Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 10 sty 2025, o 18:47



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2901 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 146  Następna strona
Jaki motocykl po SV? 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 09:07
Posty: 689
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000 '10
Post Re: Jaki motocykl po SV?
wojte napisał(a):
A ja kupiłem bmw 800s..
Postaw bmke i sv, na 10os 10 podejdzie najpierw do f800..
Spalanie szok..
Zawiódł to mnie buell..


wojte napisał(a):
Dopóki nie będziesz jeździł BMW nie zrozumiesz na czym polega różnica (...)
Zresztą teraz BMW bije wszystkie mtot japońskie psełdo 200km na głowe, skoro japońce dają 10% mniej mocy niż deklarują..


Wojte, widzę, że kupując motocykl, przyjąłeś następujące kryteria:
1. Marka (najlepsza na świecie)
2. Spalanie (najniższe na świecie w tej pojemności)
3. Uroda (ładniejsza niż SV)

Jak to się ma do RSV 1000 o której kiedyś pisałeś? I braku mocy w SV 650, ponieważ wyprzedzały Cię Audi i BMW? Z jednej strony próbujesz posługiwać się rozsądnymi argumentami, z drugiej zaś próbujesz udowadniać wyższość marki BMW nad innymi. Dla mnie taka argumentacja jest niezrozumiała, aczkolwiek oczywiście masz prawo do tego. Po to też są różne motocykle, aby każdy mógł jeździć czymś innym. Osobiście uważam, jazda motocyklem i spalanie poniżej 4 litrów to są dwie sprzeczne rzeczy.

P.S. Urzeka mnie w niektórych fanach BMW posiadanie nalepki "Sikam na japońce" (albo coś w tym stylu). Może dlatego też dyskusję o wyższości BMW nad innymi markami motocykli przenieś na inne forum? Taka sugestia, bo większość z nas, nawet jeśli zmieniła motocykl, to na kolejnego japońca.

_________________
SV650S -> Z1000 '10


Ostatnio edytowano 20 wrz 2011, o 12:48 przez KID, łącznie edytowano 1 raz



20 wrz 2011, o 12:38
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Jaki motocykl po SV?
zonq napisał(a):
Hahah nie kupisz BMW między innymi z powodu kosztów, a chcesz Duka??

Wiesz ile kosztuje sprzęgło do K1200s? Wiesz ile do duka? ;)
Jak już pisałem - jednego już mam i coś już na temat "kosztów" wiem - najczęściej jest to kwestia drogich mechaników, a nie części - bo wszyscy się boją niektórych idiotycznych patentów. Nota bene rozłożyłem go już na części pierwsze i złożyłem. da się ;)

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


20 wrz 2011, o 12:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Jaki motocykl po SV?
lpt napisał(a):
Wiesz ile kosztuje sprzęgło do K1200s? Wiesz ile do duka? ;)


Nowe do K12S kosztuje jakoś 4k pln. czyli po taniości...... :mur:

No ale LPT jak chcesz mocnego konia to przygotuj się, że sprzęgła padają w pierwszej kolejności. Tu już trzeba przenieść trochę mocy. Poza tym co do kosztów utrzymania to już pisałem. Mam 30 tyś przebiegu, od 10 tyś nie robiłem NIC, w SV byłbym już po jednym przeglądzie i na 2 tyś przed następnym.
Co do wyglądu to jest tak, że różne rzeczy się ludziom podobają. Na szczęście przy wyborze motocykla patrzę na właściwości jezdne a nie na wygląd, nie mam potrzeby posiadania ładnego motocykla, tylko dobrego. To po części zdradza, że też średnio mi się K12S podoba ;)

KID napisał(a):
P.S. Urzeka mnie w niektórych fanach BMW posiadanie nalepki "Sikam na japońce" (albo coś w tym stylu)


Ja tam takie nalepki widziałem tylko na włoszczyźnie ;)

Wszelkie dyskusje na tematy wyższości danej marki nad drugą są bez sensu.Nie ma na rynku bezdyskusyjnie najlepszej maszyny/firmy i taki jest fakt. BMW jest inne, ma nowatorskie rozwiązania silników, zawieszeń itp. Co nie zawsze wychodzi na dobre samym motocyklom.
Design Niemcy mają dziwny, motocykle średnio mi się podobają, ale jest tak że jednak BMW prędzej postawi na funkcjonalność niż na wygląd. Przynajmniej mam wrażenie, że tak jest w K12S.

@LPT mówisz że jest brzydki. Owszem lampa jak z XXa z lat 90, ale za to 3 żarówki H7 sprawiają, że reflektor poraża skutecznością. Owiewki zapewniają fantastyczną ochronę przed warunkami atmosferycznymi i naprawdę masz wtedy w nosie, że nie wyglądają tak szałowo jak te z Ducati. Znowu trochę dziwne porównanie, supersporty z Ducati do Sport-turysty od BMW.

_________________
BMW K1200S


20 wrz 2011, o 12:56
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38
Posty: 330
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Post Re: Jaki motocykl po SV?
KID napisał(a):
wojte napisał(a):
A ja kupiłem bmw 800s..
Postaw bmke i sv, na 10os 10 podejdzie najpierw do f800..
Spalanie szok..
Zawiódł to mnie buell..


wojte napisał(a):
Dopóki nie będziesz jeździł BMW nie zrozumiesz na czym polega różnica (...)
Zresztą teraz BMW bije wszystkie mtot japońskie psełdo 200km na głowe, skoro japońce dają 10% mniej mocy niż deklarują..


Wojte, widzę, że kupując motocykl, przyjąłeś następujące kryteria:
1. Marka (najlepsza na świecie)
2. Spalanie (najniższe na świecie w tej pojemności)
3. Uroda (ładniejsza niż SV)

Jak to się ma do RSV 1000 o której kiedyś pisałeś? I braku mocy w SV 650, ponieważ wyprzedzały Cię Audi i BMW? Z jednej strony próbujesz posługiwać się rozsądnymi argumentami, z drugiej zaś próbujesz udowadniać wyższość marki BMW nad innymi. Dla mnie taka argumentacja jest niezrozumiała, aczkolwiek oczywiście masz prawo do tego. Po to też są różne motocykle, aby każdy mógł jeździć czymś innym. Osobiście uważam, jazda motocyklem i spalanie poniżej 4 litrów to są dwie sprzeczne rzeczy.

P.S. Urzeka mnie w niektórych fanach BMW posiadanie nalepki "Sikam na japońce" (albo coś w tym stylu). Może dlatego też dyskusję o wyższości BMW nad innymi markami motocykli przenieś na inne forum? Taka sugestia, bo większość z nas, nawet jeśli zmieniła motocykl, to na kolejnego japońca.


Z rsv wyleczył mnie mechanik, zresztą tak jak i z buell, sv1000s to jedyny rozsądny wybór w tych pieniądzach i dalej tak myślę, nie mniej f800 to taki trochę inny moto i tym mnie urzekł - nie ożeniłem się z nim, może za rok będę miał 1kgsxr..

Czasy się zmieniają i stany cywilne też, więc i priorytety ;)
Wg mnie jest ładniejszy od svs, ale nie w pełnej owiewce, dlatego muszę zamówić owiewki :D
Ważnym argumentem też są lusterka, które przy mojej budowie są znakomite :)
Ceny paliwa rosną i będą rosnąć, Moja ma dobry argument - jedziemy autem bo MNIEJ PALI, bezpieczniejszy, nie pada itd..tak to przynajmniej mam jakiś argument, coś zostanie na obiadzio w jakimś ustronnym miejscu.. Jak się jest singlem, nie ma opłat to można jeździć i moto, który pali i 15L, wiem z autopsji ;)

Moto miałem hondę, suzuki, kawasaki, nie mam parcia na markę, jednak wszystkie były mniej więcej tej samej klasy (cena) i BMW bije je w każdym calu co opisałem. Skoro kupiłem niemca to mam forum zmienić bo mówię co myślę..?

Ludzie sobie nie zdają sprawy, ile przepalają paliwa czasami zupełnie niepotrzebnie, troszeczkę otarłem się o ekologie. Nie jestem eco-terrorystą, ale zaczynam zważać na pewne rzeczy.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zonq mam wbudowana, ale myślałem że są jakieś przedłużki typu dwie obejmy, a w środku 4cm rurki i wartość =/- 20zł sztuka, lub sama rurka powyginana :D. Chyba zacznę produkcje takiego czegoś a'la custom do sporta.

_________________
wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm
Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com


Ostatnio edytowano 20 wrz 2011, o 13:50 przez wojte, łącznie edytowano 1 raz



20 wrz 2011, o 13:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
Post Re: Jaki motocykl po SV?
B2RT napisał(a):
Hehe Rafał, naprawdę trochę chyba za dużo emocji w tych postach? (...) Nie wiem skąd ta zawiść do BMW i przekonanie o tym że ludzie kupują je dla zdobycia respektu i lansowania? (...)

Oj tam, oj tam ... . Pisałem przecież, że lubie BMW :P ,i że sam z własnej woli poszedłem na testy przed zakupem ... . Nie lubię za to bajkopisarstwa.

B2RT napisał(a):
(...)Patrząc na twoje oczekiwania to wcale się nie dziwię. Wsiadasz na motocykl uniwersalny i oczekujesz wrażeń jak z GIXera.
(...) Ale daleki jestem od uogólniania że jest beznadziejny a wszystkie Suzuki to maszyny do lansu pod kolumną Zygmunta.(...)

To był czas gdy BMW miało BMW Cup właśnie na F800S(port) i jako sportowy był prezentowany. To czego miałem oczekiwać? Skutera? Uniwersalny to będzie F800GS :D

Ale się lego lasnu "czepiłeś" - karboniarzu :hahaha: . Uderz w stół ... :hug: ?

B2RT napisał(a):
(...)Motocykle kupujemy pod swoje oczekiwania i potrzeby. W twoim przypadku BMW minęło się ostro z oczekiwaniami. Sadzę jednak że S100RR skopałby ci pozytywnie dupę. Nie sądzisz? (...)

Gdy chciałem kupić "sportowe" BMW to S1000RR jeszcze w ofercie nie było - był za to F800S (literka "S" w tym modelu pochodzi od "sport"). Inną sprawą jest, że wtedy na litra zdecydowanie bym się nie porwał. Teraz chyba również nie ... jak sobie przypomnę ile czasu (i prania gaci) kosztowało mnie nauczenie się odwijania w gixserze w zakręcie od 8k do końca (tam było jakieś 120KM na kole), to przechodzi mi ochota na zabawę ze 180cioma kucykami (pomimo kontroli trakcji).
Teraz zakres poszukiwań zawęziłem do Daytony i gixerów 0,6/0,75 od 2008 r - do 20k PLN.

No chyba, że mnie trafi tak jak KID'a :omg: - łup, brzdęk, pierdut i obudzę się na jakimś zdziczałym golasie:)

Jeździjta czym chceta! :tomekk: :kerm:

_________________
"Riders create more problems than motorcycles are designed to handle"
SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640
http://www.bikepics.com/members/nok/


20 wrz 2011, o 13:47
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Jaki motocykl po SV?
B2RT napisał(a):
Nowe do K12S kosztuje jakoś 4k pln. czyli po taniości...... :mur:

I to sprzęgło będziesz niestety za niedługo wymieniać, bo to pięta achillesowa tego modelu :/

B2RT napisał(a):
Mam 30 tyś przebiegu, od 10 tyś nie robiłem NIC, w SV byłbym już po jednym przeglądzie i na 2 tyś przed następnym.

Tylko wcześniejszy przegląd był na 18 chyba. Na 24 w SV sprawdzić zawory, przepustnice olej i heja - to nie jest drogie, a jak ktoś robi samemu to kosztuje go to bagatela ze 150zł (to też biorę pod uwagę - ile będę mógł przy sprzęcie sam poszkubać ;)).

Większość z nas chyba nie czułaby się dobrze na sprzęcie który mu się nie podoba - mimo właściwości trakcyjnych, sprzęty używane na codziennie powinny się chyba zgrywać z naszym gustem (dla większości, TOR to inna kwestia... )
Samo siedzenie na zielonej kawie jest już ch***e, więc nie czerpał bym z tego przyjemności - na trochę wybredności mogę sobie już pozwolić ;)

A 1098/999 to superbike. Supersport to seria SS, która nie grzeszy urodą ;)
Wiem że BMW to inna płaszczyzna użytkowania, ale chyba można śmiało powiedzieć że jest przygrubawe, bez pomysłu na tłumik, bak jakiś pogięty, o dupie już nie wspomnę. Akurat lampa mi się podoba :D

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


20 wrz 2011, o 14:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Jaki motocykl po SV?
lpt napisał(a):
Wiem że BMW to inna płaszczyzna użytkowania, ale chyba można śmiało powiedzieć że jest przygrubawe, bez pomysłu na tłumik, bak jakiś pogięty, o dupie już nie wspomnę. Akurat lampa mi się podoba :D


Hehe i to jest właśnie definicja "Podobania się sprzętu" :D.
Mi akurat dupa się podoba a lampa jest dla mnie słaba z wyglądu ;). Generalnie to co tobie się nie podoba to mi się podoba i na odwrót.
Tłumik to dramat, wygląda paskudnie, waży tonę, za to brzmi beznadziejnie. Na szczęście mam oba oryginał i sportowego HOT Cama którego zaraz przewinę w karbon i będzie czad.

Poczekaj na przyszły sezon, zobaczymy jak spodobają ci się moje przeróbki, a może spotkasz konia na żywo i......stwierdzisz że lampa też ci się nie podoba :D:D

PS: Sprzęgło mam wzmocnione od wersji K1300S a skrzynię mam nową ;).

@Zygzaker. S przy maszynach BMW to jakiś dowcip :) Chyba że za rozwinięcie skrótu "S" przyjmiemy -"ma owiewki" ;). Chciałbym zobaczyć K12S na torze w konfrontacji z jakimiś japończykami. Ale by dostał w dupę :D. No ale RR..... nie powiesz chyba, że tu jest słabo.

Daytona i GIXy to sprzęty na które bym wsiadł jakbym wreszcie się przestawił na tor. Niestety mnie raczej ciągnie w góry niż na tor. Choć sam wiesz, że to kwestia czasu. A mi niestety jak coś odbija to po całości.

_________________
BMW K1200S


20 wrz 2011, o 14:32
Zobacz profil WWW
Mister SVforum 2014
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17
Posty: 2100
Lokalizacja: Chodzież
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800X Crossrunner
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Dyskusja jest ciekawa :) Jak na temat techniki i kosztów to zrozumiale, ale wygląd to jest oczywiście rzecz bardzo względna - jak w przypadku kobiet, mi się podobają takie i takie, a koledze zupełnie inne i dlatego jest moim kolegą, bo nie rzucamy się na jedną, a każdy ma swoją ;) Dobra, dobra...to nie to samo, ale dobrze, że mamy inne gusta przynajmniej forum żyje :)
Stałem się właścicielem chyba najdziwniejszego motocykla na świecie (nie licząc jakiś poprzerabianych), czyli hayki. Już niedługo będę mógł coś od siebie dodać w temacie "Jaki motocykl kupiłem po SV i dlaczego". Na razie zrobiłem nią 150 km, więc nie będę udawał znawcy. Jednak pierwsze odczucia są baaaardzo pozytywne. Troszkę się bałem/martwiłem o ciężar, moc, ergonomię, a okazuje się, że jest tak przyjazna jak "włeska" ;) Nie wspomnę, że jak potrzebujesz przyspieszyć to dodajesz gazu i przyspieszasz, aż chce cię wyrwać z siodła, a przy tym nie idzie na koło :)
Minusy, które dostrzegłem: słabe światła, wrażliwość na koleiny-to pewnie dlatego, że laczek szerszy od SV. Na dzisiaj tyle :) Dono zrobił nią dwa razy więcej kilometrów więc może się wypowie - dwa razy więcej :)

_________________
Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....


20 wrz 2011, o 22:17
Zobacz profil
przewrotowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:43
Posty: 832
Lokalizacja: Świdnik
Płeć: mężczyzna
Moto: 1100xx
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Ja tam wiem tylko tyle mam XX i to kobyła jest niemiłosierna (tak słyszę od osób które latają lżejszymi sprzętami) mi tam to pasuje, Hayka też kobyła, BMW też kobył ZX też słoń i co? Panowie do turystyki wygoda że szok a i po torze da się polatać, najlepsze są komentarze, jak takim bydlakiem latać po torze??

_________________
SV 650S K5 CBR 1100xx Obrazek
http://motocyklem.eu


20 wrz 2011, o 22:25
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 09:07
Posty: 689
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000 '10
Post Re: Jaki motocykl po SV?
wojte napisał(a):
czasy sie zmieniają i stany cywilne też, więc i priorytety;)
wg mnie jest ładniejszy od svs, ale nie w pełnej owiewce, dlatego musze zamówić owiewki :D
ważnym argumentem też sa lusterka, które przy mojej budowie są znakomite :)
ceny paliwa rosną i będą rosnąć, Moja ma dobry argument- jedziemy autem bo MNIEJ PALI, bezpieczniejszy, nie pada itd..tak to przynajmniej mam jakiś argument, coś zostanie na obiadzio w jakimś ustronnym miejscu.. Jak się jest singlem, nie ma opłat to można jeździć i moto, który pali i 15L, wiem z autopsji ;)

moto miałem honde, suzuki, kawasaki, nie mam parcia na markę, jednak wszystkie były mniej więcej tej samej klasy(cena) i BMW bije je w każdym calu co opisałem. Skoro kupiłem niemca to mam forum zmienić bo mówie co myslę..?

ludzie sobie nie zdają sprawy, ile przepalają paliwa czasami zupełnie niepotrzebnie, troszeczkę otarłem się o ekologie. Nie jestem eco-terrorystą, ale zaczynam zważać na pewne rzeczy.



Twój wybór. Generalnie wszystkie argumenty które podałeś są oczywiście racjonalne (prędkość, spalanie, bezpieczeństwo, ekologia). Tylko gdzie tu miejsce na jakieś emocje? Na fun który ma się z jazdy motocyklem? Jak sądzę jesteś sporo młodszy ode mnie, a piszesz (w mojej ocenie) jak stary piernik. Tyle - nie ma co kontynuować tych rozważań. Nie zamierzałem Cię tutaj obrażać i Twoich wyborów, ale nie podoba mi się pisanie, że jakaś marka jest najlepsza na świecie, a inne to już coś gorszego. Dyskryminujesz nas w ten sposób.

Dla mnie BMW które posiadasz jest daleko inne od motocykla który chciałbym mieć. No, może mi się zmieni za 30 lat, jak oczywiście dożyję :) Wcześniej może i kupię BMW, ale na pewno nie tego.

P.S. Mógłbyś używać języka polskiego pisząc?

_________________
SV650S -> Z1000 '10


21 wrz 2011, o 08:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Jaki motocykl po SV?
zvierzak napisał(a):
Ja tam wiem tylko tyle mam XX i to kobyła jest niemiłosierna (tak słyszę od osób które latają lżejszymi sprzetami) mi tam to pasuje, Hayka też kobyła, BMw też kobył ZX też słoń i co? Panowie do turystyki wygoda że szok a i po torze da się polatać, najlepsze są komentarze, jak takim bydlakiem latać po torze??


Potwierdzam. Masa na trasę daje mega stabilność. Plastic słusznie zauważył, że odkręcając na tego typu koniach nie ma się lęku że pójdzie na koło. Mi się udało raz oderwać, ale odwinąłem zdrowo z manetki.

@KID. Zgadzam się z postulatem o bezsensowności gloryfikacji marki. Jednak uważam, że każdego kręcą inne rzeczy. Z trudem ale jestem w stanie zrozumieć nawet osobników na "chopperach" ;)

_________________
BMW K1200S


21 wrz 2011, o 08:34
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 09:07
Posty: 689
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000 '10
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Oczywiście, podkreślałem to wiele razy. Każdy ma to, co mu się podoba, albo to, na czym mu się dobrze jeździ.

_________________
SV650S -> Z1000 '10


21 wrz 2011, o 08:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Jaki motocykl po SV?
KID napisał(a):
Oczywiście, podkreślałem to wiele razy. Każdy ma to, co mu się podoba, albo to, na czym mu się dobrze jeździ.


Rozszerzyłbym jeszcze o: "i to na co go stać". Bo ja chciałbym mieć z 5 motocykli. Jakoś niespecjalnie stać mnie na jeden ;)

_________________
BMW K1200S


21 wrz 2011, o 10:31
Zobacz profil WWW
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jaki motocykl po SV?
wojte napisał(a):
Miałem 6 lat temu BMW e39 2001 FULL wtedy takim jeździli lekarze, nie dresiki, do tej pory inne marki nie mają w standardzie tego co to auto miało, np. rezerwa płynu do spryskiwaczy i kupę innych przydatnych pierdół i w tym moto widzę to samo.


A i tu się mylisz, bo Mercedesy (np. W124 już miał, nie wspominając o wyższych modelach) miały takie bajery już w latach 80'tych, gdzie BMW o temu się dziwiło ;)
Poza tym Mercedesy miały nawet odpowiedni system podgrzewania pojemnika z płynem do spryskiwaczy, coby przypadkiem właściciel nie zapomniał zmienić z letniego na zimowy a ten mu się zamienił w bryłę lodu ;)

PS: Dlaczego nie produkują żadnego power nakeda na V2? Takiego z 1300ccm i ze 160KM? Jest jakieś tam Moto Morini Corsaro 1200, ale drogie, nie ma dobrego przedstawicielstwa w polsce, a części pewnie też kosmicznie drogie bo to włoch :smutas:
Trochę mi mocy zaczyna brakować (znaczy się już wcześniej to zauważyłem), a nie chcę rzędówki, bo czuje się na tym jak jakiś kastrat :smutas:

_________________
SVNERWUS


21 wrz 2011, o 14:46
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38
Posty: 330
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Cytuj:
Twój wybór. Generalnie wszystkie argumenty które podałeś są oczywiście racjonalne (prędkość, spalanie, bezpieczeństwo, ekologia). Tylko gdzie tu miejsce na jakieś emocje? Na fun który ma się z jazdy motocyklem? Jak sądzę jesteś sporo młodszy ode mnie, a piszesz (w mojej ocenie) jak stary piernik. Tyle - nie ma co kontynuować tych rozważań. Nie zamierzałem Cię tutaj obrażać i Twoich wyborów, ale nie podoba mi się pisanie, że jakaś marka jest najlepsza na świecie, a inne to już coś gorszego. Dyskryminujesz nas w ten sposób.

Dla mnie BMW które posiadasz jest daleko inne od motocykla który chciałbym mieć. No, może mi się zmieni za 30 lat, jak oczywiście dożyję :) Wcześniej może i kupię BMW, ale na pewno nie tego.

P.S. Mógłbyś używać języka polskiego pisząc?


Wg mnie zastosowane tam rozwiązania są najlepsze na świecie jakie można mieć, na ta chwilę, w tym roku produkcji, przebiegu i przede wszystkim pieniądzach bardzo skrupulatnie liczę na kartę wszystkie za i przeciw nie kieruje się emocjami.
Może jesteś lepszym motocyklistą, nie wszyscy trzymają twój poziom, też kiedyś może kupie z1000..

Masz spory problem, generalizujesz wszystko wg ideału, niestety ty jesteś tym ideałem("Tylko gdzie tu miejsce na jakieś emocje? Na fun który ma się z jazdy motocyklem?"- każdy odczuwa to samo na różnych rodzajach emocji-niebezpieczeństwa dlatego jeden czuje fun na 125cm3 ty na 1000cm3, innego cieszą podróże na czopku, R1, a jeszcze innego motocykle użytkowe). Pomyśl że jest 7 000 000 000 - każdy jest inny i ma inne potrzeby nawet bliźnięta jednojajowe syjamskie, mało tego nie rozumiesz jak ktoś opisuje Ci co jest dla niego ważne, zapewne dlatego jest "150" rodzajów motocykli, pojemności, wyposażeń i gadżetów.

Nawiązując do tematu moto nie idzie na koło jak sv i ponoć specjalnie został tak zaprojektowany, a jest reklamowany przez jednego z najlepszych stunt'erów, baa sam na nim śmiga - wygrywa co się da i tu masz inną odpowiedz, sport to nie zawsze prędkość i moc, czasem liczą się też umiejętności. Być może ten moto ma być przeznaczony dla mocno rozrastającej się grupy stunterów, może do driftu..

_________________
wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm
Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com


21 wrz 2011, o 14:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Jaki motocykl po SV?
wojte napisał(a):
KID napisał(a):
wojte napisał(a):
A ja kupiłem bmw 800s..
Postaw bmke i sv, na 10os 10 podejdzie najpierw do f800..
Spalanie szok..
Zawiódł to mnie buell..


wojte napisał(a):
Dopóki nie będziesz jeździł BMW nie zrozumiesz na czym polega różnica (...)
Zresztą teraz BMW bije wszystkie mtot japońskie psełdo 200km na głowe, skoro japońce dają 10% mniej mocy niż deklarują..


Wojte, widzę, że kupując motocykl, przyjąłeś następujące kryteria:
1. Marka (najlepsza na świecie)
2. Spalanie (najniższe na świecie w tej pojemności)
3. Uroda (ładniejsza niż SV)

Jak to się ma do RSV 1000 o której kiedyś pisałeś? I braku mocy w SV 650, ponieważ wyprzedzały Cię Audi i BMW? Z jednej strony próbujesz posługiwać się rozsądnymi argumentami, z drugiej zaś próbujesz udowadniać wyższość marki BMW nad innymi. Dla mnie taka argumentacja jest niezrozumiała, aczkolwiek oczywiście masz prawo do tego. Po to też są różne motocykle, aby każdy mógł jeździć czymś innym. Osobiście uważam, jazda motocyklem i spalanie poniżej 4 litrów to są dwie sprzeczne rzeczy.

P.S. Urzeka mnie w niektórych fanach BMW posiadanie nalepki "Sikam na japońce" (albo coś w tym stylu). Może dlatego też dyskusję o wyższości BMW nad innymi markami motocykli przenieś na inne forum? Taka sugestia, bo większość z nas, nawet jeśli zmieniła motocykl, to na kolejnego japońca.


Z rsv wyleczył mnie mechanik, zresztą tak jak i z buell, sv1000s to jedyny rozsądny wybór w tych pieniądzach i dalej tak myślę, nie mniej f800 to taki trochę inny moto i tym mnie urzekł - nie ożeniłem się z nim, może za rok będę miał 1kgsxr..



Ciekawe czym kierował się twój mechanik że wyleczył cie z RSV skoro w 2011r w serii Superbike za zasługą Maxa Biaggi-go mistrzostwo wśród konstruktorów wpadło w ręce włoskiej stajni Aprilia gdzie BMW nie zdobyło nawet połowy tych punktów co włoska stajnia. Zaraz pewnie odpowiesz że Max Biaggi to klasa sama w sobie, no tak ale tu same umiejętności nie wystarczą.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


21 wrz 2011, o 15:48
Zobacz profil WWW
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Cytuj:
skrupulatnie liczę na kartę wszystkie za i przeciw nie kieruje się emocjami.


Sam nie wiesz w jakim błędzie jesteś... zakup to zawsze są emocje ....

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


21 wrz 2011, o 16:49
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Hip, hip, hurrrrraaaa!
plastic napisał(a):
(...)Stałem się właścicielem chyba najdziwniejszego motocykla na świecie,(...) czyli hayki. (...)

:hug: :spoko:
zvierzak napisał(a):
(...)najlepsze są komentarze, jak takim bydlakiem latać po torze??

Normalnie - wjazd przez bramę, na asfalt i ... ogień :)
--------------------
No nieeee....
wojte napisał(a):
Wg mnie zastosowane tam (F800S - dop. ZygZak) rozwiązania są najlepsze na świecie jakie można mieć, na ta chwilę, w tym roku produkcji, przebiegu i przede wszystkim pieniądzach (...)

:omg: :hahaha: Sorry, ale z tym poziomem abstrakcji ciężko już dyskutować - szczególnie gdy piszesz o o2o ze słabym silnikiem i przeciętnymi hamulcami oraz zawieszeniem.

wojte napisał(a):
(...) jest reklamowany przez jednego z najlepszych stunt'erów, baa sam na nim śmiga - wygrywa co się da i tu masz inną odpowiedz, sport to nie zawsze prędkość i moc, czasem liczą się też umiejętności. Być może ten moto ma być przeznaczony dla mocno rozrastającej się grupy stunterów, może do driftu..

Coś mi wczesniej pisałeś, że współczujesz mi wiary w marketing ... ;P Gwoli ścisłości - Chris Pfeiffer jeździ na f800r (golas z łańcuchem zamiast "technologicznie zaawansowanego" pasa, normalnym wachaczem dwuramiennym) przygotowanym do stuntu (chyba nie sprawdziłeś jaki to zakres zmian zanim użyłeś tego motocykla do argumentacji :) )

To nie Pfeiffer potrzebuje f800r do stuntu - na innej maszynie też robiłby to co potrafi. To F800R potrzebuje Pfeiffera....

_________________
"Riders create more problems than motorcycles are designed to handle"
SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640
http://www.bikepics.com/members/nok/


21 wrz 2011, o 17:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Ojj tam bo nie rozumiecie że: "Moja mojszość jest mojsza od waszej mojszości" :D

_________________
BMW K1200S


21 wrz 2011, o 21:01
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38
Posty: 330
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Obrazek
Cytuj:
Gwoli ścisłości - Chris Pfeiffer jeździ na f800r (golas z łańcuchem zamiast "technologicznie zaawansowanego" pasa, normalnym wachaczem dwuramiennym) przygotowanym do stuntu (chyba nie sprawdziłeś jaki to zakres zmian zanim użyłeś tego motocykla do argumentacji )


Rozmowa o bmce już nie ma sensu, przekonaliście mnie że japońce dają w tyłek niemieckim powolnym i nieudanym silnikom, hamulce też gorsze od każdego japońca, ten amorek skrętu jest dla picu, szczególnie regulacja zawieszenia w pojedynkę - we dwoje jednym ruchem, komputer z 8mioma informacjami naraz, centralna podnóżka, pasek, mono, manetki i wiele innych.. To wszystko jeden wielki niewypał..

Jak zrobię kilka tysi km jestem w stanie skopać dupę każdemu japońcowi (aktualna cena 10kzł 2006r, 10-20k przebiegu itd..wg allegro tą nieudaną bmką) naturalnie kierowca musi być niskiej klasy (takiej jak ja) w dodatku spale najmniej paliwa.
<-taki żarcik, warto zwrócić uwagę na inne motocykle, nie tylko Japanki.

_________________
wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm
Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com


21 wrz 2011, o 21:12
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2901 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 146  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL