Autor |
Wiadomość |
slusar_o2
SV Rider
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 20:58 Posty: 522 Lokalizacja: Ruda Śl.
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
w serwisówce masz na stronie 2-18, jako Major Adjusment.
_________________
http://www.bikepics.com/members/slusar_o2/
|
15 wrz 2011, o 21:46 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tylko zanim zaczniesz kręcić, sprawdź jakiej długości ci brakuje, bo przy garach, luzowanie odda ci ok 2 może 3cm jeśli zobaczysz że to za mało lepiej linki dorobić, ew. nową fajerę, aczkolwiek ja swojej nie musiałem zmienić przy dużo większej kierownicy.
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
15 wrz 2011, o 23:48 |
|
|
SuzukiRacing
rowerzysta
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 14:07 Posty: 46 Lokalizacja: Szczecinek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Oki dzięki wielkie panowie! P.s Pedros fajna fota avatar : P
|
16 wrz 2011, o 10:23 |
|
|
SuzukiRacing
rowerzysta
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 14:07 Posty: 46 Lokalizacja: Szczecinek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A wiecie skąd wychaczyć taką całą serwisówke Ewentualnie odnośnik jeżeli jest na forum temat
|
16 wrz 2011, o 10:25 |
|
|
slusar_o2
SV Rider
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 20:58 Posty: 522 Lokalizacja: Ruda Śl.
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
no stary trochę samodzielności. Masz opcje szukaj na forum, nie wszystko zostanie Ci podane na tacy. http://www.sv650.info/index.php?id=download
_________________
http://www.bikepics.com/members/slusar_o2/
|
16 wrz 2011, o 10:46 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jest nawet na forum cały dział - FAQ. Warto tam zajrzeć, bo staraliśmy się tam zawrzeć odpowiedzi na szczególnie często zadawane pytania
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
16 wrz 2011, o 11:45 |
|
|
SuzukiRacing
rowerzysta
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 14:07 Posty: 46 Lokalizacja: Szczecinek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słuchajcie... : ( dziś chciałem wyregulować sobie sprzęgło i tam gdzie jest regulacja przy silniku nie mam tych nakrętach do regulacji Jakie tam powinny być i jak je zamocować??
|
16 wrz 2011, o 16:09 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dwie zwykłe nakrętki M8, które kontrują śrubę regulacyjną względem bloku silnika. Trzeba zdjąć linkę sprzęgła z wysprzęglika, przełożyć końcówkę przez nakrętki i założyć z powrotem na wysprzęglik.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
16 wrz 2011, o 17:49 |
|
|
SuzukiRacing
rowerzysta
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 14:07 Posty: 46 Lokalizacja: Szczecinek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Oki dziękować
|
17 wrz 2011, o 10:49 |
|
|
kpir20
motocyklista
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 20:43 Posty: 166 Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Siemanko pytanko takie jak się włącza światła awaryjne 650k1
_________________ http://www.podkarpackie2oo.pl kpir20-->>SV 650 N 2001
|
18 wrz 2011, o 10:38 |
|
|
kasper79
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 19:43 Posty: 170 Lokalizacja: PWL / Oslo
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650n '02
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie włącza się. Po prostu ich nie ma
_________________ SV 650n '02
http://tomasz.kasprowiak.pl/
Ostatnio edytowano 18 wrz 2011, o 11:18 przez kasper79, łącznie edytowano 1 raz
|
18 wrz 2011, o 10:56 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Awaryjne są dopiero od K3 w górę.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
18 wrz 2011, o 11:08 |
|
|
kpir20
motocyklista
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 20:43 Posty: 166 Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A jeden pstryczek byłby się jeszcze zmieścił. Dzięki Acha jeszcze jedno wymieniał ktoś żarówki tylne(pozycja/stop) na zamienniki ledowe
_________________ http://www.podkarpackie2oo.pl kpir20-->>SV 650 N 2001
|
18 wrz 2011, o 11:24 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wymieniał, owszem. Nawet działa taka przeróbka Jedyne co się zmieni, to że gdy naciśniesz stop, będzie Ci się zapalać podświetlenie zegarów. Ot magia ledów.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
18 wrz 2011, o 11:56 |
|
|
kpir20
motocyklista
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 20:43 Posty: 166 Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hmm ciekawe, zastanawiam się czy warto wprowadzać taka zmianę
_________________ http://www.podkarpackie2oo.pl kpir20-->>SV 650 N 2001
|
18 wrz 2011, o 12:03 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moim zdaniem warto, dla zaoszczędzenia prądu. Podlicz sobie ile mocy w sumie mają żarówki w tylnej lampie, postojówka z przodu, podświetlenie zegarów, kierunkowskazy. Wymieniając to wszystko na diody zyskujesz ze 40W. Ja dzięki temu miałem "gratis" grzane manetki
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
18 wrz 2011, o 14:04 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U "niektórych" takie problemy nie występują, kwestia żarówek. Weź zamienniki które świecą naokoło, inaczej będziesz miał tylko 2 punkty z tyłu zamiast całej lampy.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
19 wrz 2011, o 08:03 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dokładnie. U mnie taki efekt się pojawił, u Kacpra nie. To chyba kwestia tego, jak żarówka działa. U mnie jako pozycyjne świeciły się wszystkie diody, jako stop również świeciły się wszystkie diody, ale mocniej. Pewnie w oprawce schowany był rezystor. Gdyby natomiast część diodek odpowiadała za światła pozycyjne, a część za stop, efekt by nie wystąpił. Taka żarówka zapewni dobrą widoczność tylnej lampy. Taka zapewni jedynie 2 czerwone punkty, odbłyśnik nie będzie oświetlany. Swoją drogą jest na forum pewnie nie jeden temat, gdzie całość była dokładnie wałkowana...
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
19 wrz 2011, o 08:15 |
|
|
mat_mrago
motorowerzysta
Dołączył(a): 12 maja 2011, o 20:08 Posty: 73 Lokalizacja: Mrągowo War-Maz
Płeć: mężczyzna
Moto: 636 06'
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie, pytanie może tak błache, że aż głupie. To mój pierwszy sezon i już najwyższy czas wymienić olej. Chciałem ten dojeździć ale dziś sprawdziłem i dolewka byłaby mile widziana. Jest sens dolewać świeży olej jeśli już za dużo na nim nie pojeżdżę, a za chwilę i tak będzie zmieniany na nowy (sezon się kończy, chciałem wymienić na wiosnę w następnym sezonie). Czy nie zwracać uwagi na to, że będzie w zimę stał na w miarę świeżym oleju i po prostu wymienić cały (wymyśliłem, że takie leżakowanie oleju nie robi mu zbyt dobrze, nie wiem czy to prawda )? P.S. Czy to --> http://moto.allegro.pl/castrol-power-1- ... ml#gallery jest dobry zestaw, czy ten cały filtr to badziew dodany dla picu? I ostatnie. Dużo czytałem temat olejów i polecany jest właśnie ten castrol wyżej. Mój styl jazdy sporo odbiega od opisu (najczęściej jeźdzę całkiem spokojnie, wysokie obroty to rzadkość), mimo to nadal się nadaje?
|
20 wrz 2011, o 19:53 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W mojej opinii dolej a potem zmień na nowy i po kłopocie. Co do oleju jeżdżę na takim samym i filtr też dokładnie taki sam. To jest "normalny" dobry filtr oleju.
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
20 wrz 2011, o 20:19 |
|
|