sprzęgła do Ski 2003, orientuje się ktoś czy będzie pasować z jakiegoś innego modelu SUZUKI?


12 sie 2011, o 23:08
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2011, o 22:24
Posty: 100
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K1
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
slayer napisał(a):
phantom116 napisał(a):
Robilem tak, ze jako podkladke i oplatalem przewody. Ale sruby od obudowy caly czas sie kreca razem z tymi w srodku i nie idzie ani odkrecic/przykrecic..

Bo z jednej strony trzeba przytrzymać a z drugiej dokręcać :)


Ale przed odkreceniem, mozna bylo odkrecac/przykrecac ta obudowe bez zdjecia klosza..
To nielogiczne ze aby wyregulowac lampe trzeba by bylo odkrecac klosz.

A wiec?


12 sie 2011, o 23:56
Zobacz profil
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Toksyczny napisał(a):
Dobra inny problem, chłodnica powietrza po 15 min od uruchomienia motocykla, grzeje się do 100 stopni i nie wiem wtf. Powinien się już chyba wiatrak włączyć ? a się nie włącza. Idąc tym tokiem rozumowania - wiatrak - na krótko i kręci. Więc? czujnik - wymieniłem ( fakt na uzywany i niby ma dzialac ) ale nie działa - dalej chłodnica wg wskaznika grzeje sie do 102( wiecej nie czekalem ) doslownie w 15 minut. Wnerwia mnie to bo tylko to mi zostało do powrotu na moto a pierdole sie z tym juz za dlugo.
Reasumujac - wiatrak dziala bo sprawdzane.
Czujnik niby powinien dzialac ( zapewnienie sprzedajacego mechaniora ( z mozliwoscia zwrotu)) ale nie włącza wiatraka.
Chlodnica byla prostowana i spawana ale na bank jest szczelna wiec dlaczego tak predko się grzeje? i dlaczego nie wlacza wiatraka?
W poniedzialek zamowie nowy czujnik o ile po drodze nic mi nie przyjdzie do glowy, pozdrawiam i prosze o pomoc.


U mnie sie wiatrak wlacza przy 106 C, skoro juz jestesmy przy temperaturach to jaka jest normalna temperatura pracy w litrze ?

Jadac mam 87-90C , a stojac w korku dochodzi do 106 C. Tak powinno byc ?

Jak rozpoznac czy jest problem z termostatem lub pompa ? bo do pelnej temperatury moj nagrzeje sie moze w 5 minut a nie 15 ale powyrzej 106 nigdy nie wchodzi :hmm:

Do teraz myslalem ze wszystko dziala jak powinno ale po poscie Toksycznego juz nie jestem pewien :obity:

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


13 sie 2011, o 00:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
mi się wiatrak włącza przy około 100-102 st C jeśli wam pomoże

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


13 sie 2011, o 09:38
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 24 lip 2011, o 18:03
Posty: 15
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650SK5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
szybkie pytanie... żeby sprawdzić wiatrak "na krótko" należy połączyć oba piny łączące się z termostatem?

drugie pytanie co jest odpowiedzialne za przełączenie na duży obieg? w sensie który sensor i gdzie jest jakiś rozdzielnik?

ogólnie u mnie potobnie jak u Toksycznego sytuacja. Przejadę 4 km i temperatura już w okolicach 95... do 100 raczej nie dobija, ale wiatrak nawet przy 106 sie nie włączył....


13 sie 2011, o 13:03
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2011, o 20:21
Posty: 126
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S '03
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
u mnie też litr szybko się nagrzewa i też jakiś problem z wiatrakiem chyba jest bo przy 108 stopniach sie nie włączył, a dalej nie testowałem ;>

_________________
SV1000S '03

Obrazek


13 sie 2011, o 14:17
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
strk napisał(a):
{cut}

drugie pytanie co jest odpowiedzialne za przełączenie na duży obieg? w sensie który sensor i gdzie jest jakiś rozdzielnik?

ogólnie u mnie potobnie jak u Toksycznego sytuacja. Przejadę 4 km i temperatura już w okolicach 95... do 100 raczej nie dobija, ale wiatrak nawet przy 106 sie nie włączył....

Właśnie termostat otwiera duży obieg, proponuję pogooglować abyś miał pojęcie jak wygląda termostat i jak działa, bo wygląda mi na to że pojęcia nie masz...

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


13 sie 2011, o 15:06
Zobacz profil
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
strk napisał(a):
szybkie pytanie... żeby sprawdzić wiatrak "na krótko" należy połączyć oba piny łączące się z termostatem?

drugie pytanie co jest odpowiedzialne za przełączenie na duży obieg? w sensie który sensor i gdzie jest jakiś rozdzielnik?

ogólnie u mnie potobnie jak u Toksycznego sytuacja. Przejadę 4 km i temperatura już w okolicach 95... do 100 raczej nie dobija, ale wiatrak nawet przy 106 sie nie włączył....


No ale tak powinno chyba byc ze po kilometrze juz powinien miec pelna temperature pracy, co nie ?? Pamietam ze moj byly litr tez sie szybko nagrzewal ale niz nie pamietam dokladnie jak szybko :hmm:

Chyba sobie wymyslamy problemy :mrgreen:

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


13 sie 2011, o 16:22
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 24 lip 2011, o 18:03
Posty: 15
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650SK5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sprawdziłem dokładnie.
Wentylator na krótko śmiga aż miło.
przy 100 stopniach włącza się duży obieg (chłodnica nagle robi się gorąca i temperatura w mgnieniu oka spada o do 88)
Doleciałm potem do 104 i wentylator ani myślał się włączyć. Nie chciałem już go bardziej katować, więc wyłączyłem. Za tydzień spróbuję wsadzić czujnik do czajnika, czy przy faktycznych 100 stopniach się uaktywni.


13 sie 2011, o 16:45
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL