Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 25 paź 2024, o 20:32



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 15:36
Posty: 198
Lokalizacja: Lublin
Płeć: kobieta
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
DANEK napisał(a):
kacperski napisał(a):
Fredro napisał(a):
Nie pada po deszczu tylko po myciu karcherem.
No na to chyba lekarstwa nie znajdziemy :O

Jak nie znajdziemy lekarstwa, nie myj karcherem :D

Na to sama wpadłam :D Nie myję :D
Co do objawów najczęściej jest tak, że po umyciu i wytarciu odstawiam moto żeby wysechł sobie sam, nie grzeję go, następnego dnia odpalam rano, jadę normalnie do pracy, postoi na słońcu i po wyjściu z pracy pali już tylko na jeden gar. Tudzież - pojadę gdzieś, postoi z godzinę, półtorej, odpalam jest ok, potem znowu gdzieś podjadę, zgaszę na chwilę i odpala już tylko na jednym cylindrze. Dziwne to trochę. Ktoś się spotkał z takimi objawami jeszcze?? Może faktycznie cewka, ale dlaczego dopiero po jakimś czasie jej się ta wilgoć daje we znaki?? (Jeśli to idiotyczne pytanie, to można zwalić na to że jestem kobietą :D )

_________________
Życie jest za krótkie żeby je marnować


23 wrz 2011, o 09:35
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 27 lip 2011, o 16:11
Posty: 177
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2007
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć,

pytanie 1. pali mi się czerwona lamka oleju jak przekrecam klucz w stacyjce. Gaśnie jak odpalam silnik i jade. Czy powinienem w tej sytuacji dolac oleju?

pytanie 2. Jeśli mam dolać to mogę jakikolwiek skoro nie wiem jaki lał facet od którego moto kupiłem?

_________________
"lepiej żałować że się coś zrobiło, niż całe życie wypominać sobie, że się czegoś nie zrobiło" - czy jakoś tak :)


24 wrz 2011, o 14:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Po odpaleniu lampka ma zgasnąć. Pali się zawsze po przekręceniu zapłonu.

Nie możesz dolewać oleju jaki masz pod ręką! Olej sprawdza się z prawej strony silnika!

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


24 wrz 2011, o 15:42
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 27 lip 2011, o 16:11
Posty: 177
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2007
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bartosz napisał(a):
Po odpaleniu lampka ma zgasnąć. Pali się zawsze po przekręceniu zapłonu.

Nie możesz dolewać oleju jaki masz pod ręką! Olej sprawdza się z prawej strony silnika!


Dzieki,

no nie chce lac dosłownie tego co mam pod reka tylko syntetyka Castrola 10w50. pytanie czy nie zaszkodzi jak nie wiem co poprzednik nalał bo może co innego... Jak mam sprawdzić co za olej wlał ... przeciez nic do prawej strony silnika nie dokleił :D

_________________
"lepiej żałować że się coś zrobiło, niż całe życie wypominać sobie, że się czegoś nie zrobiło" - czy jakoś tak :)


24 wrz 2011, o 15:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Fikol napisał(a):
Jak mam sprawdzić co za olej wlał ... przeciez nic do prawej strony silnika nie dokleił :D


Fikol napisał(a):
pytanie 1. pali mi się czerwona lamka oleju jak przekrecam klucz w stacyjce. Czy powinienem w tej sytuacji dolac oleju?


Jak nic nikt nie nakleił to nie zadawaj pytań czy masz dolać jak się świeci kontrolka tylko sprawdź to ziom! ;)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


24 wrz 2011, o 16:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Poziom oleju sprawdza się w okienku, po prawej stronie silnika. Jeżeli na wyłączonym silniku poziom oleju jest między kreskami, jest dobrze. Kontrolka zawsze się pali po przekręceniu kluczyka, a przed zapaleniem silnika, tak ma być.

Jeżeli nie wiesz, jaki olej lał poprzednik, to tak samo nie wiesz, kiedy była ostatnia zmiana ;) Więc dla własnego spokoju i dla zdrowia silnika możesz od razu zlać stary olej i zalać SV świeżym, zamiast robić dolewki...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


24 wrz 2011, o 17:24
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 27 lip 2011, o 16:11
Posty: 177
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2007
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
głupio spytałem bo wstyd przyznać, że nie zauważyłem okienka .... idiota :-(

dzieki

_________________
"lepiej żałować że się coś zrobiło, niż całe życie wypominać sobie, że się czegoś nie zrobiło" - czy jakoś tak :)


24 wrz 2011, o 21:57
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2011, o 22:18
Posty: 62
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2006
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kontrolka nie jest poziomu, tylko cisnienia oleju.
silnik nie pracuje -> nie pracuje pompa oleju -> nie ma cisnienia w ukladzie -> pali sie kontrolka


24 wrz 2011, o 23:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26
Posty: 683
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Skręciłem kostkę i sv stała miesiąc w robocie nieodpalana (po 2 tygodniach wyłączony został alarm).
Dziś próbowałem odpalić, pokręciła nawet żwawo, lecz po kilku razach aku odmówił współpracy.

Przełożyłem, więc aku z cb500 do sv i sytuacja nie zmieniła się. Pokręciło i zdechł aku z cb (a ta używana jest na bieżąco).

Jakiś pomysł co to może być?
Mogę mieć tylko nadzieję, że oba aku daly dupy (choć to wydaje mi się dziwne).
W każdym razie podpiąłem pod prostownik i jutro spróbuję raz jeszcze.

Zastanawia mnie tylko jedno - jeśli nie aku to co?

_________________
Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.


25 wrz 2011, o 19:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sad napisał(a):
Zastanawia mnie tylko jedno - jeśli nie aku to co?


Jutro zadasz to pytanie lub nie będziesz musiał ;) Podładuj aku od Sv i sprawdź jeszcze raz.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


25 wrz 2011, o 19:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26
Posty: 683
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Racja, obym nie musiał ;)

_________________
Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.


25 wrz 2011, o 19:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26
Posty: 683
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podładowałem, podpiąłem i odpaliła. Pochodziła kilka min, żeby się nagrzać.
Spróbowałem drugi raz odpalić i już zaczęła grymasić. Kilka prób i nic. Podkręciłem obroty i dało radę. Swoją drogą ostatnio ciągle muszę podkręcać obroty, bo spadają po jakimś czasie (kilka dni). Dla spokoju pojadę do mechanika. O ile odpali za godzinę ;)

_________________
Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.


26 wrz 2011, o 15:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie za luźno obraca się wężyk, którym reguluje się obroty. El Grande miał taki problem w swoim moto. Jeżeli to ten problem to rozwiążesz go sam :)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


26 wrz 2011, o 17:12
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sad, a sprawdzałeś napięcie ładowania?

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


26 wrz 2011, o 17:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26
Posty: 683
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bartosz napisał(a):
Pewnie za luźno obraca się wężyk, którym reguluje się obroty. El Grande miał taki problem w swoim moto. Jeżeli to ten problem to rozwiążesz go sam :)


Dzięki za pomysł, sprawdzę ;)


kacperski napisał(a):
Sad, a sprawdzałeś napięcie ładowania?



Nie sprawdzałem. Aku bez obciążenia ma 13,03V. Chyba trochę mało.
Z miernikiem sprawdzę jak to wygląda pod obciążeniem. Ile powinno być?


Ostatecznie mam jednak nadzieję, że aku zabił jednak miesiąc stania z alarmem.

_________________
Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.


26 wrz 2011, o 21:44
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
13.03 to przyzwoicie. Ładowanie powinno być pomiędzy 13.5 a 15V, tej drugiej wartości nie jestem w 100% pewien. Mówimy oczywiście o pracy na obrotach. Szczegóły, jak zwykle, w serwisówce.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


26 wrz 2011, o 21:48
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
13,03 bez obciążenia to bardzo dobrze !
Chyba że go ładowałeś bezpośrednio przed pomiarem ?
Powinno być "normalnie" +/- 12,5, godzinę po ładowaniu (12h ok 1~2 amper) powinno być w granicach 13,5 a później powinno spaść do +/- 12,8.
Minimalne sprawne wskazanie to 12,5 !
To tak przytoczyłem z pamięci dla potomności i nie wtajemniczonych.
Pozdr.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


27 wrz 2011, o 15:07
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
szukam sprężyn przedniego zawieszenia, jakieś dojścia rozbitki itp? no i rozsądna cena.... sprężyny są takie same we wszystkich modelach ? mole SVkowe chwalcie się wiedzą :)

edit.

coś znalazłem
podejdą?
http://allegro.pl/sv650-sv-650-sprezyny ... 96035.html

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


28 wrz 2011, o 00:22
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
We wtryskowych inne są w S i N, a jeszcze inne są w gaźnikowych SV. W serwisówce jest wszystko dokładnie opisane, jaka ma być długość w jakim modelu.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 wrz 2011, o 00:29
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lasooch napisał(a):
We wtryskowych inne są w S i N, a jeszcze inne są w gaźnikowych SV. W serwisówce jest wszystko dokładnie opisane, jaka ma być długość w jakim modelu.


duża to różnica ? jak obwodem wejdą, to aby nie były krótsze....

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


28 wrz 2011, o 00:35
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL