Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
Fredro
motocyklista
Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 15:36 Posty: 198 Lokalizacja: Lublin
Płeć: kobieta
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na to sama wpadłam Nie myję Co do objawów najczęściej jest tak, że po umyciu i wytarciu odstawiam moto żeby wysechł sobie sam, nie grzeję go, następnego dnia odpalam rano, jadę normalnie do pracy, postoi na słońcu i po wyjściu z pracy pali już tylko na jeden gar. Tudzież - pojadę gdzieś, postoi z godzinę, półtorej, odpalam jest ok, potem znowu gdzieś podjadę, zgaszę na chwilę i odpala już tylko na jednym cylindrze. Dziwne to trochę. Ktoś się spotkał z takimi objawami jeszcze?? Może faktycznie cewka, ale dlaczego dopiero po jakimś czasie jej się ta wilgoć daje we znaki?? (Jeśli to idiotyczne pytanie, to można zwalić na to że jestem kobietą )
_________________ Życie jest za krótkie żeby je marnować
|
23 wrz 2011, o 09:35 |
|
|
Fikol
motocyklista
Dołączył(a): 27 lip 2011, o 16:11 Posty: 177 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć,
pytanie 1. pali mi się czerwona lamka oleju jak przekrecam klucz w stacyjce. Gaśnie jak odpalam silnik i jade. Czy powinienem w tej sytuacji dolac oleju?
pytanie 2. Jeśli mam dolać to mogę jakikolwiek skoro nie wiem jaki lał facet od którego moto kupiłem?
_________________ "lepiej żałować że się coś zrobiło, niż całe życie wypominać sobie, że się czegoś nie zrobiło" - czy jakoś tak
|
24 wrz 2011, o 14:54 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Po odpaleniu lampka ma zgasnąć. Pali się zawsze po przekręceniu zapłonu.
Nie możesz dolewać oleju jaki masz pod ręką! Olej sprawdza się z prawej strony silnika!
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
24 wrz 2011, o 15:42 |
|
|
Fikol
motocyklista
Dołączył(a): 27 lip 2011, o 16:11 Posty: 177 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzieki, no nie chce lac dosłownie tego co mam pod reka tylko syntetyka Castrola 10w50. pytanie czy nie zaszkodzi jak nie wiem co poprzednik nalał bo może co innego... Jak mam sprawdzić co za olej wlał ... przeciez nic do prawej strony silnika nie dokleił
_________________ "lepiej żałować że się coś zrobiło, niż całe życie wypominać sobie, że się czegoś nie zrobiło" - czy jakoś tak
|
24 wrz 2011, o 15:46 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak nic nikt nie nakleił to nie zadawaj pytań czy masz dolać jak się świeci kontrolka tylko sprawdź to ziom!
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
24 wrz 2011, o 16:42 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Poziom oleju sprawdza się w okienku, po prawej stronie silnika. Jeżeli na wyłączonym silniku poziom oleju jest między kreskami, jest dobrze. Kontrolka zawsze się pali po przekręceniu kluczyka, a przed zapaleniem silnika, tak ma być. Jeżeli nie wiesz, jaki olej lał poprzednik, to tak samo nie wiesz, kiedy była ostatnia zmiana Więc dla własnego spokoju i dla zdrowia silnika możesz od razu zlać stary olej i zalać SV świeżym, zamiast robić dolewki...
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
24 wrz 2011, o 17:24 |
|
|
Fikol
motocyklista
Dołączył(a): 27 lip 2011, o 16:11 Posty: 177 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
głupio spytałem bo wstyd przyznać, że nie zauważyłem okienka .... idiota :-(
dzieki
_________________ "lepiej żałować że się coś zrobiło, niż całe życie wypominać sobie, że się czegoś nie zrobiło" - czy jakoś tak
|
24 wrz 2011, o 21:57 |
|
|
krzeslak
motorowerzysta
Dołączył(a): 6 sty 2011, o 22:18 Posty: 62 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2006
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kontrolka nie jest poziomu, tylko cisnienia oleju. silnik nie pracuje -> nie pracuje pompa oleju -> nie ma cisnienia w ukladzie -> pali sie kontrolka
|
24 wrz 2011, o 23:10 |
|
|
sad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Skręciłem kostkę i sv stała miesiąc w robocie nieodpalana (po 2 tygodniach wyłączony został alarm). Dziś próbowałem odpalić, pokręciła nawet żwawo, lecz po kilku razach aku odmówił współpracy.
Przełożyłem, więc aku z cb500 do sv i sytuacja nie zmieniła się. Pokręciło i zdechł aku z cb (a ta używana jest na bieżąco).
Jakiś pomysł co to może być? Mogę mieć tylko nadzieję, że oba aku daly dupy (choć to wydaje mi się dziwne). W każdym razie podpiąłem pod prostownik i jutro spróbuję raz jeszcze.
Zastanawia mnie tylko jedno - jeśli nie aku to co?
_________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
|
25 wrz 2011, o 19:33 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jutro zadasz to pytanie lub nie będziesz musiał Podładuj aku od Sv i sprawdź jeszcze raz.
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
25 wrz 2011, o 19:37 |
|
|
sad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Racja, obym nie musiał
_________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
|
25 wrz 2011, o 19:42 |
|
|
sad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podładowałem, podpiąłem i odpaliła. Pochodziła kilka min, żeby się nagrzać. Spróbowałem drugi raz odpalić i już zaczęła grymasić. Kilka prób i nic. Podkręciłem obroty i dało radę. Swoją drogą ostatnio ciągle muszę podkręcać obroty, bo spadają po jakimś czasie (kilka dni). Dla spokoju pojadę do mechanika. O ile odpali za godzinę
_________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
|
26 wrz 2011, o 15:02 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie za luźno obraca się wężyk, którym reguluje się obroty. El Grande miał taki problem w swoim moto. Jeżeli to ten problem to rozwiążesz go sam
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
26 wrz 2011, o 17:12 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sad, a sprawdzałeś napięcie ładowania?
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
26 wrz 2011, o 17:25 |
|
|
sad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za pomysł, sprawdzę ;) Nie sprawdzałem. Aku bez obciążenia ma 13,03V. Chyba trochę mało. Z miernikiem sprawdzę jak to wygląda pod obciążeniem. Ile powinno być? Ostatecznie mam jednak nadzieję, że aku zabił jednak miesiąc stania z alarmem.
_________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
|
26 wrz 2011, o 21:44 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
13.03 to przyzwoicie. Ładowanie powinno być pomiędzy 13.5 a 15V, tej drugiej wartości nie jestem w 100% pewien. Mówimy oczywiście o pracy na obrotach. Szczegóły, jak zwykle, w serwisówce.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
26 wrz 2011, o 21:48 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
13,03 bez obciążenia to bardzo dobrze ! Chyba że go ładowałeś bezpośrednio przed pomiarem ? Powinno być "normalnie" +/- 12,5, godzinę po ładowaniu (12h ok 1~2 amper) powinno być w granicach 13,5 a później powinno spaść do +/- 12,8. Minimalne sprawne wskazanie to 12,5 ! To tak przytoczyłem z pamięci dla potomności i nie wtajemniczonych. Pozdr.
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
27 wrz 2011, o 15:07 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
szukam sprężyn przedniego zawieszenia, jakieś dojścia rozbitki itp? no i rozsądna cena.... sprężyny są takie same we wszystkich modelach ? mole SVkowe chwalcie się wiedzą edit. coś znalazłem podejdą? http://allegro.pl/sv650-sv-650-sprezyny ... 96035.html
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
28 wrz 2011, o 00:22 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
We wtryskowych inne są w S i N, a jeszcze inne są w gaźnikowych SV. W serwisówce jest wszystko dokładnie opisane, jaka ma być długość w jakim modelu.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
28 wrz 2011, o 00:29 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
duża to różnica ? jak obwodem wejdą, to aby nie były krótsze....
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
28 wrz 2011, o 00:35 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|